Қымыздың қасиеттері
07-03-2021
Қалыбаева Баян
Қызылорда обл, Сырдария ауданы, Н.Ілиясов ауылы, №132 Т.Айтбаев атындағы орта мектебінің химия пәні мұғалімі
Сілтеме | Білім стандарты, пән бағдарламасы, Н.Нұрахметов. 8 - сынып оқулығы. К. Жексембина әдістемелік нұсқаулық. Н.Нұрахметов жұмыс дәптері. | |
Жалпы мақсаты |
| |
Күтілетін нәтиже |
| |
Негізгі идеялар | Сутек – белсенді газ, сондықтан әр түрлі жай және күрделі заттармен реакцияға түседі. Сутекті зертханада алу әдістері. | |
Құрал-жабдықтар: | Интерактивті тақта, интерактивтік тақта арқылы Power Point, флипчарт, маркер, қарындаш, слайдтар, виртуалды зертхана. | |
Сабақтың түрі | Жаңа білімді игеру сабағы. | |
Әдіс-тәсілдер | Сергіту сәті, АКТ-ны пайдаланып, жас ерекшеліктеріне сай сұрақтар мен тапсырмалар. «Галлереяға саяхат» әдісі, ассоциация әдісі, PISA тапсырмалары, Бес жолды өлең. | |
Сабақ бойынша мұғалім жазбалары |
Мұғалім іс-әрекеті
І.Ұйымдастыру кезеңі Сергіту сәті. Оқушыларды топқа бөліп отырғызу. ІІ Үй тапсырмасын сұрау «Лездеме сұрақтар» Қай топ сұрақтарға көбірек жауап береді? 1.Сутектің таңбасы қандай? 2. Сутекті ашқан кім? 3. Сутекті не себепті жеңіл газ дейміз? 4. Периодтық жүйеде нешінші топта орналасқан? 5. Жай зат ретінде сутекті сипатта. 6. Химиялық элемент ретінде сутекті сипатта. 7. Сутектің агрегаттық күйі қандай? 8. Сутектің қолданылу салаларын талда. 9. Сутектің табиғатта таралуына сипаттама бер. ІІ. Кіріспе кезеңі . Виртуалды зертхана. Сутектің химиялық қасиеттері. Сутектің қолданылу салалары. ІІІ кезең Негізгі кезең .Жаңа сабақ : Сутектің қасиеттері, қолданылуы және алынуы.
1- тапсырма «Галлереяға саяхат» әдісі І топқа: Сутектің физикалық қасиеттеріне сипаттам бер. ІІ топқа: Сутектің химиялық қасиеттеріне сипаттама бер. ІІІ топқа : Сутектің алыну жағдайларын талда. 2- тапсырма .Топпен жұмыс. І топқа: Сутектің жай заттармен реакцияларын талдаңдар. ІІ топқа: Сутектің күрделі заттармен реакцияларын талдаңдар. ІІІ топқа: Сутекті алу жолдарын талдаңдар. PISA тапсырмалары. Бұрынғы заманда металдар патшалығы болыпты. Онда алтын патша болыпты, оны мыс көре алмайды екен. Бір күні қастандық жасап, алтынның көзін жойып, өзі патша болғысы келеді, бірақ оны уәзірі сынап біліп қояды. Мысты әшкерелеп, отқа салып, өртейді. Ақылды алтын оны қайтадан мыс қалпына келтіруін бұйырады. Сұрақ 1. Отқа түскен мыстан, таза мысты қалай алады? 1Cu+O2 à CuOИә/Жоқ2Ca+H2O à Ca(OH)2Иә/Жоқ3CuO+H2 à Cu+H2OИә/ЖоқДәлелдеме:______________________________________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ 1903 жылы К.Э.Циолковский ракетаның планетааралық сызбанұсқасын ұсынды. Онда отын ретінде сутекті таңдап алды. Сұрақ: неге ол отын ретінде сутекті таңдады? 1Себебі, жақсы жанады.Иә/Жоқ2Экологиялық таза отын бола алады.Иә/Жоқ3Жанғанда көп күйе бөледі.Иә/ЖоқДәлелдеме:______________________________________________________________ ______________________________________________________________ ______________________________________________________________ Сутекке бес жолды өлең құрастыр.
ІҮ кезең Қорытынды
Бағалау Жұптық бағалау. Критериалды бағалау. Рефлексия. Реферат «Сутекті экологиялық таза отын ретінде пайдаланудың перспективасы»
| Оқушы іс-әрекеті Топқа бөлінеді
Ұпай жинау арқылы оқушылар бағаланады.
Оқулықпен жұмыс. Оқушылар тапсырманы топта талдайды, сосын топтың бір мүшесі басқа топтарға қорғайды , жұмыстары бағаланады.
|