Онлайн әлем: бала үйде, қиялы түзде
22-10-2020
ТОҒАЙХАНОВА БОЛДЫҚЫЗ ЖАҚСЫЛЫҚҚЫЗЫ
ОҚО, Мақтарал ауданы,
Я. Есенбеков атындағы жалпы орта мектебі
қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалім
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Қ.Жұмаділов «Қаздар қайтып барады»
Сабақтың мақсаты:Әңгіменің мазмұнын ашу, шығарманың тақырыбы мен идеясын айқындау,әңгімедегі көнерген сөздерді таба білу және зерттеушілікке баулу.
Күтілетін нәтиже:Әңгіменің мазмұнын ашады, негізгі идеясын түсініп,өз ойын еркін жеткізуге үйренеді.Шығармашылық қабілеттері шыңдалады
Бағалау критерийлері: Балдық жүйе арқылы
Әдіс – тәсілдер:«Мозаика», «Джиксо», «ББҮ»
Ресустар:парақшалар,суреттер,сызбалар,оқулық,стикер
Уақыт | Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау |
5 мин | Кіріспе | Ұйымдастыру кезеңдері. а)Психологиялық ахуалды қалыптастырамын
ә) «Мозайка»әдісі арқылы топқа бөлемін
б) Сабақ мақсаты түсіндіремін.
в) Бағалау критерийлерімен таныстырып, бағалау парақшасын таратамын | а)Шеңбер болып,бір-біріне сын есімді қатыстырып тілек айтады. ә) Қиынды суреттерді құрастыру арқылы топқа бөлінеді б) Сабақ мақсатын түсінеді в) Бағалау критерийімен танысады |
Ауызша мадақтау
|
10 мин | Таныстырылым
Білу
Түсіну | Үй тапсырмасын пысықтау. Аққу тобы: Қ.Жұмаділовтың өмірбаяны. Тауыс тобы: Жазушы шығармашылығы. Қыран тобы: Жазушы туралы қосымша мәлімет |
Постер жасап, оны әр топ қорғайды. | |
2 мин | Сергіту сәті. Ән. «Құстар қайтып барады» | Тоқтар Ғасырбектің орындауында «Құстар қайтып барады» әніне қосылып,шырқайды |
Смайлик-пен ынталан-дыру | |
20 мин | Негізгі бөлім
Қолдану
Талдау | Жаңа сабақ. Ø Қаз қандай құс? Ø Қаз туралы не білеміз? Ø Құс туралы қандай мақал-мәтелді білеміз? сұрақтары арқылы өз ойын еркін айтуға үйретемін.
Үш топқа ой-толғау тақырыбын беремін Аққу тобы: Ø Әңгіменің «Қаздар қайтып барады»деп аталу себебін түсіндіріңіз. Тауыс тобы: Ø Туған жер топырағын аттаған сәттегі қарттың сезімін бейнелейтін жолдарын айтыңыз. Қыран тобы: Ø «Туған жердің күні де ыстық,түні де ыстық» тақырыпта ойтолғау |
Сұрақтарға ауызшасыни ойланып, жауап береді.
Әңгімемен танысады, көркем ой толғауға бейімделеді. |
. |
Жинақтау.
| Әр топ мүшелерінің дүниетанымын байқау және сөз шеберлігін шыңдау мақсатында презентация жасауды ұсынамын Аққу тобы: Ø Адам мен құстың мінез -құлқын салыстыру Тауыс тобы: Ø Туған жерді бейнелеу Қыран тобы: Ø Туған жер туралы өлең құрастыру | Оқушылар топтасып, презентация жасап, оны қоғайды. | ||
Бағалау | Ø « Ақылдының 6 қалпағы» әдісін пайдаланып, ««Қаздар қайтып барады» әңгімесінің құндылығы неде?» сұрағы арқылы қорытындылаймын | Топ мүшелері 6 қалпақты киіп, жаңа тақырыпқа өз ойын білдіреді | ||
5 мин |
Қорытынды | Үйге тапсырма беремін · Әңгіменден көнерген сөздерде тауып, жазу және мәнін ашу · Суммативті бағаларын журналға қоямын · «ББҮ» әдісімен кері байланыс жасаймын
|
Үй тапсырмасын жазып алады
Кері байланыс жасайды
|
Формативті бағаны Суммативті бағаға айналдырамын |
Не сәтті өтті? ___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________Не сәтсіз өтті?_______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Алдағы іс әрекетім
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Оқу ісінің меңгерушісі: Тұратова Б