Онлайн әлем: бала үйде, қиялы түзде
22-10-2020
Есимова Эльмира Искендировна
Қызылорда қаласындағы № 217 Б.Шалғынбаев атындағы орта мектептің информатика пәнінің мұғалімі
Мақсаты
| 1.Оқушыларға Сызықтық алгоритм тақырыбын түсіндіру. 2. Оқушыларды ғылыми ой қорытындыларын жасай білуге дағдыландыру. 3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, еңбекқорлыққа тәрбиелеу. | ||
Негізгі идея
| Тапқырлыққа, шапшаңдыққа, терең ойлауға, ғылымға, білімге деген қызығушылығын арттыра отырып тәрбиелеу. | ||
Күтілетін нәтиже | Сызықтық алгоритм тақырыбын түсінеді. | ||
Оқыту формасы | «Біреуі үйде, үшеуі қонақта әдісі, АКТ. | ||
Ресурс
| слайдтар, графопроектор. | ||
Бағалау түрі | Екі жұлдық, бір тілек арқылы бағалау | ||
Сілтеме: | 4класқа арналған ақпараттық мәдениет негіздері оқулығы, www. Google.kz, www.ustaz.kz . | ||
М Ұ Ғ А Л І М Ж А З Б А С Ы | |||
Мұғалім әрекеті | Уақыт (мин) | Оқушы әрекеті | |
Ұйымдастыру (сәлемдесу, топтастыру, сабақ тақырыбына көшу): Оқушылармен амандасу, түгендеу. Оқушылардың сабаққа деген белсенділігін арттыру үшін: барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. Топпен бағалау үшін әр топ бір-бірінің орындаған жұмыстарын, тексереді, қадағалайды, бір-бірін бағалайды. | 5 мин | Мұғаліммен амандасады. Барлық оқушылар бірге бір-біріне 3 шапалақ соғады. оқушылардың белсенділігі артады. Топқа бөлінеді, оқушылар қызығушылықтарын көрсетеді, бір-бірін бағалап үйренеді. | |
Кіріспе: (жаңа сабақты игеруге бағытталған, үй тапсырмасын тексеру, тарауды қайталау, т.б.): Тұлға аралық байланысты орнату Сыныптың білім деңгейін анықтау Алдыңғы сабақты қысқаша қайталау Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау Тұсаукесер: Қызығушылық пен назарға қол жеткізу барысында оқушыларды топқа бөлу. Пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу арқылы, топқа бөлудің себептерін оқушылардан сұрау, сол арқылы оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау. Негізгі бөлім: (жаңа тақырып түсіндіру) Алгоритмдермен жұмыс істеу жалғастырылады. Сызықтық алгоритм ұғымы енгiзiледi. Командалары бiрiнiң соңынан бiрi тiзбектелiп орындалатын алгоритмсызықтық алгоритм деп аталады. Мысалы, досыңның туған күнiне бару үшiн мынадай әрекеттердi орындайсың: сыйлық дайындау, құттықтау хатын жазу, әдемi киiм кию. Көшет отырғызу үшiн де, әрекеттер тiзбегiн – алгоритм орындау керек. Балалардың өздері алгоритмге бірнеше мысалдар келтiрулері тиіс. 11-сабаққа арналған тапсырма. Тiзбектi толтыр: 2 ∙ 2 + 10 ∙ 2 : 4 = 7 3 ∙ 4 : 6 ∙ 9 : 3 = 6 Арифметикалық амалдар таңбаларын қой: 4 + 6 + 10 + 26 – 1 = 45 Әлiмге “есiктi ашу” алгоритмiн жазуға көмектес. 1. Кiлттi алу. 2. Кiлттi құлыпқа салу. 3. Кiлттi бұрау. 4. Есiктi ашу. Сызықтық алгоритмдi орындап, ҚОЛА сөзiнен ЖҰРТ сөзiн ал. «Л»ны «Р»-ға ауыстыр «О»-ны «Ұ»-ға ауыстыр «А»-ны «Т»-ға ауыстыр “Қ”-ны “Ж”-ға ауыстыр ҚҰЛАН сөзiн ҚҰРАҚ сөзіне айналдыру алгоритмiн жаз. ҚҰЛАН/ҚҰЛАҚ/ҚҰРАҚ Арунаға жармадан ботқа пiсiру алгоритмiн жазуға көмектес.1) Қазанды алу. 2) Сүт құю. Жауабы:1. Қазанды алу. 2. Сүт құю. 3. От(газ) жағу. 4. Қазанды отқа қою 5. Сүт қайнағанда, оған жарма салу. 6. 5 минут араластыра отырып, пiсiру. 7. Газды өшiру. Алгоритмдi атқарушы – Аруна 12-сабаққа арналған тапсырмалар: 1. Анаңа “жұмыртқа қуыру” алгоритмiн жазуға көмектес. Жұмыртқаны жар. Пешке табаны қой. Пештi сөндiр. Жұмыртқа мен майды дайында. Жұмыртқаның қабықтарын таста. Пешке от жақ. Жұмыртқаны 5 минут қуыр. Табаға майды ерiт. Тоқта. Алгоритмдi атқарушы – анаң. Жауабы: 1. Пештi iске қос. 2. Пешке табаны қой. 3. Жұмыртқа мен майды дайында. 4. Табаға майды ерiт. 5. Жұмыртқаны жарып сал. 6. Аршылған жұмыртқаның қабықтарын таста 7. Жұмыртқаны 5 минут қуыр. 8. Пештi өшiр. Алгоритмдi орындаушы – бота. 2.Ботаға “су iшу” алгоритмiн жазуға көмектес. ↓ ↓ ↓ ← ← ↓ ↓ ↓ ← ← ↓ ↓ ↓ ↓ → → → → → → ↑ ↑ ↑ ↑ → → ↑ ↑ ↑ → → → → 3.Компьютер бөлiктерiнiң атауын алфавит бойынша орналастыр. Дискi Жад Жүйелiк блок Монитор Тышқан Пернетақта Процессор 4.Тiзбектi толтыр. 5. Заңдылықтарын анықтап, бос торларды толтыр. Бос торларды, алдымен, диагоналы бойынша, содан кейiн бағаналары бойынша толтыру керек Жауабы: 1011629215331324199651019171397714151712949132115111411 | 20 мин | Сабақ басында үй тапсырмасы қайталанып, жаңа тақырып оқушыларға түсіндіріледі. Жаңа тақырып түсіндіріледі, оқушылар қызығушылықпен тыңдайды, сұрақтар қояды. Оқушылар үй тапсырмасын қалай меңгергендіктерін көрсетеді, өткен тараулар бойынша 5 сұраққа топ болып жауап береді: | |
Жаттығулар: (бекіту) Менің түсінгенімше….», «Сонымен, Сіздің айтуыңызша….?», «Егер мен дұрыс түсінсем, осылай ғой…?» т.б. Әңгімелесушінің жаңа сөзіне кері байланыс орнату үшін қажет . | 5 мин | Берілген тапсырмаларды ынтамен жылдам орындап шығады. Сұрақтарға толық, тиянақты жауап береді. | |
Сергіту сәті: Барлығы бірге орындарынан тұрады, бір-бірлерін 3шапалақ соғады. Психологиялық тренингке қатысады. | 5 мин | Барлықтары бірге жаттығу жасап, серігіп қалады, көңілдері көтеріледі. Психологиялық тренингке қатысады. | |
Қорытындылау. Топтарға орындаған тапсырмалары бойынша сабақты қорытындылап, сұрақтарға жауаптар береді. (Бүгінгі сабақ тақырыбы?, Тақырып не туралы?, Нені білдік?, қандай білім алдық?)хатшы жинақтап қорытыныдылайды. | 5мин | Оқушылар топқа қосылып жинақталады, қорытындыларын айтады. Әр топ не түйгендері туралы негізгі мәліметтерді, ақылдаса отырып, қортытындылайды. | |
Бағалау. Өзара жұппен бағалау. | 3 мин | Өзара бағалайды, өздерінің жұмыстарымен салыстырады | |
Қосымша тапсырма: Ү/т § Сызықтық алгоритм | 2 мин | § Сызықтық алгоритм | |