Ашық сабақ. Математика. 3 сынып. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша бөлу
Бекітемін:
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? Сабақ барысында оқушыларға қолдау,мадақтау көмек көрсетіп отырамын. Сараланған тапсырма: Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? (15 минут) 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
Топтық, жұптық тапсырмаларды беру, қалыптастырушы бағалау тапсырмасын беру, рефлексия |
Рефлексия Сабақ \оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетінін білдім. |
З. Жарқынбаев атындағы №202 орта мектеп
Ашық сабақ
Тақырыбы: Разрядтан аттамай үш
таңбалы санды бір таңбалы санға
жазбаша бөлу.
Ұлы математиктер
Сыныбы: 3 «Б»
Пән мұғалімі: Г. Үсенова
2018-2019 оқу жылы
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Логикалық тапсырма 1. Ұзындығы 4 метр тақтайды 1 метрден бөліктерге кесті. 1 бөлік кесі үшін 5 минут уақыт керек. Қанша уақытта тақтайды кесіп болды? 2. Спектакль қойылымына 4 бала қатысты. Бірінші бөлімінде 3 бала, ал екінші бөлімінде 2 бала ойнады. Сонда қалай?
|
Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. | Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. |
Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. | Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. |
Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. | Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. |
Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. | Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. |
Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. | Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. |
Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. | Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. |
Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. | Рефлексия Дөңгелектің бір бөлігін боя. |
1-топ |
32*2= 64:2= 341*2= 503+496= 860-77= |
2-топ |
41*2= 82:2= 682:2= 19+921= 47+648= |
3-топ |
232*2= 464:2= 848:2= 810-679= 165+309= |
398 | 2 | 3 | 4 |
249 | 6 | 10 | 11 |
965 | 13 | 14 | 15 |
125 | 364 | 12 | 1 |
265 | 10 | 5 |
3-топ
Айрықша тапсырма
Қазақтың математик ғалымдары туралы ізденіс жұмыс жасау
Айрықша тапсырма
Қазақтың математик ғалымдары туралы ізденіс жұмыс жасау
Айрықша тапсырма
Қазақтың математик ғалымдары туралы ізденіс жұмыс жасау
Айрықша тапсырма
Қазақтың математик ғалымдары туралы ізденіс жұмыс жасау
3С бөлім – Жазбаша көбейту және бөлу
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
Оқу мақсаты: 3.1.2.10 Мынадай жағдайларда: 23•2,
123•2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш
таңбалы сандарды бір таңбалы санға
жазбаша көбейту мен бөлу
алгоритмдерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
Екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы
санға разрядтан аттамай көбейтеді және
бөледі
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты: 2 минут
Тапсырма:
Өрнектердің мәнін тап
124*2= 248:2=
223*3= 969:3=
121*4= 448:4=
Дескриптор
Білім алушы
- екі,үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай көбейтеді;
екі, үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай бөледі.
3С бөлім – Жазбаша көбейту және бөлу
Бөлімше 1.2 Сандармен амалдар орындау
Оқу мақсаты: 3.1.2.10 Мынадай жағдайларда: 23•2,
123•2, 46:2, 246:2 екі таңбалы/үш
таңбалы сандарды бір таңбалы санға
жазбаша көбейту мен бөлу
алгоритмдерін қолдану
Бағалау критерийі Білім алушы
Екі/үш таңбалы сандарды бір таңбалы
санға разрядтан аттамай көбейтеді және
бөледі
Ойлау дағдыларының деңгейі Қолдану
Орындау уақыты: 2 минут
Тапсырма:
Өрнектердің мәнін тап
124*2= 248:2=
223*3= 969:3=
121*4= 448:4=
Дескриптор
Білім алушы
- екі,үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай көбейтеді;
екі, үш таңбалы санды бір таңбалы санға разрядтан аттамай бөледі.
№3-мысал Жұптық тапсырма. Амалдар бойынша баған түрінде есептеу
№1 1000-32*3-84:2=
| |||
№3-мысал Жұптық тапсырма. Амалдар бойынша баған түрінде есептеу
№2 124*2+482:2=
| |||
№3-мысал Жұптық тапсырма. Амалдар бойынша баған түрінде есептеу
№1 1000-32*3-84:2=
| |||
№3-мысал Жұптық тапсырма. Амалдар бойынша баған түрінде есептеу
№2 124*2+482:2=
| |||
№3-мысал Жұптық тапсырма. Амалдар бойынша баған түрінде есептеу
№1 1000-32*3-84:2=
| |||
№3-мысал Жұптық тапсырма. Амалдар бойынша баған түрінде есептеу
№2 124*2+482:2=
| |||
№6-мысал Жұптық жұмыс:
№1. 19мм *2 см 47 см * 4 дм 7 см
| №6-мысал Жұптық жұмыс:
№1. 19мм *2 см 47 см * 4 дм 7 см
| ||
№6-мысал Жұптық жұмыс:
№2 9ц * 90 кг 910 кг * 9 ц 1 кг
| №6-мысал Жұптық жұмыс:
№2 9ц * 90 кг 910 кг * 9 ц 1 кг
| ||
№6-мысал Жұптық жұмыс:
№3 3 ц 50 кг * 350 кг 15 см * 150 мм
| №6-мысал Жұптық жұмыс:
№3 3 ц 50 кг * 350 кг 15 см * 150 мм
| ||
№6-мысал Жұптық жұмыс:
№1. 19мм *2 см 47 см * 4 дм 7 см
| №6-мысал Жұптық жұмыс:
№1. 19мм *2 см 47 см * 4 дм 7 см
| ||
№6-мысал Жұптық жұмыс:
№2 9ц * 90 кг 910 кг * 9 ц 1 кг
| №6-мысал Жұптық жұмыс:
№2 9ц * 90 кг 910 кг * 9 ц 1 кг
| ||
Теңсіздіктер
Тура теңдіктер
45*3
200 - 65
400-80
80*4
300+456
1000-250
65+125
90-25