Онлайн әлем: бала үйде, қиялы түзде
22-10-2020
Балтабаева Ақмарал Қайратбекқызы
бастуыш сынып мұғалімі
Білім: жоғары
Санаты: жоқ
Еңбек өтілі: 3 жыл
Тексерілді: Байтилеуов .Ж
Сабақ жоспары:
Пәні: Математика | Мектеп: Момынай жалпы орта білім беретін мектебі | |||||
Күні : 22.11 .2017ж | Мұғалімнің есімі: Балтабаева. А | |||||
СЫНЫП: 2Әсынып | Қатысқандар саны:
| Қатыспағандар саны: | ||||
Сабақ тақырыбы | Қосу және азайту
| |||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: | 2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі-жүздікті құрастыру ,1000-ға дейін жүздіктермен санау,жазу,салыстыру.
| |||||
Барлық оқушылар:100-ге дейінгі сандарды 2-ден топтап тура және кері санайды; тәжірибе арқылы 2, 4, 6, 8, 10 заттың жартысын табады; Оқушылардың басым бөлігі:20-ға дейінгі сандар тізбегін/ондықтармен 100-ге дейінгі сандар тізбегін құрастырады; Кейбір оқушылар:100 көлеміндегі сандар, суреттер, фигуралар, символдардан тұратын тізбектердің заңды-лықтарын анықтайды.
| ||||||
Сабақ мақсаты.
| ||||||
Бағалау критерийі: | Жеке,жұптық,топтық тапсырмаларды орындай алады. | |||||
Ресурстар: | 1-ден 100-ге дейінгі сандар жазылған парақшалар; әрбір оқушыға арналған 20 данадан дайындалған дөңгелек. | |||||
Тірек сөздер | Екі-екіден қосып және азайтып санаймыз | |||||
Пәнаралық байланыс: | Қазақ тілі, дене шынықтыру | |||||
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы: | |||||
Ортасы
| 1.Сабақтың барысы:
№1есеп. Ауызша орындау.
37+3= 54-6= 24-3= 60-6= 52-3= 33+4=
80-5= 52-3=
№2есеп.Топтық жұмыс.
Кім көп асық ұтады?
№3есеп.Жеке жұмыс. Қай топтың добы торға көп түседі екен.
37+23= 70-13= 28+12= 80-17= 90-14= 60-23= 65-12= 40+13= 55-14=
№3есеп.Оқулықпен жұмыс. Есептің шартын құр?, Қыздар – 7 Ұлдар - ? 3 – еуі артық.
№5есеп. Заңдылықты анықта және қатарды 3 санға жалғастыр.Топтық жұмыс.
27 33 39
71 61 51
21 27 34
| |||||
Аяқталуы |
.Кері байланыс: Критерийлер арқылы бағалау. Үйге тапсырма.№8 есеп.
| |||||
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру
| Қосымша тапсырмалар
| |||||
Оқушылардың тілдік дағдыларын сабақ бары-сында жетілдіру және дамыту үшін математикалық терминдерді дұрыс айту және қолдануға қолдау көрсетіңіз. Топпен және жұппен талқылауда оқушы-лар коммуникативтік дағдыларын жетілдіру. | Бос дөңгелектерге тиісті сандарды жаз. Тап-сырманы орындау үшін оқушылар алған біліміне сүйеніп, жұп және тақ сандарды тауып, оларды тапсырма шартына қарай бояуы керек.
| |||||
Бағалау | Сынып оқушылары белсенді танытты.Жоспар бойынша жасаған жұмыстарым тиімді пайдаландым. Сабақты түрлендіріп өту, түрлі әдіс – тәсілдерді пайдалану. | |||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қиналатын оқушылардың қасына барып, оқушыларға жетекші сұрақтар қою немесе бағыт беру арқылы көмек көрсету. Өзіндік жұмысты орындау барысында мысалдардың шешімін жылдам орындаған қабілеті жоғары оқушыларға жеке тапсырманы ұсыну. | Мадақтау айту, смайл беру арқылы бағалау. Жауаптары мен жасаған жұмыстарын бақылау арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалауды ұйымдастыру. | Сергіту сәттерін өткізу.
|