Гитлердің атасы еврей ме?
11-01-2024
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
ҰМЖ тарауы: 8.2А Қазақстанда кеңестік биліктің орнығуы | Мектебі: «Абай атындағы орта мектеп» КММ | |||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні: Туралбаева Маржан Беркинбайқызы | |||||||
Сынып: | Қатысқандар-24 | Қатыспағандар -0 | ||||||
Сабақтың тақырыбы | Әскери коммунизм саясатынан ЖЭС-қа көшу
| |||||||
Зерттеу сұрағы | Қазақстан үшін жаңа экономикалық саясаттың артықшылықтары қандай болды? | |||||||
Оқу мақсаттары | 8.3.1.7 – XIX ғасырдың 20-30 жылдардағы әміршіл –әкімшіл жүйе сасатының зардаптарын талдау 8.4.1.1. –деректер мен дәйектерді салыстыру арқылы жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерге баға беру
| |||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар орындай алады: · ХIХ ғасырдың 20 -30 жылдардағы әміршіл – әкімшіл жүйе саясатының нәтижесі ретіндегі ЖЭС саясатының салдарын ашады. Оқушылардың басым бөлігі: · ЖЭС – тің белгілері мен жіберілген қателіктерін дәлелдейді Кейбір оқушылар орындайды: · ЖЭС – ке көшудегі қол жеткізген жетістіктерге баға береді | |||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Талдау, жинақтау,бағалау | |||||||
Бағалау критерийі | Деректер мен дәйектерді салыстыра отырып жаңа экономикалық саясаттың нәтижесінде орын алған өзгерістерді талдайды және қол жеткізген жетістіктерді бағалайды
| |||||||
Тілдік мақсаттар | Жер –су реформасы,ЖЭС, Нарықтық экономика | |||||||
Тарихи концепт | Өзгеріс пен сабақтастық | |||||||
Құндылықтарға баулу | Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының 6 құндылығы бойынша ұлтжандылыққа жалпы адамзаттық құндылықтарға тәрбиелеу
| |||||||
Пәнаралық байланыс | Құқық негіздері | |||||||
Алдыңғы білім | Оқушылар Қазақстандағы әскери коммунизмнің зардаптарын біледі | |||||||
Сабақтың барысы | ||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс –әрекет түрлері
| Ресурстар | ||||||
Сабақтың Басы 5мин
5
Сабақтың ортасы 10мин
5
5мин
Сабақтың соңы
| I.Ұйымдастыру кезеңі. оқушылармен сәлемдесу, түгендеу, сыныпта оқушылардың сабаққа зейінін шоғырландыру мақсатында психологиялық ахуал туғызу. «Жылы лебіз,ыстық тілек» әдісі арқылы оқушылар өзара жақсы тілектерін айтады. Мақсатым: Оқушылардың бір –біріне деген достық, мейірімділік,жылылық сезімдерін дамыту.
«Менің таңдауым»әдісі арқылы оқушылар қима қағаздарды таңдау арқылы 3 топқа бірігеді.
1-топ «Әскери коммунизм»
2-топ «Экономика»
3-топ «Реформа»
Үй тапсырмасын сұрау ТЖ «Сұрақты қағып ал» әдісі арқылы 1-тапсырма Өтілген сабаққа байланысты сұрақтар қоямын. 1.Қазақ АКСР –нің құрылуының ел тарихындағы оқиғалардың қандай факторлар бар? 2. Қазақ жерін Қазақ АКСР-нің құрамына біріктіру үдерісіндегі қиындықтардың түпкілікті себептері неде? 3. Қазақ АКСР-нің құрылуының тарихи маңызы неде?
Қ.Б «Қорамсақтағы жебе» әдісі арқылы бағалау. Дұрыс жауап берген білім алушыларға жебе беріп отырамын «Миға шабуыл» Кинометафора әдісі «Жаңа экономкалық саясат кезіндегі Қазақстан» бейне баянын көру арқылы жаңа сабақтың тақырын болжайды I-топ «Әскери коммунизм» ТЖ « Т кесте» әдісі арқылы ЖЭС –тің құрылуы тиімді, тиімсіз жағын анықтайды. Тиімді Тиімсіз ҚБ. «Бас бармақ» әдісімен бағалайды.
