Онлайн әлем: бала үйде, қиялы түзде
22-10-2020
БаймахановТобыл Бегімбайұлы
Қызылорда облысы Шиелі ауданы
«№41 М. Шоқай атындағы орта мектебі» коммуналдық
мемлекеттік мекемесінің физика пәнінің мұғалімі
«Сабақтың тақырыбы | Интервалдар әдісі. Есептер шығару | ||
Сілтеме | Оқулық «Алгебра» 8-сынып, Алматы, «Мектеп» 2012 ж | ||
Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары | 1. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешу туралы мағлұмат беру; 2. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешуді түсіндіру; 3. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешудің қасиеттерін пайдаланып есептер шығаруды үйрету. | ||
Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер | «Дұрыстығын тексер», «Топтық жұмыс», «Критерийлер», «Блум таксономиясы», «Кеңейтілген тапсырмалар». | ||
Оқып-үйренудің нәтижесі | 1. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешу туралы мағлұмат алады; 2. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешу түсінеді; 3. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешудің қасиеттерін пайдалануды үйренеді. | ||
Сабақ барысы | |||
Уақыты | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
5 мин | Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу. 1-топ «квадраттық функция», 2-топ «квадрат теңдеу», 3-топ «квадрат теңсіздік» болып топтастыру. | Топ ережесін сақтау. Оқушылар 3 топқа топтасады. 1-топ «квадраттық функция», 2-топ «квадрат теңдеу», 3-топ «квадрат теңсіздік». | |
5 мин | «Дұрыстығын тексер». Оқушылар үйге берілген №308 есептің жауабын тақтадағы дұрыс жауаппен сәйкестендіреді. Топтағы оқушылар дәптерлерімен сағат тілі бойынша алмастырып бір-бірінің үй жұмысын тексереді. | №308 1) ; бүтін шешімі – (1) 2) бүтін шешімі – (2) 3) ; бүтін шешімі –(7) 4) ; бүтін шешімі – (1) | |
8 мин | «Жеке жұмыс». Оқулықта берілген №312 есепті әр оқушы орнында отырып орындайды. Әр топтан бір оқушыдан шығып тақтаға берілген есепті шығарады. «Критерийлер» арқылы тақтаға шыққан оқушыларды бағалайды. | №312 1) 2) ; 3) ; | |
15 мин | «Топтық жұмыс». Сұрақтарға жауап беріп, есептер шығарады. Есепті дұрыс шығарған оқушылар мадақталады. Әр топ келесі топ есептерінің дұрыстығын «Критерийлер» арқылы бағалайды. | №315 1) 2) 3) ; | |
10 мин | «Жеке жұмыс». Блум таксономиясы мен кеңейтілген тапсырмалар | Зерттеуге қатысатын 3 деңгейлі 3 оқушыға Блум таксономиясын беріп, ал қалған сынып оқушыларына кеңейтілген тапсырмалар беріледі. | |
5 мин | Қорытындылау | №313, Рефлексия «БББ» |