Сабақ жоспары: Жүректің құрылысы
Құрманәлиева Эльмира Мақанбетжанқызы
Қызылорда қаласы, 261 орта мектебінің биология пәні мұғалімі
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Жүректің құрылысын, жүректің жұмысын білу. Қантамырлар түрлерімен танысу. Жүректің соғысына қарай қантамырларының соғылуын үйрену |
Тілдік мақсат | Негізгі сөздер мен тіркестер: Қанайналым, үлпершек, жүрекше, артерия қантамырлары, вена қантамырлары, қылтамырлар |
Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер | |
Талқылауға арналған сұрақтар: | |
1.Жүретің құрылысы. Қанайналым дегеніміз не? 2. Қантамырларының түрлері 3. Қан қысымы | |
Жетістік критерийлері: | Жүректің құрылысын, жұмысын білемін. Қантамырлар түрлерін ажырата аламын. Жүректің соғысына қарай қантамырлар соғылуын үйренемін |
Алдыңғы оқу | Жүрек жұмысының кезеңдері. Жүрек және қан тамырлар жұмысының реттелуі |
Жоспар: | |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар |
Басталуы | І. Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу, назарын сабаққа аудару, топқа бөлу (2 минут). Сынып оқушыларын 4 топқа бөліп топтастыру. Топтар арасындағы рөлдерді сайлау : топбасшы,баяндамашы, хатшы, уақытсақшысы, бақылаушы. 1-топ: «Жүрек» 2-топ: «Артерия» 3-топ: «Вена » 4-топ: «Қылтамырлар» ІІ Үй тапсырмасын сұрау(8 минут). Кім шапшаң? 1-топ: Үлкен қанайналым шеңбері 2-топ: Кіші қанайналым шеңбері 3-топ: Қан қысымы 4-топ.Тамырдың соғуы дегеніміз не? ІІІ. Топтық жүмыс: Мәтінді талдау. Тақырыптарды оқып топ болып бір-біріне түсіндіру арқылы өз ойларын тұжырымдап жоба қорғау. Жоба қорғау (20 мин) 1-топ: Жүректің құрылысы, жүректің жұмысы 1 – қолқа доғасы; 2 – өкпе артериясы; 3 – сол жақ жүрекше; 4 – қантамырлары; 5 – сол жақ қарынша; 6 – оң жақ қарынша; 7 – төменгі қуысты вена тамыры; 8 – оң жақ жүрекше; 9 – жоғары қуысты вена тамыры; бағдарша қанның ағу бағытын көрсетеді. 2-топ:Жүректің жұмысының реттелуі 3-топ:Қантамырлар 4-топ: Қан қысымының өзгеруі Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады. Топ пікірлерін тыңдау Топтар бірін-бірі екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалау |
Ортасы | ІҮ. Жұптық жұмыс. (7 минут) 1-топ: Суретпен жұмыс 2-топ: Биологиялық диктант 3-топ: Карточкамен жұмыс 4-топ: Сәйкестендіру тесті Жұптар өзара бағалайды |
Аяқталуы | Ү.Жеке жұмыс(5 минут). Тест Оқушылар өзін-өзі бағалайды ҮІ. Кері байланыс(3 минут). «Рефлексия» |