Ашық сабақ. Математика. 5 сынып. Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу
Мектеп: Жалпы білім беретін № 28 орта мектеп | ||||||||
Күні: 2019ж | Мұғалімнің аты-жөні: Аманғалиева Гүлмира | |||||||
Сынып: 5-сынып | Қатысқандар: 18 | Қатыспағандар: | ||||||
Сабақтың тақырыбы | Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру | |||||||
Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.5.2.33 Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу; Ондық бөлшектерді салыстыру;
| |||||||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Оқушылардың басым бөлігі: Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндей алады; Ондық бөлшектерді салыстыра алады; Кейбір оқушылар: Ондық бөлшектерді салыстыру ережесі арқылы есептер шығра алады
| |||||||
Бағалау критерийі | Берілген ондық бөлшектерді координаталық сәуле бойына сала алады. Ондық бөлшектерді салыстыра алады
| |||||||
Тілдік мақсаттар
| Оқушылар: Бөлім бойынша лексика және терминология: Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: . | |||||||
Құндылықтарға баулу | Бір-біріне құрметпен қарау, өзара көмек көрсету, бірлесе отырып жұмыс жасау дағдыларын дамыту, жағдайға талдау жүргізе білу, жаңа жағдайға бейімделу, сынға түсіністікпен қарау. | |||||||
Пәнаралық байланыс | Физика,информатика | |||||||
АКТ-ны қолдану дағдылары | Интербелсенді тақтадағы презентация, Bilimland.kz сайтының ресурстары | |||||||
Алдыңғы білім | Ондық бөлшекті жай бөлшекке айналдыру. | |||||||
Сабақ барысы | ||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері
| Ресурстар | ||||||
Сабақтың басы 3 мин
2 мин
5 мин
| І. Ұйымдастыру кезеңі: (сәлемдесу, оқушыларды түгеңдеу)
ІІ. «Бір қадам алға...»-тәсілі. Өткен материалды қайталау. Мұғалім оқушыларға сұрақтар қойады, оқушылар жауабы дұрыс болса бір қадам алға, қате болса бір қадам артқа жылжиды. Мұғалім оқушылар қасына жеткенше бірнеше сұрақтар қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырады.
Бағалау: Мадақтау арқылы бағаланады.
ІІІ. Топқа бөлу. «Жайғастыру жоспары»-тәсілі. Мақсаты: түрлі қабілетті оқушыларды бір-біріне жақындатып отырғызу. Оқушылардың орындықтарына немесе парталарына стикерге есімдерін жазып, алдын ала жоспарлау. Қажетті дағдыларды дамыту үшін (белгілі/әр түрлі) қабілеттері бар оқушылардан топтар немесе жұптар құру. Төрт топқа бөлінеді:
ІҮ. Оқушыларға келесі кесте ұсынылады: «Фильворд әдісі» бойынша ойланады. ОДелуасқыНЕСіткешшЛДКАШOЖҺлАЫЕЛЕДИАөТҚСЫКAЕҮБАБКСҢҒНYқНӨітырубЫиЛндеуонДдшектікоор
Тапсырма: Оқушылар ұсынылған сөздердің ішінен жасырын сөздерді тауып, олардың ішінен таныс емес сөздерді анықтайды. Анықталған сөздер арқылы сабақтың тақырыбын ашады.
Бағалау: Ауызша мадақтау .
Ү. Сабақтың мақсаттарымен, барысымен таныстыру, жетістік критерийлерін талқылау. |
Қосымша 1. Оқушылардың есімдері жазылған стикерлер
Слайд: кесте | ||||||
Сабақтың ортасы 6 мин
2 мин
10 мин
6 мин
1 мин
2 мин | «DEAL» тәсілі. D - desсribe – баяндау, суреттеу;(оқығанды, көргенді сипаттау, өлшеу) E - explain – түсіндіру; (оқиға бойынша не білетіндерін, түсінгендерін суреттеу) A – analyse – талдау; (ақпаратты талдау, қорытынды жасау) L – links – байланыс; (өзінде бар білімдерін байланыстыру) Бұл тәсіл арқылы ақпараттық ресурсты пайдалана отырып, жаңа ақпаратты игереді. Әр топқа екеуінің өлшемдері бір, қалғандарыныңөлшемдері әр түрлі болып келген тік төртбұрыштар таратылады. 1–топ. Берілген тік төртбұрыштардан өлшемдері бірдей тік төртбұрыштарды қалай алуға болады? Жауабын толық түсіндіріңдер. 2–топ. Берілген тік төртбұрыштардың ең үлкені мен ең кішісін салыстыр. Қайсысы қаншалықты үлкен? 3–топ. Берілген тік төртбұрыштардың ішінен өлшемдері бірдей жиі кездесетін тік төртбұрыштарды көрсет.
Дескриптор: - өлшемдері бірдей тік төртбұрыштарды таба алады және жауабын түсіндіре алады; - ең үлкен және ең кіші тік төртбұрыштарды таба алады; - жиі кездесетін өлшемдері бірдей тіктөртбұрыштарды таба алады.
bilimland.kz сайтынан қосымша ақпарат беріліп есептеу жұмыстары жүреді.
Оқушылар алған ақпараттар арқылы жаңа сабақты топта талқылайды, қорытады, анықтамаларын береді.
Бекіту : «Лездік тапсырма» тәсілі бойынша беріледі. Көп нүктенің орнына тиісті санды жазады: Дескриптор: -анықтамаларға сүйене отырып ондық бөлшектерді салыстырады.
Бағалау: Басбармақ әдісі арқылы бағаланады. (Әрі сараланады)
Түсіндім. Әлі де білуім керек. Түсінбедім.
Жеке жұмыс: (оқулықпен жұмыс). «Өз қарқыны»-тәсілін қолдану. («Тасбақа»-тәсілі) Мақсаты: Оқушыларға өз қарқынымен жұмыс жасауға мүмкіндік беру. Олар есептер шығару барысында өз қарқынында(темпте) жұмыс жасайды. Осы жағдайда оқушылардың өздері тапсырмаларды саралайды. Мұғалімге оқушылардың қай деңгейде екенін және оларға көмектесіп, бағыттауға мүмкіндік береді. №618
№ 619
№ 620
№621
Бағалау: Мұғалім бақылау жүргізу барысында қалыптастырушы бағалаудың «Жеке кеңес беру» техникасын қолданады: оқушылардың түсіну деңгейін тексеру мақсатында оқушылармен жеке сұхбаттасу жүргізеді. Дәл осылайша әрбір оқушыға бұл іс-әрекет бойынша кері байланыс беріледі.
Жұптық жұмыс: «Ойлан.Жұптас.Бөліс»-тәсілі. Саралау тапсырмалары. 1-жұп: (1-деңгей) 2-жұп: (1-деңгей) 3-жұп: (2 деңгей) 4-жұп: (3 деңгей) Критерий: -Әріптерге сәйкес келетін ондық бөлшектерді анықтай алады. Дескриптор: - бірлік кесіндіні анықтайды - ондық бөлшектерді сәйкес әріптермен сәйкестендіреді. 3-жұп: (2 деңгей) Бірлік кесіндісі 10 см тең координаталық сәуле сызыңыз. Оның бойынан 0,15; 0,4; 0,65; 0,8; 0,95 сандарын кескіндейтін нүктелерді тауып,әріптермен белгілеңіз. Нүктелерді координаталарымен жазыңыз. Критерий: -Берілген ондық бөлшектерді координаталық сәуле бойына сала алады. Дискриптор: - берілген бірлік кесіндісін алып координаталық сәуле сызады; - ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндейді; - нүктелерді координаталарымен жазады.
3-жұп: (3 деңгей) - 2,4 және 2,5 13,13 және 13,12 - 8,7 және 9,7 16,375 және 16,374 - 100,05 және 99,05 81,09 және 81,9 - Ондық бөлшектерін салыстырыңдар Дескриптор: - нүктелердің координаталарын табады. - ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндейді; -Ондық бөлшектерді салыстыра алады
Бағалау: Қол шапалақ
Саралау: «Төртбұрыш» тәсілі. Мұғалім сыныптың ішіндегі бұрыштарға 100%, 75%, 50%, 25% деп жазылған парақшалар іліп қояды. Оқушылар тақырыпты қаншалықты меңгергендігін бұрыштардағы проценттерге топтасу арқылы өзін-өзі бағалайды. (Бір жағынан сергіту сәті)
«Дұрыс-дұрыс емес» тәсілі бойынша тест тапсырмасы арқылы саралау жұмыстары жүреді. А және Б әріптері жазылған қалақшалар арқылы оқушылардың білімдері сараланады. ТапсырмаАБ дұрысдұрыс емес дұрыс емесдұрыс дұрыс емесдұрыс дұрысдұрыс емес
Сабақты қорытындылау мақсатында «Футбол ойыны»-тәсілін қолдану. Топтық жұмыс. Қақпашы (сұрақтарға жауап береді). Қорғаушы 2-3 адам (жауаптарды дайындайды). Шабуылдаушы (сұрақтар қояды) |
Қосымша 2. Түрлі өлшемдегі тік төртбұрыш- тар. Слайд
http://bilimland.kz/kk/content/lesson/10600-kezdei_soq_oqihanyng_zhiiligi
| ||||||
Сабақтың соңы 3 мин | Мұғалім сабақты қорытындылайды, оқушыларға сабақтағы жұмыстарына сәйкес кері байланысты береді.
Кері байланыс: «Тазалық»-әдісі. Тақырып бойынша алған керекті ақпаратты чемоданға салады. Сабақтағы керек емес болған артық дүниені қоқыс жәшігіне салады. Бүгінгі ақпараттың ішінде әлі оқуым керек, толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салады. Бұл кері байланыс оқушылардың қаншалықты деңгейде тақырыпты меңгергендігін саралаймыз. Үйге: Bilimland.kz сайтындағы «Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру» ресурсындағы жаттығуларды орындау. Оқулықтан: №621№622 | |||||||
Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? | Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | ||||||
Әрбір оқушыға жеке нұсқаулар беру арқылы оның жақыннан даму аймағы анықталады. Әрбір оқушыға қолжетімді (дифференциалданған) тапсырмаларды ұсыну арқылы қолдау жүргізіледі. Проблемалық жағдай туғызу. Жұмыс көлемі бойынша саралау жүргізіледі. Ақпаратты қабылдау әдеті бойынша саралау жүргізіледі.
| өзін-өзі бағалау
өзара бағалау
мұғалімнің бағалауы | Сыныптағы қозғалыс кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін ұстану
| ||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қолжеткіздіме? Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен? | ||||||||
Жалпы бағалау
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? 1:
2:
Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет? | ||||||||
Жалпы білім беретін №28 орта мектеп
Қысқа мерзімді жоспар
«Ондық бөлшектерді координаталық сәуледе кескіндеу. Ондық бөлшектерді салыстыру»
5 «ә» сыныбы
Пән мұғалімі: Аманғалиева Гүлмира Бертайқызы
2019-2020 о/ж