Сабақ жоспары: 4 саны және цифры

Oinet.kz 30-09-2020 901

Хайранова Айнаш Мұратжанқызы

Қызылорда облысы, Шиелі ауданы, Ш.Қодаманов ауылы, №158 орта мектебінің бастауыш сынып мұғалім



Пәні:Математика

Мектеп: №158 орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Хайранова Айнаш Мұратжанқызы

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны

Қатыспағандар саны:

Сабақтың

Тақырыбы:

4саны және цифры

Сабақ негізделген оқу мақсаты

1.1.1.2 **біртаңбалы  сандарды оқу және жазу

1.1.1.3 **біртаңбалы сандардың құрамын анықтау

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар істей алады:  Сандық сәуледегі 4 санының орнын таба алады.

4 цифрын жаза алады, салыстыра алады.

Оқушылардың көпшілігі істей алады:4 санының құрамын біледі. 4 көлемінде қосып, азайта алады.

Кейбір оқушылар істей алады:Өрнек құрастыра алады.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: сәуле

Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер

Талқылауға арналған сұрақтар:Санау кезінде 1-ден кейін қандай сан тұрады?

4 санын қалай алуға болады?

Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? 4 санының құрамы қандай?

Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар:



Жетістік критерийлері:

1.сандық сәуледегі 4санының орнын табады;

2.4 санын салыстыра  алады.

3.4 цифрын жазуды меңгереді.

Алдыңғы оқу

3 саны мен цифры

Жоспар

Жоспарланған уақыт


Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен  қатар

ескертпелерді жазыңыз

Ресурстар

Басы

4 мин

2мин

2мин

Ұйымдастыру

Психологиялық дайындық.

Күн жарығын алақанға саламын

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Ізгі, әрі нәзік, жарық, мейірімді.

Болып кетер сонда дереу жан – жағым.

2.Топтасу.Үй жануарлары суреттері  арқылы топтасу.

1-топ «бұзау», 2-топ «тауық», 3-топ «қозы», 4-топ «үйрек» 

1.(С.Ж)тақтаға 1-ден 3-ке дейінгі сандарды өсу ретімен және кему ретімен хормен санау.

 Санаған кезде 3-тен кейін қай сан болатынын сұрау. Оларға алғашында 3

қарындаш алуды, одан кейін 1 қарындаш алуды ұсыну.Неше қарындаш болғанын

сұрау. 4 санын сандық сәуледе орналастыру.

Жануарлар

 Суреттері

Сандық

 Сәуле

Сандар

Ортасы

28 мин

5 мин

5 мин

5 мин

1мин

5мин

3мин

3.(Т:Ж) Әр топқа бінеше үй жануарларының суреттері беріледі. Төрт аяғы бар үй жануарларын тауып, тақтаға іледі. Бағалау: Отшашу

4. (Ж:Ж)Қандай сандар түсіп қалған?  Оқушылар жұпта арнайы жұмыс парағына орындайды.

Тақтаға мұғалім дұрыс жауабын іледі.

Оқушылар өздерін бағдаршам арқылы бағалайды.

5. Тақтада мұғалім 4 санының жазылуын үйретеді. Ауада жазады. Тақтаға бірнеше оқушыны қатар шағарып жаздырады.

6.(Ж.) Дәптерге 4 санын жазу.

(ҚБ) Бармақпен бағалау әдісі арқылы

Дескриптор: 4 санын ауаға салады

Дәптерге 4 санын жазады

7. Сергіту сәті

Еркiн ұста денеңдi,

Тарсылдатпай едендi

Орнымыздан тұрып ап

Жүгiрейiк бiр уақ.

Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

Аяқты алға созайық

Тiк көтерiп, қозғайық.

Тым сылбыр да болмайық

Алға қарай озбайық.

Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.

8. (Т.Ж) Сурет бойынша өрнек құрастыр.

9. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. 4 санының құрамын жаз.

Критерий:  4 санының құрамын біледі.

Дескриптор:

1 саны мен 3 санының қосындысын жазады

2 саны мен 2 санының қосындысын жазады.

Үй

 жануар

лары суреті

жұмыс парағы

 4 саны

Суреттер

Жұмыс парағы

Соңы

3мин

Рефлексия.  Смайликтер арқылы.




Ашық сабақ: Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық көтеріліс
Сабақ жоспары: Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу