Жигули көлігінің пайда болу тарихы
Келер жыл Жигули маркалы көлігіне 50 жыл толғалы жатыр.
Жалпыға белгілі болжам бойынша, тольяттинск автомобилінің аты Бүкілодақтық конкурстың нәтижесінде пайда болды. Барлық хаттар мен жеделхаттар 30 мыңға жуық жиналды. Соның ішінен мемлекеттік комиссия сегіз данасын іріктеп алып, "Жигули" атауы ұсынылды. Атау мемлекет тарапынан бекітілді.
Алайда, конструктор Геннадий Ляховқа тиесілі делінетін басқа да нұсқа бар. 1967 жылдың ақпан айының ортасында Волжск автомобиль зауытының бас директоры және КСРО автомобиль өнеркәсібі министрінің орынбасары Виктор Поляков ВАЗа бірінші бас конструкторының орынбасары Борис Поспеловтың алдына жаңа зауытта шығарылатын автомобиль үшін атау ойлап табу міндетін қойды. Екі күннен кейін сегіз атау дауыс беруге қойылды. Оларға қара конструктордың ұсынысы бойынша Жигули қосылды. Екі турда дауыс беру нәтижесінде Поляковпен бекітілген "Жигули" атауы таңдап алынды.
Алайда, Жигули атауы орыстарғав айтылуына оңай түскенімен, шетелге экспорттау үшін атын өзгертуге тура келді. Себебі жигули атауы өзге тіл иелеріне қиынға соқты.
Волжск автомобиль зауытының экспорттық автомобильдері үшін жаңа атау ойлап табу шешімі қабылданды. 1973 жылы "Лада" жаңа атауы пайда болды – әдемі және қарапайым. Енді "Лада" - Автоваздың негізгі бренді.