«Запорожец» көлігінің пайда болуы
1960 жылдың 22 қарашасы Запорожье қаласындағы Коммунар зауытында конвейерден 965-ші ЗАЗ-дың біріншісі шықты.
"Запорожец" қазір - мұражай экспонаты, ал кеңестік жылдары — қалаулы отбасылық көлік болатын. Ол туралы "дешево и сердито" деп айтты, "бүкір" деп те әзілдеді, бірақ осы кеңес автомобилін бәрі жақсы көрді. Ол қандай болса әр кеңес өкіметінен қалған адамның өмірінің тарихы сонымен байланыстырылған.
Сол кездері "Запорожец" 1800 рубль, немесе шамамен 16-18 жалақы. Дегенмен, бұл "Волгадан" үш есе арзан.
Кейбір аңыздарға сенсек көлік құны 1 шиша арақпен теңесіпті. Содан кейбіреулері «ішкілікті тастап, кқлік аламын» дейді екен.
965 ЗАЗ-да "Запорожец"деген жазу болатын. 4-цилиндрлік V-тәрізді Beetle моторынан айырмашылығы, "Запорожец" принципті жаңа қозғалтқышты алды. Бұл түбегейлі конструкторлық қадам болды. Автомобиль 1960 жылдан 1994 жылға дейін шығарылды.
90-шы жылдардың ортасында "Запорожец" орнына алдыңғы жетекті "Таврия" келді. Бірінші "Запорожец " 1959 жылы конвейерден алынып тасталды, бірақ толық қуатқа өндіріс тек бір жылдан кейін іске қосылды. 1962 жылы 965а модификациясын шығару басталды.
1979 жылы ЗАЗ соңғы үлгісін жаңғырту жүргізілді. Алайда нәтидесіз болып, соңында запорожец тек көрнекілікке айналды.