Ашық сабақ. Математика. 3 сынып. 140X2,280:2 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу

Oinet.kz 02-10-2019 2818

Пән: математика

Күні: 06.04.2020

 Мұғалім: Сагинова Г

Сынып:  3 «Б»

Қатысқандар  саны:

 Қатыспағандар  саны:

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

VІІ. Су – тіршілік  көзі.  4А. Жазбаша көбейту және бөлу

Сабақтың  тақырыбы:

140X2,280:2 түріндегі   жазбаша көбейту және бөлу

Осы сабақта қол жеткізілетін   оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

3.1.2.13 бөліндінің бір разрядында нөл болатын   кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал   алгоритмін қолдану

Сабақтың мақсаттары:

 

Барлық оқушылар:

бөліндінің бір   разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу   алгоритмін және кері амал алгоритмін танып біледі

Көптеген оқушылыр:

бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір   таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады, әріпті,   санды өрнектерді (үш амалдан артық) салыстырады.

Кейбір оқушылар:

бөліндінің бір   разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу   алгоритмін және кері амал алгоритміне мысал келтіре алады

Бағалау критерийлері

Бөліндінің бір   разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу   алгоритмін және кері амал алгоритмін қолданады

Тілдік  мақсат:

Пәндік лексика және терминология:

Бірлік, ондық, жүздік, көбейту алгоритмі, бөлу   алгоритмі

Құндылықтарды  дарыту

«Мәңгілік   Ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын қамтиды. Орта білім берудің   құндылықтары: қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет,   ынтымақтастық, еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу.

Пәнаралық  байланыс:

Әдебиеттік  оқу,    дүниетану, қазақ тілі

Бастапқы  білім:

ІІІ тоқсанда    өткенді  қайталау

Сабақ    барысы

 жоспарлан

ған  кезеңі

Сабақтағы   жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың   басы

2 минут

 

Ынталандыру. - Балалар, бүгін сендермен судың адам өміріне   қажеттілігі жайында әңгімелесеміз.

- Судың пайдасы бар ма?

- Судың адам   өміріне қажеттілігі қандай?

Құр­сақ­та жатқан   үш айлық шарананың ағзасы 95 пайыз судан тұрса, 5 айлық шарананікі – 85   пайыз, жаңа туған нәрестенің ағза­сы – 70 пайыз, үлкен адамның ағза­сы 65   пайыз судан тұрады. Сен адам тамақ­сыз бірнеше апта шыдаға­нымен, сусыз 3-4   күн ғана өмір сүре алатынын білесің бе?

- «Су періштесі» сендерге   хат жолдапты. Хатты оқиық.

Сәлем, достар! «Су – өмір   нәрі» деп халық бекер айтпаған болар. Сусыз тіршілік жоқ. Адам, өсімдік,   жануардың барлығы сусыз тіршілік ете

айтылым

 

 

тыңдалым

 

 

айтылым

 

Сабақтың ортасы

35 минут

 

 

алмайды. Ендеше, оны ластамай, үнемдеп пайдалануға кеңес беремін.

Өзектендіру.    Математикалық диктант.

·  6 жүздік және 3 ондықтан тұратын санды жаз;

·  582 санында барлығы неше жүздік бар?

·  520 санында барлығы неше ондық бар?

·  Ондық разряды 5 цифры болатын үш таңбалы санды жаз;

·  12 ондықты 2 есе арттыр.

Екі таңбалы санды   бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу алгоритміне тапсырмалар енгізуге   болады.

Мақсат қою (мәселелі   жағдаят)

-Тақтадағы өрнекке   қараймыз.    140∙2

- Үш таңбалы санның   разрядтарын атаңдар?

-Көбейтуді қалай орындауға   болады?

- Көбейтудің қалай   орындалғанын түсіндіре аласың ба?

№1, 2  үш   таңбалы  санның бір таңбалы санға   ауызша және жазбаша көбейту және бөлу алгоритмін қорытындылау

Жұптық жұмыс. №3. Баған түрінде жазып,   түсіндіре  отырып есепте. Дұрыстығын   тексер.

Топтық  жұмыс. №4. Өрнектерді  баған    түрінде  жазып, оларды есепте

 

математика

лық диктант

 

тыңдалым

 

 

мақсат  қою

айтылым

 

айтылым

түсіндіру

жұптық жұмыс

топтық жұмыс

1 минут

Сергіту  сәті



Тақтамен жұмыс №5. Теңдеулерді  шеш. Теңдеулердің  түбірін    өсу  ретімен  жазып, үлкен  суқойманы    анықта. Суқойманың    атқаратын  рөлі  қандай?

160 + у =310 * 2          797 - у= 340 *2          х +18 = 220 :2          192 – х = 440 : 4

160 + у = 620             797 – у = 680            х +18 =110             192 - х= 110

у= 620 – 160              у = 797 – 680            х= 110 – 18             х=192 – 110

у= 460(Көксарай)            у= 117(Сергеев)           х= 92(Қаратомар)        х = 82(Самарқан) 

 

Жұптық  жұмыс. №6. Кесте  пайдаланып, тура  теңдік және    теңсіздіктер құрастыр.

630 : 3˂ 210 *3                960 – 640˂185 + 775        

320 * 2˃  810 -600           347+403˃960 :3

№7. Шешуі:   (5 * 6) * 3 = 90 (л)      Жауабы: 90 литр су

№8. 25 * 24 =   (5 * 5 * (6 * 4) =(5 * 6) *(5 * 4) = 30 * 20 = 600 (кг)

35 л * 18=  (7 * 5) *( 2 * 9) =   (5 *2) *(7 * 9) = 10 * 63= 630 (л)

14 кг * 35 = (2 * 7) *(7 * 5) = (2 * 5)*(7 * 7) = 10 * 49 =490 (кг)

№9. Есептерді    шығар.

а) Шешуі: 19 +(5 * 8) = 19 * 40 = 760

ә) Шешуі:    19 * 6 – 19 * 4 = 38

б) Шешуі: (2 * 4) * 30 = 240

Зертте №11. (ауызша    талдату)

тақтамен жұмыс

 

жазылым

 

жұптық жұмыс

жазылым

жазылым

 

жазылым

Сабақтың соңы

1 минут

Сабақтың    тақырыбы  бойынша  тапсырмалар мен  сұрақтар    құрастыр.

ü    Неге

ü    Ата

ü    Түсіндір

Кері байланыс

1 минут

 

 

 

Үйге тапсырма: № 10  6 – бет (бағыт – бағдар беру)         

күнделік

Дифференциация – топпен  жұмыс    жүргізу, жұптық  жұмыста  өз    ойларын  жеткізу  дағдыларын    жетілдіру

 

Бағалау: Бөліндінің бір разрядында нөл болатын кезде үш таңбалы санды бір   таңбалы санға бөлу алгоритмін және кері амал алгоритмін   қолданады

«Мәңгілік Ел»   жалпыұлттық идеясының құндылықтарын қамтиды. Орта білім берудің құндылықтары:   қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет, ынтымақтастық,   еңбек пен шығармашылық, ашықтық, өмір бойы білім алу.










Ашық сабақ. Математика. 3 сынып. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Ашық сабақ. Математика. Таңдап алу тәсілімен комбинаторлық есептер шығару
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу