Ашық сабақ: Сандардың нумерациясы
Асанова Кулзира,
Қызылорда облысы
№79 негізгі мектептің бастауыш сынып мұғалімі
Сабақтың жабдығы | суретті кестелер, қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер. | |||
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі | Мақсаты: үш таңбалы сандардың құрылу тәсілдерін қорытындылау; оларды салыстыру; алдыңғы, келесі түсініктерін пайдалана отырып, натурал сандар қатарындағы сандарды табу дағдыларын жетілдіру . | |||
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | |||
Бағалау парақшасымен таныстыру | ||||
Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. | ||
Ынтымақтастық атмосферасы | Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. | Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. | ||
Үй тапсырмасын пысықтау | Көбейту кестесін еске түсіру | Оқушылар ауызша орындайды | ||
Жаңа сабақ | кіріспе. Көркем жазу сәтіне 1, 2, 3 цифрларының көмегімен үш таңбалы сандар жазу ұсынылады. (123, 132, 213, 231, 312, 321) Неше сан жаздыңдар? Ең кіші санды; ең үлкен санды; 1 ондығы бар санды; 1 бірлігі бар санды; 3 ондығы бар санды ата. 312 мен 321 сандарының арасындағы сандарды жаз. Оқулықпен жұмыс. № 1 ауызша есептеу. Жасырын сандарды ата. Алдыңғы сан68999998408666Сан690100999409667Кейінгі сан6911011000410668Сандар туралы білімдерін қайталауға арналған жұмыс. № 2. Өздік жұмыс. Сандарды ата. Оларды кему ретімен жаз. Разрядтаржүздіктерондықтарбірліктер97059650048920943№ 3. Салыстыр. Жұптық жұмыс. Есептемей – ақ салыстыру. 699 – 90 < 699 – 9 808 – 8 > 808 – 80 400 + 80 > 400 + 8 550 + 50 > 550 + 5 998 – 900 < 998 – 90 665 – 60 – 5 = 665 – 5 № 4. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. (Үш қатардан 3 оқушы, жарысу). 900 см = 9 м895 см = 8м 9дм 5см 10м = 100дм 400см = 4 м502 см = 5м 0дм 2см 10м = 1000 см 300см = 3 м 660см = 6м 6дм 0см 2м 5дм 7см =257см | |||
Сергіту сәті | Сергіту сәті «Көңілді қалпақ» ойыны
| Бірінші байлық - денсаулық. | ||
Ой толғаныс | № 5 (1). Есептерді шығар. (қысқаша шарты) І емхана – 3 дәрігер – 14 баладан ? шешуі: 3 ∙ 14 + 2 ∙ 17 = 42 + 34 = 76 ІІ емхана – 2 дәрігер – 17 баладан жауабы: барлығы 76 бала қабылданды. № 5 (2). Мараттың салмағы – 45кг, ? кг ауыр шешуі: 45 – 45 : 3 = 45 – 15 = 30 Інісі Қайраттың салмағы - ? , 3 есе жеңіл жауабы: Қайратқа қарағанда Марат 30кг ауыр № 6. (4 оқушы тақтада). Ш: 24 ∙ 6 = 144 Ж: 144 парақ қатырмақағаз бар. Ш: 124 + 124 ∙ 2 = 124 + 248 = 372 Ж: барлығы 372 парақ қағаз бар. Ш: 124 + 124 : 2 = 124 + 62 = 186 Ж: барлығы 186 парақ қағаз бар. Ақ қағаз – 124 Ш: 500 – (124 + 106) = 500 – 230 = 270 Көк қағаз – 106 500п.қ. Ж: 270 сары қағаз Сары - ? № 7. Топтық жұмыс. Кесте бойынша өрнектер құрастыр және жаз. Олардың мәнін тап. 150 ∙ 3 + 250 = 700 880 : 4 + 11 ∙ 2 = 242 320 + 300: 20 = 470 4 ∙ 12 + 210 = 258 299 + 900 – 680 = 519 А). Қосылғыш150 ∙ 34 ∙12880 : 4299320Қосылғыш25021011 ∙ 2900 – 680300 : 20Қосынды700258242519470Б). 800 – 600 : 5 = 680 Азайғыш80045 ∙ 4445 + 3551000560Азайтқыш600 : 544 : 455 ∙ 3230 ∙ 3405 : 5Айырма680169635310479Шығармашылық тапсырма. № 9. Оқушылар толтырады | |||
Сабақты бекіту | Бүгінгі сабақта біз не істедік? | Саған қайсы тапсырма қиын болды? | ||
Үй тапсырмасы | № 8. 5 бет. | Оқушылар күнделіктеріне жазады | ||
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма? | Бағалау парақшасын толтырады | ||
Кері байланыс | ||||