Ашық сабақ. Математика. 3 сынып. 140X2,280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу
Пән: математика | Күні: 06.04.2020 | Мұғалім: Сагинова Г | |||||
Сынып: 3 «Б» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: | VІІ. Су – тіршілік көзі. 4А. Жазбаша көбейту және бөлу | ||||||
Сабақтың тақырыбы: | 140X2,280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу | ||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолдану | ||||||
Сабақтың мақсаттары:
| Барлық оқушылар: бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін танып біледі | ||||||
Көптеген оқушылыр: бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады, әріпті, санды өрнектерді (үш амалдан артық) салыстырады. | |||||||
Кейбір оқушылар: бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритміне мысал келтіре алады | |||||||
Бағалау критерийлері | Бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады | ||||||
Тілдік мақсат: | Пәндік лексика және терминология: Бірлік, ондық, жүздік, көбейту алгоритмі, бөлу алгоритмі | ||||||
Құндылықтарды дарыту | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын қамтиды. Орта білім берудің құндылықтары: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу. | ||||||
Пәнаралық байланыс: | Әдебиеттік оқу, дүниетану, қазақ тілі | ||||||
Бастапқы білім: | ІІІ тоқсанда өткенді қайталау | ||||||
Сабақ барысы | |||||||
жоспарлан ған кезеңі | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||||
Сабақтың басы 2 минут
| Ынталандыру. - Балалар, бүгін сендермен судың адам өміріне қажеттілігі жайында әңгімелесеміз. - Судың пайдасы бар ма? - Судың адам өміріне қажеттілігі қандай? Құрсақта жатқан үш айлық шарананың ағзасы 95 пайыз судан тұрса, 5 айлық шарананікі – 85 пайыз, жаңа туған нәрестенің ағзасы – 70 пайыз, үлкен адамның ағзасы 65 пайыз судан тұрады. Сен адам тамақсыз бірнеше апта шыдағанымен, сусыз 3-4 күн ғана өмір сүре алатынын білесің бе? - «Су періштесі» сендерге хат жолдапты. Хатты оқиық. Сәлем, достар! «Су – өмір нәрі» деп халық бекер айтпаған болар. Сусыз тіршілік жоқ. Адам, өсімдік, жануардың барлығы сусыз тіршілік ете | айтылым
тыңдалым
айтылым
| |||||
Сабақтың ортасы 35 минут
| алмайды. Ендеше, оны ластамай, үнемдеп пайдалануға кеңес беремін. Өзектендіру. Математикалық диктант. · 6 жүздік және 3 ондықтан тұратын санды жаз; · 582 санында барлығы неше жүздік бар? · 520 санында барлығы неше ондық бар? · Ондық разряды 5 цифры болатын үш таңбалы санды жаз; · 12 ондықты 2 есе арттыр. Екі таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритміне тапсырмалар енгізуге болады. Мақсат қою (мәселелі жағдаят) -Тақтадағы өрнекке қараймыз. 140∙2 - Үш таңбалы санның разрядтарын атаңдар? -Көбейтуді қалай орындауға болады? - Көбейтудің қалай орындалғанын түсіндіре аласың ба? №1, 2 үш таңбалы санның бір таңбалы санға ауызша және жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қорытындылау Жұптық жұмыс. №3. Баған түрінде жазып, түсіндіре отырып есепте. Дұрыстығын тексер. Топтық жұмыс. №4. Өрнектерді баған түрінде жазып, оларды есепте |
математика лық диктант
тыңдалым
мақсат қою айтылым
айтылым түсіндіру жұптық жұмыс топтық жұмыс | |||||
1 минут | Сергіту сәті | ||||||
Тақтамен жұмыс №5. Теңдеулерді шеш. Теңдеулердің түбірін өсу ретімен жазып, үлкен суқойманы анықта. Суқойманың атқаратын рөлі қандай? 160 + у =310 * 2 797 - у= 340 *2 х +18 = 220 :2 192 – х = 440 : 4 160 + у = 620 797 – у = 680 х +18 =110 192 - х= 110 у= 620 – 160 у = 797 – 680 х= 110 – 18 х=192 – 110 у= 460(Көксарай) у= 117(Сергеев) х= 92(Қаратомар) х = 82(Самарқан)
Жұптық жұмыс. №6. Кесте пайдаланып, тура теңдік және теңсіздіктер құрастыр. 630 : 3˂ 210 *3 960 – 640˂185 + 775 320 * 2˃ 810 -600 347+403˃960 :3 №7. Шешуі: (5 * 6) * 3 = 90 (л) Жауабы: 90 литр су №8. 25 * 24 = (5 * 5 * (6 * 4) =(5 * 6) *(5 * 4) = 30 * 20 = 600 (кг) 35 л * 18= (7 * 5) *( 2 * 9) = (5 *2) *(7 * 9) = 10 * 63= 630 (л) 14 кг * 35 = (2 * 7) *(7 * 5) = (2 * 5)*(7 * 7) = 10 * 49 =490 (кг) №9. Есептерді шығар. а) Шешуі: 19 +(5 * 8) = 19 * 40 = 760 ә) Шешуі: 19 * 6 – 19 * 4 = 38 б) Шешуі: (2 * 4) * 30 = 240 Зертте №11. (ауызша талдату) | тақтамен жұмыс
жазылым
жұптық жұмыс жазылым жазылым
жазылым | ||||||
Сабақтың соңы 1 минут | Сабақтың тақырыбы бойынша тапсырмалар мен сұрақтар құрастыр. ü Неге ü Ата ü Түсіндір | Кері байланыс | |||||
1 минут |
Үйге тапсырма: № 10 6 – бет (бағыт – бағдар беру) | күнделік | |||||
Дифференциация – топпен жұмыс жүргізу, жұптық жұмыста өз ойларын жеткізу дағдыларын жетілдіру
| Бағалау: Бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады | «Мәңгілік Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын қамтиды. Орта білім берудің құндылықтары: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу. | |||||