Сабақ жоспары: Күрделігүлділер тұқымдасы

Oinet.kz 30-09-2020 1001

 

Ембергенова Динара Бақытбекқызы

Қызылорда қаласындағы

№261 орта мектептің биология пәнінің мұғалімі

                                   Сабақ негізделген оқу мақсаты

Күрделігүлділер тұқымдасының ортақ белгілері туралы білу. Күрделігүлділер тұқымдасының  маңызы туралы түсіну. Күрделігүлгүлділер тұқымдасының  гүл құрылысын үйрену

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады: Күрделігүлділер тұқымдасының ортақ белгілері туралы біледі

Оқушылардың көпшілігі істей алады:  Күрделігүлділер тұқымдасының  маңызы туралы түсінеді.

Кейбір оқушылар істей алады:  Күрделігүлділер тұқымдасының  гүл құрылысын үйренеді

 

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер:  

Күрделігүлділер тұқымдасы, себетгүл(гүлшоғыр), тілше, түтікшелі, қосерінді, жалған тілшелі, масқыр, өгейшөп.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1.Күрделігүлділер тұқымдасының ортақ белгілерін атаңдар.

2. Күрделігүлділер тұқымдасының маңызы туралы не білесің?

3. Күрделігүлділер тұқымдасының гүл құрылысы қандай ?

Жетістік критерийлері:

Күрделігүлділер тұқымдасы туралы біледі. Күрделігүлділер тұқымдасының халық шаруашылығындағы маңызы туралы түсінеді. Күрделігүлділер тұқымдасының  гүл құрылысын үйренеді.

Алдыңғы оқу

Бұршақтар тұқымдасы

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

Басы 

3 минут

10минут

І.Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу,

назарын сабаққа аудару, топқа бөлу(2-3минут)

Сынып оқушыларын 4 топқа бөліп топтастыру.

Ітоп «Қыс»               ІІтоп «Көктем»

ІІІ топ «Жаз»          ІҮтоп «Күз»

 

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау

І. Топтық жұмыс «Үш қадамды сұхбат»

Әр топ журналистер, редакторлар алқасы және қонақтар міндетін атқарады. Өткен тақырып бойынша журналистер сұрақтар дайындайды, қонақтар жауап береді, редакторлар алқасы газет бетіне түсіреді.

Плакат, маркер

Ортасы

 

15минут

7 мин

Топтық жұмыс: Мәтінмен танысу

Топтарға оқулықтағы мәтінмен танысу тапсырылады.

І топқа:«Фишбоун» әдісі.(«Балық қаңқасы»)

ІІ топқа: Тұжырымдалық карта

ІІІ топқа: Ассосация

ІҮтопқа. Консептуальды кесте

Әр оқушы өзіне жүктелген міндеттерін атқарады

Топ пікірлерін тыңдау

Топтар бір-бірін екі жұлдыз, бір тілек арқылы бағалау

Жұптық жұмыс: Екеумізге бір тапсырма

Кесте толтыру.

Май өндірілетінКөкөністікдәріліксәндікарамшөп

Дұрыс жауаппен тексеру

Жұптар бірін-бірі бағалау

6 сынып оқулығы

Плакат, маркер

Таратпа

тапсырма

Соңы 

 

7 минут

3 минут

 

Жеке жұмыс:  Тапсырма: Деңгейлік тапсырма
Оқушылар дұрыс жауаппен өзін-өзі бағалау 

Критерий арқылы бағалау

ҮІ. Кері байланыс

Рефлексия (Жетістік критерийлері)

Үйге тапсырма: §46. тапсырма

деңгейлік

тапсырма

Бағалау парақта

ры


Сабақ жоспары: Жүректің құрылысы
Сабақ жоспары: Алюминидің маңызды табиғи қосылыстары
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу