ГАЗ автокөліктерінің тарихы: Волга
"ГАЗ" - "Горький автомобиль зауыты" (GAZ), "Волга", "Чайка" маркалы жеңіл автомобильдерді, сондай-ақ жүк көліктерін шығаратын ресейлік фирма. Штаб-пәтері Төменгі Новгородта орналасқан (1991 дейін ащы деп аталды).
ГАЗ — автомобиль өнеркәсібінің ресейлік ірі кәсіпорындарының бірі (КСРО ыдырауына дейін – кеңестік болды). 1950 жылы қабылданған зауыт эмблемасы төменгі Новгородтың көне елтаңбасының бұғы бар бөлігін қайталаған. Эмблеманың бөлшектері жылдар бойы өзгерді.
Зауыт 1932 жылы 1 қаңтарда іске қосылды және сол жылы оның конвейерінен бірінші 1,5-тонналық ГАЗ-АА жүк көлігі және жеңіл газ-А-А-ны шғарды. Ұлы Отан соғысы жылдарында кәсіпорынның жұмысы майдан қажеттіліктеріне толығымен бағынды.
Соғыс аяқталған соң зауытта жеңіл автомобильдердің жаңа модельдерін жасау бойынша жұмыс жолға қойылды. Бірінші болып атақты "Победа" ГАЗ-20 ( қозғалтқыш қуаты 50 л.с., жылдамдық 105 км/сағ), сондай-ақ ГАЗ-12 және Газ-69 пайда болды.
1956 зауыттың дамуының жаңа кезеңін атап өтті, "Победа" орнына "Волга" ГАЗ-21 келді. Ал 1959 жылдан қуаты 150 л.с. қозғалтқышы бар ГАЗ-13 "Чайка" заманауи және жайлы моделін шығару басталды (кейінгі жылдары газ14 моделінің қуаты 220 л. с. жетті).
1969 жылы ескі "Волганың" орнына ГАЗ-24 жаңа моделінің өндірісі игерілді.
Кеңес Одағы ыдырағаннан кейін ГАЗ алғашқылардың бірі болып жаңа нарықтық жағдайларға бейімделе алды.
90-шы жылдардың басында қуаты 100 а.к. қозғалтқышпен жабдықталған 3102 моделі құрылды, ал 1997 жылы зауыттық инженерлер оның конструктивтік жаңаруына ұшырап, қуаты 100-150 а. к. қозғалтқышы бар "Волга-3110" қазіргі заманғы базалық моделін әзірледі.
Бұдан басқа, 1997 жылы ФИАТ газ және итальян концерні арасында үш Фиат маркалы жеңіл автомобильдерді құрастыру бойынша Нижегород-моторс атты бірлескен кәсіпорын құру туралы келісім жасалды. Дағдарыстың салдарынан 1998 ГАЗ жаңа экономикалық жағдайларға бейімделсе де, ресейлік автомобиль кәсіпорындарының көпшілігінен әлдеқайда жақсы бағаланса да, қиындықтарға тап болды. Осы сәттен бастап зауыт ауыр жүк көліктерін шығара бастады.
2000 және 2001 жылдары машиналарды жинау үшін жаңа өнеркәсіптік қуаттар іске қосылды, оларды құру үшін бірқатар батыс компаниялары мен Ресей мен ТМД елдерінен бірнеше ондаған фирмалардың көмегі тартылды. Сонымен қатар, қаражаттың жетіспеушілігі бірқатар перспективалы модельдерді енгізу мерзімдерін жылжытуға мәжбүр етті. Машина жиынтықтарының көбі еншілес кәсіпорындарға жіберіледі. ГАЗ маркалы автомобильдер Ингушетияда, Белоруссияда, Украинада жинала бастайды.
Қазіргі уақытта автозауыт өндірістік бағдарламасында ГАЗ-3110 седан және оның модификациялары басым.