Дескриптор: Жаңа экономикалық саясатқа көшудің тиімді жағына 2мысал келтіреді Жаңа экономикалық саясатқа көшудің тиімсіз жағына 2мысал келтіреді
II –топ «Экономика» «Суретті сипатта» әдісі «Барлық артық өнім мемлекетке.Жекеменшікке бір тиында берілмесін.»
Тірек сөздерді пайдалана отырып,Әміршіл- әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын талда.
Дискриптер: Әміршіл –әкімшіл жүйе саясатының зардаптарын анықтап, талдайды.. ҚБ. Екі жұлдыз - ,бір тілек » әдісі арқылы оқушылар бір-бірін бағалайды.
III топ Реформа «Венн диаграммасы» Әскери коммунизм мен ЖЭС –тің ұқсастықтарымен айырмашылығын анықта
Әскери коммунизм ЖЭС-тің салдары
Дескриптер: Әскери коммунзммен Жаңа экономикалық саясаттың ұқсастықтары мен ерекшеліктерін айқындайды. ҚБ: Жапондық бағалау Барлығын түсіндік –алақан Түсіне алмаған тұстары болса-3саусақ Мүлде түсінбедім десе -жұдырық Жеке Жұмыс « Түртіп алу» әдісі дәптермен жұмыс 1-тапсырма Термин сөздерге анықтама жазу. Шаруашылық есеп Коммуна Ауылшаруашылық артелі Синдикаттар Трестер ҚБ. Ауызша мадақтама
Фишбоун әдісі арқылы Жаңа экономикалық саясатқа көшудің себеп –салдарын анықтап қорытындылайды Дескриптор: Жаңа экономикалық саясаттың көшудің 2себебін анықтайды. Жаңа экономикалық саясатқа 2салдарын анықтайды. Жаңа экономикалық саясатқа себеп –салдарын саралай отырып қорытынды жасайды.
Кері байланыс: «Білім теңізіне кеме жүзгіз» әдісі арқылы оқушылар осы тақырып бойынша толық түсінсе кемелерін теңізге, ал толық түсінбесе кемелерін жағалауға қалдырады.
Үйге тапсырма:Жаңа экономикалық саясат туралы материалдар жинау
|
Оқулық
https://youtu.be/XU7bWvd5eZM
Кесте оқулық
Cуреттер, АКТ
e-history.kz
Оқулықтағы термин сөздер
| ||||||
Саралау - Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Алдыңғы білімді тексеруде Диалог және қолдау көрсету мақсатында «Сұрақты қағып» ал әдісі бойынша білім алушыларға сұрақтар беріледі. Қазақ жерлерінің бір тұтастығын қорғап қалуда зиялылардың атқарған қызметі қандай?сұрағына жауап бере алмаған жағдайда қолдау көрсету мақсатында Қостанай, Ақмола , семей облыстарын қазақстан құрамында сақтап қалу үшін ұлт зиялылардың сіңірген еңбектерін атап көрсетемін.Мысалы А.Байтұрсынұлы мен М.Сералиннің РКФСР халық комиссарлар комитетіне жазған жазбаларын дәлел ретінде айтамын.
| Бағалау –сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді қалай жоспарлап отырсыз?
Екі жұлдыз бір тілек, мадақтау, арқылы оқушыларды бағалаймын. Сонымен бірге бағалауда дескрипторлардың атқаратын рөлі ерекше, олар арқылы оқушының білімін деңгейі нақты көрінеді.
| Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||
1.Топтық, жұптық, жеке жұмыстар арқылы оқушыларға өзара талдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. 2.Барлық оқушыларға «Зерттеу тапсырмасы» әдісі арқылы « Графикалық талдау» жасайды, сынып оқушылары кескін карта, маркер, плакат арқылы тапсырмаларды орындап, есте сақтау қабілетін дамытады. | Әр тапсырмадан кейін дискриптор құрылған және қалыптастырушы бағалау арқылы қорытып отырамын. «Екі жұлдыз, бір тілек», ««Қол шапалақ» әдістері арқылы бағалаймын. | Сабақ барысында оқушылардың жас ерекшелігі ескеріледі және денсаулық ережесі, техника қауіпсіздігі сақталады. | ||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||||||||
Жалпы бағалау Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2 Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1: 2: Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? | ||||||||