Сабақ жоспары: Қ.Жұмаділов «Қаздар қайтып барады»

Oinet.kz 03-10-2020 1156

ТОҒАЙХАНОВА БОЛДЫҚЫЗ ЖАҚСЫЛЫҚҚЫЗЫ

ОҚО, Мақтарал ауданы,

Я. Есенбеков  атындағы жалпы орта мектебі

қазақ  тілі  мен  әдебиеті пән мұғалім

 

Қысқа  мерзімді  жоспар

Сабақтың  тақырыбы: Қ.Жұмаділов «Қаздар  қайтып  барады»

Сабақтың мақсаты:Әңгіменің мазмұнын ашу, шығарманың тақырыбы мен идеясын айқындау,әңгімедегі көнерген сөздерді таба білу және зерттеушілікке баулу.

Күтілетін  нәтиже:Әңгіменің   мазмұнын  ашады, негізгі идеясын түсініп,өз ойын еркін жеткізуге үйренеді.Шығармашылық қабілеттері шыңдалады

Бағалау  критерийлері: Балдық жүйе арқылы

Әдіс – тәсілдер:«Мозаика», «Джиксо», «ББҮ»

Ресустар:парақшалар,суреттер,сызбалар,оқулық,стикер

Уақыт

Сабақ  кезеңдері

Мұғалімнің  іс-әрекеті

Оқушының  іс-әрекеті

Бағалау

 

5 мин

Кіріспе

Ұйымдастыру    кезеңдері.

а)Психологиялық ахуалды    қалыптастырамын

 

ә) «Мозайка»әдісі арқылы    топқа  бөлемін

 

б) Сабақ мақсаты түсіндіремін.

 

в) Бағалау критерийлерімен таныстырып, бағалау   парақшасын таратамын

а)Шеңбер  болып,бір-біріне  сын    есімді   қатыстырып тілек   айтады.

ә) Қиынды   суреттерді құрастыру арқылы  топқа  бөлінеді

б) Сабақ   мақсатын түсінеді

в) Бағалау   критерийімен танысады

 

 

Ауызша  мадақтау

 

 

10 мин

Таныстырылым

 

Білу

 

 

Түсіну

Үй  тапсырмасын  пысықтау.

Аққу тобы:

Қ.Жұмаділовтың    өмірбаяны.

Тауыс тобы:

Жазушы шығармашылығы.

Қыран тобы:

Жазушы туралы қосымша мәлімет

 

 

 

Постер жасап,  

оны  әр топ қорғайды.


 

2 мин


Сергіту  сәті.

Ән. «Құстар  қайтып барады»

Тоқтар  Ғасырбектің орындауында «Құстар  қайтып барады» әніне қосылып,шырқайды

 

Смайлик-пен ынталан-дыру

 

20 мин

Негізгі  бөлім

 

Қолдану

 

 

 

 

 

 

Талдау

Жаңа  сабақ.

Ø  Қаз қандай құс?

Ø  Қаз  туралы  не    білеміз?

Ø  Құс  туралы  қандай    мақал-мәтелді білеміз?

сұрақтары арқылы өз ойын еркін айтуға үйретемін.

 

Үш топқа ой-толғау тақырыбын беремін

Аққу тобы:

Ø Әңгіменің «Қаздар    қайтып  барады»деп  аталу себебін түсіндіріңіз.

Тауыс тобы:

Ø Туған  жер   топырағын аттаған сәттегі қарттың сезімін    бейнелейтін жолдарын  айтыңыз.

Қыран тобы:

Ø «Туған  жердің   күні де ыстық,түні де  ыстық»   тақырыпта  ойтолғау

 

 

Сұрақтарға  ауызшасыни ойланып, жауап  береді.

 

 

 

 

 

 

Әңгімемен    танысады,

көркем  ой    толғауға бейімделеді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.


Жинақтау.

 

Әр топ мүшелерінің дүниетанымын байқау және сөз   шеберлігін шыңдау мақсатында

презентация жасауды ұсынамын

Аққу тобы:

Ø  Адам мен құстың мінез -құлқын салыстыру

Тауыс тобы:

Ø  Туған жерді бейнелеу

Қыран тобы:

Ø  Туған жер туралы өлең құрастыру

Оқушылар   топтасып, презентация жасап, оны қоғайды.



 

Бағалау

Ø  « Ақылдының 6 қалпағы» әдісін пайдаланып,  ««Қаздар қайтып барады» әңгімесінің   құндылығы неде?» сұрағы арқылы қорытындылаймын

Топ   мүшелері

 6 қалпақты киіп, жаңа  тақырыпқа өз ойын білдіреді


 

5 мин

 

Қорытынды

Үйге тапсырма беремін

·           Әңгіменден   көнерген сөздерде тауып, жазу және мәнін ашу

·           Суммативті   бағаларын журналға қоямын

·           «ББҮ» әдісімен кері   байланыс жасаймын

 

 

 

Үй тапсырмасын жазып алады

 

Кері байланыс жасайды

 

 

Формативті бағаны

Суммативті бағаға айналдырамын



Не  сәтті өтті? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Не сәтсіз өтті?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Алдағы іс әрекетім

_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

   Оқу ісінің меңгерушісі:                           Тұратова Б

Сабақ жоспары: Мақал-мәтелдер
Сабақ жоспары: Т.Ахтанов өмірі, шығармашылығы
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу