Зулпукарова Роза Сейдиновна
Қызылордв облысы, Шиелі ауданы
№ 219 Ы. Алтынсарин атындағы қазақ орта мектебі
Күні: | 22.04.17 ж. |
Сыныбы: | 3 «В» |
Пәні: | Қызықты арифметика |
Сабақтың тақырыбы: | Жазбаша көбейту мен бөлу |
Сабаққа негізделген оқу мақсаттары: | --Барлық оқушылар: көбейту мен бөлу амалдарының ауызша және жазбаша (баған) түрлерін біледі. --Көптеген оқушылар көбейту мен бөлуді жазбаша түрде бұрыштап бөлуді біледі. --Кейбір оқушылар үш таңбалы сандарды екі таңбалы сандарға көбей- ту,бөлуді баған түрінде орындай алады. |
Тілдік мақсат: | Оқушылар сабақ барысында математикалық жаңа терминдерді пайда- ланады: баған түрі, бұрыштап бөлу,
Тыңдалым мен жазылым бойынша ұсыныстар: сабақ барысында топ- пен жұмыс кезінде есептер шығару, айту, дәлелдеу. |
Жетістік критериилері: | Тапсырмаларды орындау барысында баланың сыни ойлау дағдысы қалыптасады. |
Алдыңғы оқу: | 3- сыныпта математика пәнінен өтілді: III- тоқсан. |
Ж О С П А Р |
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығу, ескертпелер | Ресурстар |
Басы:
5 м.
7м.
Ортасы
8м.
8м.
5м.
7м.
5м. | I.Ұйымдастыру кезеңі. -- Психологилық трининг. Балалардың назарын сабаққа аудару масатында түрлі сұ- рақтар қойылады. -- Әр түрлі таңбалы сандарды пайдаланып топқа бөліну. I. топ: екі таңбалы сан. II. топ: үш таңбалы сан. III.топ: төрт таңбалы сан. II.Өткенді қайталау. -- «Зымыран сұрақтар». (15 сұрақ.) -- «Бас бармақ» әдісін қолдану. -- Ой қозғау: «Жабық сұрақтар» көмегімен тақырыпты ашу. Жазбаша көбейту мен бөлу. III.Жаңа сабақ. Топтарға тапсырмалар түсіндіріледі. 1 - тапсырма. I.топ: бөлуді баған түрінде орындау. 402:2=201 622:2=311 464:2=232 76:2=38 66:3=22 906:3=302 84:4=21 ІІ.топ: көбейтуді баған түрінде орындау. 314x2=628 424x2=848 91x2=182 44x2=88 35x2=70 320x3=960 330x3=990 ІІІ. топ: қалдықпен бөлуді баған түрінде орындау. 45:2=27,1 453:2=276,1 85:2=42,1 847:2=423,1 95:3=31,2 445:4=111,1 69:4=17,1 --«Басбармақ» әдісін пайдалану. 2 - тапсырма. Мәтін есеп. Қайрат екі күнде 86 теңге жұмсады. Осылайша жұмсаса, үш күнде ол қанша теңге жұмсайды? Шарты: 2 күнде – 86т. Шешуі: 86:2=43 3 күнде - ?т. 43:3=129т. 3 – тапсырма. Салыстыру. (өлшем бірліктері) І.топ: уақыт өлшем бірлігі. 2 сағ. 30 мин. > 95 мин. 4 тәул. 23 сағ.< 5 тәул. ІІ.топ: ұзындық өлшем бірлігі. 24м 5дм = 245 дм 3м 8дм > 379 см ІІІ.топ: салмақ өлшем бірлігі. 2 кг 400г < 3 кг 3 ц 10 кг < 350 кг 4 – тапсырма. Логикалық сұрақ. Мына фигурадан қанша шаршы шыаруға болады? «Екі жұлдыз бір тілек» Білімді бағалау.
IV. Қорытынды. 5 - тапсырма. -- Жеке жұмыс. Тест: «жабық сұрақтар». -- Өзін-өзі бағалау. V. Рефлексия: жазылған жауаптар тілек ағашына ілінеді. -- Не білдің? -- Не үйрендің? -- Не үйренгің келеді? VI. Үйге тапсырма: баған түрінде көбейту және бөлу.
|
Сұрақтар
Сандар
Сұрақтар
Парақшалар
Мәтін
Сурет
Тест парақшасы
Стикерлер
Күнделік
|
|
|
|
|
Тест: «жабық сұрақтар»
Сұрақтар | Дұрыс | Дүрыс емес |
1. 9 x 8 =72 |
|
|
2. 60 : 3=22 |
|
|
3. 33 = 9 |
|
|
4. 92 =81 |
|
|
5. 1км = 2000м |
|
|
6. 1кг = 1000г |
|
|
7. 3сағ.=200мин. |
|
|
8. Тік төртбұрыштың барлық қабырғалары тең. |
|
|
9. Көбейткіштердің орны ауыс қанымен мәні өзгермейді. |
|
|
10. Кез – келген санды 0-ге көбейткенде 0-дің өзі шығады. |
|
|
| 4- тапсырма. Жеке жұмыс. Тест. 7 сұрақ. -- Өзін- өзі баалау. 5- тапсырма. Логикалық тапсырма |
|