Сабақ жоспары: Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы

Oinet.kz 30-09-2020

Раимбердиева Ғазиза

Қызылорда облысы Арал ауданы,

Қосжар ауылы «№67 орта мектебі» КММ

тарих пәні мұғалімі

 

Сабақ тақырыбы: Қазақстандағы моңғол шапқыншылығы.

Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс

 хан әскері Отырарды 6 ай бойы ала алмады?

Мектеп: 67 орта мектеп

Мұғалімнің аты-жөні: Ғ.Раймбердиева

Оқу мақсаты

7.3.1.5 Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар:Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігін біледі.

Көпшілігі: Отырар туралы бейнематериал тыңдап, сұрақтарға жауап береді

Кейбір оқушылар:Өз беттерінше ұлыстарды анықтайды.Отырарлықтардың ерлігін бағалайды,тұлғаларды сәйкестендіреді

Бағалау  критерийлері

Шыңғыс хан әскері Отырарды 6 ай бойы ала алмағанын дәлелдейді

.Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігіне баға береді

Тілдік міндеттер

  • Пәндік лексика мен терминология:

Мемлекет, хан, сұлтан, уәзір, империя, жасақ

Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі:

Моңғол империясы құрылуының алғышарттары…

Аталған мемлекеттердің өзара қарым-қатынасы/көрші елдермен саясаты….

Менің ойымша Отырар қаласының күйреуі….......

Отырарлықтардың қаланы қорғаудағы ерлігі.................

Алдыңғы білім

 

Қазақстан жерінде моңғол экспансиясына дейін түркі тілдес тайпалардың этносаяси бірлестігі қалыптасқанын және олардың әлеуметтік – экономикалық, саяси, мәдени жағдайын біледі.

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекеттер

Дерек көздері

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі.

Топқа біріктіру

1топ :Жошы

2топ: Шағатай

3топ: Үгедей

Жеке жұмыс: Стоп-кадр статегиясы. Бұл старатегия бойынша оқушылар суретке қарай отырып, Сіз нені көріп тұрсыз? Сіз нені ойладыңыз?Сіз нені сезініп тұрсыз? деген сұрақтарға жауап береді.

М Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары  таныстырылғаннан кейін, бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.

Тарихи концепт:  Себеп-салдар


Зерттеу сұрағы: Неліктен Шыңғыс

 хан әскері Отырарды 6 ай бойы ала алмады? 

 

 

Зерттеу мен талдау

(Ү) Бейнематериалмен жұмыс

 «Отырар дастаны» бейнематериалының мазмұны тыңдатылады.Ұсынылған сұрақтарға жауап беру  арқылы   бейнематериал мазмұны   игеріледі.(Бейнематериалды тыңдауға 6 минут, игерген ақпаратты тексеруге  үшін 10 минут беріледі)

1топ: Мәтінмен жұмыс.Оқушылар «Отырарды қорғаудағы қала халқының ерлігі» атты мәтінді оқиды, мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • «Отырар» апаты дегенді қалай түсінесің?........................................................................

  • Не себепті Қайырхан саудагерлерді өлтіруге бұйрық берді?...............................................

  • Бұл оқиға (Отырар апаты) болашақта не нәрсеге түрткі болды?.........................................

  • Шыңғысхан Отырарды жаулап алуды кімдерге тапсырды?................................................

  • Қайырхан әскері Отырар қаласын қанша уақыт моңғолдардан қорғады?..........................

  • Отырарлықтардың ерліктерін қалай бағалай аласыңдар?...................................................

Дескриптор: 

  • «Отырар» апаты дегенді  түсіндіреді

  • Не себепті Қайырханның  саудагерлерді өлтіруге бұйрық бергенін анықтайды

  • Бұл оқиға болашақта не нәрсеге түрткі болғанын біледі

  • Шыңғысхан Отырарды жаулап алуды кімдерге тапсырғандарын нақтылайды

  • Қайырхан әскері Отырар қаласын қанша уақыт моңғолдардан қорғағанын сипаттайды

  • Отырарлықтардың ерліктерін  бағалайды

  • 2топ: Тарихи тұлғаларды сәйкестендіру.Қайырхан, Шыңғысхан, Қараджа

  • Дескриптор:

-Тұлғаларды  таниды

- Тұлғаларды сөздің  мағынасы бойынша  сәйкестендіреді.

  • топ Синквеин әдісі. Тақырып бойынша бес жолды өлең құрастырады. 

Дескриптор:

-Жауап құрылымын сауатты құра алады

-Тұлғаға баға бере алады

Кері байланыс. 

Шыңғысханның, моңғолдар шапқыншылығы суреттері

Сүлейменов атын. шығыстану ин-ты: 1-том.: Моңғолдың құпия шежіресі.- Алматы, Дайк-пресс, 2006.

https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%9E%D1%82%D1%8B%D1%80%D0%B0%D1%80

Сұлтанов Т. Шыңғыс хан және оның ұрпақтары. – А: Мектеп, 2007.

Сабақтың соңы

Жұптық жұмыс:

Картамен жұмыс:Ұлыстардың орналасқан жерін белгіле

Дескриптор:

-Тұлғаларды  ажыратады

-Жошы ұлысын анықтайды

-Шағатай ұлысын анықтайды

-Үгедей ұлысын анықтайды

Рефлексия:.Қызық.Қиын. Құнды

Үй тапсырмасы. Хабарлама дайындау (дәптерге жазу) «Отырар-қаһарман қала»


Қосымша ақпарат

Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндеттер қоюды жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың білімін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс 

Қауіпсіздік ережелері 

АКТ-ны қолдану



Сабақ жоспары: 4 саны және цифры
Сабақ жоспары: Жазбаша көбейту мен бөлу


Сәйкес тақырыптар
Көтерілу
×