Бұлшық ет өсуіруге қандай өнімдер пайдалы?

Oinet.kz 28-08-2020

Сұлулыққа құштарлық адамзатқа ортақ мінез. Стандарт қалай болса да, «жетем» деп ышқынатындар жеткілікті. Күш білекте емес, дегенмен бұлшық етін нығайтып, көрікті көрінгісі келетіндерге материалымызды ұсынамыз. Кәдеңізге жарасын!

image.png

Сүт

image.png

Спорттық тағам ретінде соңғы кезде танымал протеин өнімін сүтпен қабылдау кең үрдіс алған. Протеин – ақуыздың ағылшынша атауы. Біз ұсынып отырған өнімдер ақуызы мол.  Сүт бұлшық еттегі ақуыз синтезін күрт арттырады. Жаттығудан кейін сүт ішу арқылы 12 аптада бұлшықет массасын арттыруға болады.

Сүзбе

image.png

Сүзбенің 70% казеиннен(баяу сіңетін күрделі ақуыз)  тұрады. Өнім қандағы аминқышқылдарының деңгейі баяу көтеріп, 6-8 сағат ішінде жоғарылатады. Сүзбені жиі тамақтану барысында тұтынған абзал. Бұл келесі тағамға дейін анаболизмді қолдауға мүмкіндік береді.Сүзбе құрамында кальций көп. Бұлшық етті жиыратын кальций және аминқышқылдары креатинді тасымалдауда маңызды рөл атқарады.

Жұмыртқа

image.png

Functional Foods Хосе Миранда (Хосе М.Миранда) зерттеу мәліметтері бойынша, жұмыртқаның 15 грамм ақуызында 1 300 мг лейцин бар. Жақында egg white protein supplementation of muscle strength and serum free amino acid concentrations эксперименті лейциннің жас адамдардың қаңқа бұлшық етінде максималды анаболикалық реакция тудыратынын көрсетті. Жұмыртқа ақуызы бұлшықет құрылысына үлкен әсер етеді.

Жұмыртқаның сарысы құрамында 100 грамм өнімге 3,44 миллиграмм мырыш бар. Мырыш бұлшықет өсуіне пайдалы дәру. Диетологтар жұмыртқаның сарысындағы холестериннің жоғары деңгейіне (200-300 мг) байланысты аптасына төрт жұмыртқадан артық  тұтынбауға кеңес береді. Хосе Миранда мақаласында әлем халқының тек 30%-ы диеталық холестеринге өте сезімтал, ал қалған 70% - ы гипосезімтал деген болжам бар. Біріншісі қазірдің өзінде жоғары холестеринге ие және жұмыртқаны көп мөлшерде тұтынудан зиян келтіруі мүмкін. Екіншісі зияннан гөрі денсаулыққа көп пайда әкеледі. Миранда атап өткендей, қазіргі заманғы дұрыс тамақтану нұсқаулары күніне бір жұмыртқа жеуге мүмкіндік береді.

Сиыр еті

image.png

Сиырдың еті тез қорытылмайды және майлы болып келеді. Алайда ол бүйрек, бел мен бастан ұстаған суықты шығаруға көмектеседі. Жалпы мал атаулының бәрі жасына қарай семіреді. Сондықтан жасы үлкейген сайын етінің майлылығы да арта түседі. Сиыр етінің майында қаныққан май қышқылдары басым. Майы тоңдап тұрады және ол ағзаға түскенде холестерин үлесінің артуына себеп болады. Сиыр етінде адам бұлшықеттеріндегідей пропорцияда маңызды аминқышқылдары бар жоғары сапалы ақуыз бар.

Тауықтың төс еті

image.png

Зерттеу көрсеткендей, тауық ақуызының гидролизаты сиыр еті мен сарысуы бар ақуыз сияқты бұлшықет құрылысына әсер етеді. Тауық ақуызын тұтынатын экспериментке қатысушылар орта есеппен екі килограмға майсыз салмақ жинаған. Дедлифт пен стендте бір реттік максимум жоғарылаған.

Тауықтың төс еті бодибилдерлер арасында жоғары сапалы ақуыз мен майдың аз мөлшері үшін бағаланады.  100 грамм өнімде 1,9 грамм май бар. Егер сізде холестерин жоғарыласа, тауықтың кеуде етін тұтыныңыз.  

Сурттер ашық дереккөзден алынды

Анардың беймәлім қандай пайдасы бар?
Махамбет Бейсеуов: «Дипломмен ауылға» жобасының қалалық баламасын жасау керек
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу