Ашық сабақ: Сандардың нумерациясы

Oinet.kz 30-09-2020 1036

Асанова Кулзира,

Қызылорда облысы 

№79 негізгі мектептің бастауыш сынып мұғалімі 

Сабақтың жабдығы

суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер.

Жалпы мақсаттар

Оқыту нәтижесі

Мақсаты: үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру .

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топқа бөлу

Оқушыларға кесілген суреттер  үлестіріледі.

Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа  бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.

Ынтымақтастық атмосферасы

Балалар, бір – біріңе қарап  жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.

Мен бақытты баламын,

Жан  дүниемде күн нұрлы

Жылуым мол бойымда.

Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.

Үй тапсырмасын пысықтау

Көбейту кестесін еске түсіру

Оқушылар ауызша орындайды

Жаңа сабақ

кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321)

Неше сан жаздыңдар? Ең кіші санды; ең үлкен санды; 1 ондығы бар санды; 1 бірлігі бар санды; 3 ондығы бар санды ата. 312 мен 321 сандарының арасындағы сандарды жаз.

Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата.

Алдыңғы сан68999998408666Сан690100999409667Кейінгі сан6911011000410668

Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс.

№ 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз.

Разрядтаржүздіктерондықтарбірліктер97059650048920943

№ 3. Салыстыр.  Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру.

699 – 90 < 699 – 9                                808 – 8 > 808 – 80

400 + 80 > 400 + 8                                             550 + 50 > 550 + 5

998 – 900 < 998 – 90                                          665 – 60 – 5 = 665 – 5

№ 4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу).

900 см =   9 м895 см =  8м 9дм 5см                          10м  = 100дм

400см  =   4 м502 см =  5м 0дм 2см                           10м = 1000 см

300см  =   3 м                      660см  =  6м 6дм 0см                           2м 5дм 7см =257см

Сергіту сәті

Сергіту сәті

«Көңілді қалпақ» ойыны


Басына қалпақ түскен оқушы жеті байлықты табады табады.

Бірінші байлық - денсаулық.
Екінші байлық - еркіндік
Үшінші байлық - тіл байлық
Төртінші байлық - қайрат-күш
Бесінші байлық - ақ жаулық
Алтыншы байлық - балаңыз
Жетінші байлық - жүз саулық

Ой толғаныс

№ 5 (1).  Есептерді шығар. (қысқаша шарты)

І емхана – 3 дәрігер – 14 баладан        ?                  шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 = 76

ІІ емхана – 2 дәрігер – 17 баладан                           жауабы: барлығы 76 бала қабылданды.

№ 5 (2). 

Мараттың салмағы – 45кг, ? кг ауыр                     шешуі: 45 – 45 : 3 = 45 – 15 = 30

Інісі Қайраттың салмағы - ? , 3 есе жеңіл              жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг ауыр

 6. (4 оқушы тақтада).

Ш:  24 ∙ 6 = 144                Ж: 144 парақ қатырмақағаз бар.

Ш:  124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 = 372       Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар.

Ш:  124 + 124 : 2 = 124 + 62 = 186        Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар.

Ақ қағаз – 124                                      Ш: 500 – (124 + 106) = 500 – 230 = 270

Көк қағаз – 106         500п.қ.               Ж: 270 сары қағаз

Сары - ?          

№ 7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап.

150 ∙ 3 + 250 = 700                    880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242                       320 + 300: 20 = 470

4 ∙ 12 + 210 = 258                      299 + 900 – 680 = 519

А).

Қосылғыш150 ∙ 34 ∙12880 : 4299320Қосылғыш25021011 ∙ 2900 – 680300 : 20Қосынды700258242519470

Б).     800 – 600 : 5 =  680            

Азайғыш80045 ∙ 4445 + 3551000560Азайтқыш600 : 544 : 455 ∙ 3230 ∙ 3405 : 5Айырма680169635310479

Шығармашылық тапсырма. № 9.

Оқушылар толтырады

Сабақты бекіту

Бүгінгі сабақта біз не істедік?

Саған қайсы тапсырма қиын болды?

Үй тапсырмасы

№ 8. 5 бет.

Оқушылар күнделіктеріне жазады

 Бағалау

Бүгінгі сабақ ұнады ма?
Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.

Бағалау парақшасын толтырады

Кері байланыс







Мектеп оқушыларына кескіндеме жазудың әдіс-тәсілдерін үйрету
Қош бол, даярлығым!
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу