Ашық сабақ: Даниэль Дефо «Робинзон Крузо»
28-08-2020
7.3A Қысқаша көбейту формулалары | ||||||
Қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді түрлендіру | ||||||
Сабақта қарастырылатын оқыту мақсаты | 7.1.2.14 тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; 7.2.1.14 алгебралықөрнектерді қысқаша көбейту формулалары арқылы көбейткіштерге жіктеу; 7.2.1.15 қысқаша көбейту формулалары арқылы алгебралықөрнектерді тепе-тең түрлендірулерді орындау ; | |||||
Сабақмақсаттары | Оқушылар: - алгебралық өрнектерді ықшамдауда қысқаша көбейту формулаларын қолдану; - көпмүшені көбейткіштерге жіктеуде қысқаша көбейту формулаларын қолдану;
| |||||
Бағалау критерийлері | Білім алушы: -қысқаша көбейту формулаларын біледі; -қысқаша көбейту формулаларының көмегімен өрнектерді ықшамдай алады; -тепе-теңдікті қысқаша көбейту формулаларының көмегімен дәлелдейді | |||||
Тілдікмақсаттар | Пәнге қатысты лексика мен терминология: - қысқаша көбейту формулары; - екі өрнектің квадраттарының айырмасы; - екі өрнектің қосындысының квадраты; - екі өрнектің айырмасының квадраты; - екі өрнектің қосындысының кубы; - екі өрнектің айырмасының кубы; - екі өрнектің кубтарының қосындысы; - екі өрнектің кубтарының айырмасы Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: екі өрнектің квадраттарының айырмасы .... тең; - екі өрнектің қосындысының (айырмасының) квадраты .... тең; - екі өрнектің қосындысының (айырмасының) кубы ... тең; - екі өрнектің кубтарының қосындысы ( айырмасы) ...... ; - ортақ көбейткішті жақша сыртына шығару үшін...; | |||||
Құндылықтарға баулу | Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы. Құрмет,ынтымақтастық,ашықтық, қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік | |||||
Пәнаралық байланыстар | Өзін-өзі тану, геометрия,тарих | |||||
АКТ қолдану дағдылары | Презентация | |||||
Алдыңғы білім | Натурал және бүтін көрсеткішті дәреже,көпмүшелерді түрлендіру,қысқаша көбейту формулалары | |||||
Сабақ барысы | ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар | ||||
Сабақтың басы 5 минут
| Ұйымдастыру кезеңі: 1. Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу 2. Психологиялық ахуал және топқа бөлу. Білезік әдісі (оқушылар бір-біріне білезік тағу арқылы «Әрқашан», «Ешқашан» сөздерін қолдана отырып, өз тілек-кеңестерін білдіреді. Білезіктің ішкі жағындағы көрсетілген номер бойынша топқа бөлінеді)
3. Үй тапсырмасын тексеру. «Сен мұғалімсің» Қатесін тап: 1. =1612x+9 2. 25-36=(5m-6n)(25m+36n) 3. 8- 27=(2c-3d)(2c+6cd+9) 4. = 4-36s+54k-27
| Қағаздан жасалған кеспелер-білезіктер
Интербелсенді тақта
| ||||
Сабақтың ортасы 30 минут | Топтық жұмыс 1-топ: Формула дәлелдеу 2-топ: Сәйкестендіру 3-топ: Тепе-теңдікті дәлелдеу 4-топ: Кесте мәліметтерін толтыру 1-топ Бағалау критерийлері: ü Қысқаша көбейту формулаларын біледі; ü Формуланы математикалық тілде оқиды. 2-топ Бағалау критерийлері: ü Қысқаша көбейту формулаларын біледі; ü Өрнектерді сәйкестендіреді. 3-топ Бағалау критерийлері: ü Қысқаша көбейту формулаларын біледі; ü Тепе-теңдікті дәлелдейді. 4-топ Бағалау критерийлері: ü Қысқаша көбейту формулаларын біледі; ü Өрнектерді кестеге орналастырады. Топты бағалау: «Бас бармақ» әдісі Жұптық жұмыс Кестені толтыр : 1өрнек2 өрнекЕкі өрнектің айырмасын оның қосындысына көбейтуЕкі өрнектің квадраттарының айырмасын жазу3аВ2х3у0,34вaв5хуБағалау: «+ -» әдісі «Сиқырлы қобдиша»
Жеке жұмыс Математикалық диктант 1) а және 7 санының қосындысының квадраты; 2) 4 және b санының айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі; 3)в және 5а өрнектерінің айырмасының квадраты; 4) 2х және 1 өрнектерінің айырмасы мен қосындысының көбейтіндісі.
Бағалау: Өзін-өзі бағалау | Интербелсенді тақта
| ||||
Сабақтың соңы 5 минут | Рефлексия «Нысана» Үй тапсырмасы: №35.24 | |||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | ||||