Сабақ жоспары: Интервалдар әдісі

Oinet.kz 30-09-2020 777

    

БаймахановТобыл Бегімбайұлы  

Қызылорда облысы Шиелі ауданы

 «№41 М. Шоқай атындағы орта мектебі» коммуналдық

мемлекеттік мекемесінің физика пәнінің мұғалімі

«Сабақтың тақырыбы

Интервалдар әдісі. Есептер шығару

Сілтеме

Оқулық «Алгебра» 8-сынып, Алматы, «Мектеп» 2012 ж

Оқып-үйренудің негізгі мақсаттары

1. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешу туралы мағлұмат беру;

2. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешуді түсіндіру;

3. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешудің қасиеттерін пайдаланып

есептер шығаруды үйрету.

Оқуда қолданылатын әдіс-тәсілдер

«Дұрыстығын тексер»,  «Топтық жұмыс», «Критерийлер», «Блум таксономиясы», «Кеңейтілген тапсырмалар».

Оқып-үйренудің нәтижесі

1. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешу туралы мағлұмат алады;

2. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешу түсінеді;

3. Квадрат теңсіздікті интервалдар әдісі арқылы шешудің қасиеттерін пайдалануды үйренеді.

Сабақ барысы

Уақыты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

5 мин

Сынып оқушыларын 3 топқа бөлу.

1-топ «квадраттық функция»,

2-топ «квадрат теңдеу»,

3-топ «квадрат теңсіздік» болып  топтастыру.

Топ ережесін сақтау. Оқушылар 3 топқа топтасады. 1-топ «квадраттық функция»,

2-топ «квадрат теңдеу»,

3-топ «квадрат теңсіздік». 

5 мин

«Дұрыстығын тексер». Оқушылар үйге берілген №308 есептің жауабын тақтадағы дұрыс жауаппен сәйкестендіреді. Топтағы оқушылар дәптерлерімен сағат тілі бойынша алмастырып бір-бірінің үй жұмысын тексереді.

№308

1) ; бүтін шешімі – (1)

2)   бүтін шешімі – (2)

3) ; бүтін шешімі –(7)

4) ; бүтін шешімі – (1)

8 мин

«Жеке жұмыс». Оқулықта берілген №312 есепті әр оқушы орнында отырып орындайды. Әр топтан бір оқушыдан шығып тақтаға берілген есепті шығарады. «Критерийлер» арқылы тақтаға шыққан оқушыларды бағалайды.

№312

1)

2) ;

3) ;

15 мин

«Топтық жұмыс». Сұрақтарға жауап беріп, есептер шығарады.  Есепті дұрыс шығарған оқушылар мадақталады. 

 Әр топ келесі топ есептерінің  дұрыстығын  «Критерийлер» арқылы бағалайды. 

№315

1)

2)

3) ;

10 мин

«Жеке жұмыс». Блум таксономиясы мен кеңейтілген тапсырмалар

Зерттеуге қатысатын 3 деңгейлі 3 оқушыға Блум таксономиясын беріп, ал қалған сынып оқушыларына кеңейтілген тапсырмалар беріледі.

5 мин

Қорытындылау

№313, Рефлексия «БББ»


Сабақ жоспары: Екі өрнектің кубтарының қосындысы мен айырымы
«Дос іздеген бота» ертегісі
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу