Онлайн әлем: бала үйде, қиялы түзде
22-10-2020
ОҚО Шымкент қаласы
С.Көбеев атындағы №56 жалпы орта мектеп
Қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі: Тажибаева .С.А.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Пәні:қазақ әдебиеті
Сыныбы: 8
Сабақтың тақырыбы: Т.Ахтанов өмірі, шығармашылығы
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары: Т.Ахтанов өмірі мен шығармашылығы туралы меңгерту, білімдерін толықтыру
Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер: 1Топпен жұмыс жүргізу .2Ой қозғау. 3«Кластер» әдісі. 3 «Зымыран сұрақтар. 4.«ББҮ» кестесі.
Негізгі дерек көздер: АКТ, эл. оқулық,интерактивтітақта,ноутбук,флипчарт, маркерлер,стикерлер,формативті бағалауға арналған белгілер және жиынтық бағалауға арналған
бағалау парақшалары.
Оқып-үйренудің нәтижесі: Топтық қарым-қатынас жасай отырып, ұйымшылдықпен бірінен кейін бірі берілген тапсырмаларды өз беттерінше орындап, Т.Ахтановтың өмірі мен шығармашылығы туралы толық меңгеріп, тірек-сызба құрастырады, шығармашылық жұмыс орындапсыни ойланады.
Сабақтың кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Әдіс-тәсілдер | Бағалау түрі | Дерек көздері |
Кіріспе 10 минут | 1Ұйымдастыру кезеңі 2.Сергіту сәті 3. Санау арқылы үш топқа бөлу. 4.«Шаттық шеңбері» арқылы ынтымақтастық атмосферасын орнату, критериалды бағалау парағын тарату; Үй жұмысын сұрау 1.Зымыран сұрақтары бойынша пысықтау;
|
Сергіту жаттығуларын жасайды.Топқа бөліну. Топқа бөлінеді. «Шаттық шеңбері» арқылы бір-біріне тілек айту. Оқушылар сұрақтарға жауап беру арқылы үй тапсырмасын айтып шығады.. | Сұрақ-жауап Түсіндіру «Миға шабуыл» әдісі |
Ауызша марапаттау
Басбармақ арқылы бірін-бірі бағалау
Топтық бағалау | Интербелсенді тақта,ноутбук.
|
Жаңа сабақ таныстыру1 минут | 1- тапсырма.Мен қандай жазушыларды білемін? | Оқушылар сұрақтарға жауап береді | Ой қозғау | Басбармақ әдісін пайдалану | Интерактивті тақта,слайд |
Жаңа материалды қолдану 10 минут
10 минут
1минут 6 минут
3минут | 2-тапсырма.Постермен жұмыс. «Қайда? Қашан? Қандай?» сұрақтары бойынша Т.Ахтанов өмірі, шығармашылығына талдау жасауды ұсыну. 3-тапсырма.Шығармашылық жұмыс. «Ұжымдық әңгіме» әдісі бойынша берілген тірек сөздерді қатыстырып, мәтін құрау. Сергіту сәті 4-тапсырма. «Білім минуты» әдісі. Қиылған сөздерден салалас сөйлем құрап, оны сабақтасқа айналдыру тапсырылады. Тест әдісі бойынша сабақты бекіту | Әр топ берілген сұрақтар бойынша «Кластер» стратегиясын пайдалана отырып топтасып жұмыс жасап постер қорғайды.
Шығармашылық жұмыс орындап, сыни ойланады.
«Ым» ойынын ойнап позитив көңілмен сабаққа құлшына кіріседі. Оқушылар қазақ тілінен өтілген тақырыпты пысықтайды.
Оқушылар тест сұрақтарына жауап береді. | «Кластер» әдісі, «Сұрақ-жауап» әдісі,
«Ұжымдық әңгіме» әдісі
«Білім минуты» әдісі.
Тест әдісі | Жұлдызша арқылы, шаршы арқылы бағалау
Топбасшыларын көмекке шақыру арқылы бағалау парақшасына белгілеу. Критерийлер арқылы жұптық бағалау | Оқулық,хрестоматия, ғаламтормәліметтері,флип-чарт, маркерлер, стикерлер,жұлдызша, смайликтер
А4 парағы
Тест сұрақтары бағалау критерийі |
Қорытынды 2 минут 2минут | 5-тапсырма.«ББҮ» кестесімен жұмыс жүргізуді ұсыну. Оқушыларды бағалау Үйге тапсырма «Жауынгер жазушы» тақырыбында ойтолғау жазып келуді ұсыну. Рефлексия жаздыру
| «ББҮ» сызба кестесін толтырады да, әр топтан біреу-екеуі шығып оқиды. Бағалау парақшаларындағы бағалардан жиынтық баға шығарады. Күнделіктеріне тапсырмаларды жазып алады. Рефлекцияны әр оқушы жеке-жеке стикерге жазып, кері байланыс бетіне жабыстырады.
| «ББҮ» сызба әдісі
Критериалды бағалау әдісі
«Түсіндіру» әдісі
«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы
| Ауызша мадақтау.
Жиынтық бағалау | «ББҮ» сызба кестесі
Бағалау парақшалары
Үй тапсырмасы жазылған слайд Стикер,кері байланыс беті.
|