Балабақша. Ертеңгілік: Табиғат біздің үйіміз

Oinet.kz 04-10-2020 1187

Ұйымдастырлыған оқу қызметінің технологиялық картасы

 

Білім саласы: «Коммуникация», «Шығармашылық»

Білім бөлімі: «Психология»

Тақырыбы: «Табиғат біздің үйіміз»

Мақсаты: Тірі және өлі табиғатты ажырата білу. Табиғат туралы білімдерін жетілдіріп, адамдардың өміріне қажеттіліктерін түсіндіру. Есте сақтау, ойлау, аңғарымдылығын дамыту.

Көрнекіліктер: таратпа құралдар, музыка, ойын құралдары.

                        

Әрекет кезеңдері

Психологтың  қызметі

Балалар қызметі

Мотивациялық қозғаушы

 

 

 

 

 

Тілек шеңбер:

Сәлм бердік алтын күн,

Сәлем бердік ашық аспан,

Сәлем бердік табиғатқа,

Сәлем бердік баршамызға!

 

Жарайсыңдар балалар! Біз келген қонақтарымызға «Амандасу» ойыны арқылы өз   есімдерімізді табиғатпен байланыстырып айтып шығайық.

Балалар тілек шеңберін іс –әрекетпен бірлесе, көтеріңкі   көңіл –күймен орындайды.

 

 

Жеке-жеке есімдерін табиғатпен байланыстырып айтып   шығады.

Ұйымдастырушы

ізденушілік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Балалар, бүгінгі біздің оқу қызметіміздің тақырыбы: «Табиғат біздің үйіміз»

Бүгін барлығымыз ұлы ғалымдарға айналып, осы біздің   ғылым кабинетімізде конференция өткіземіз. Біздің конференция бірнеше   ойындардан тұрады. Біз табиғат туралы өте жақсы білеміз. Табиғат деген кең   ұғымды қалай түсінеміз?

-Табиғат қаншаға бөлінеді?

-Қандай?

 

Сендер тірі және өлі табиғатты ажырата аласыңдар ма?

-Ендеше мен сендерді тексеріп көру үшін «Шатаспа» деген   ойын ойнағым келіп тұр.

Ойынның шарты: Тірі табиғатты айтқан кезде балалар   қимыл жасайды, ал өлі табиғатты айтқанда қатып қалады.

 

Өте жақсы балалар сендер тірі және өлі табиғатты   керемет ажыратады екенсіңдер. Ал сендер табиғат пен заттардың ұқсастығын   ажырата аласыңдар ма?

 

Ойын: «Ұқсастығын тап»

            

Ғажайып сәт: топқа әсем әуен ырғағымен   Дымбілмес кіреді.

-Дымбілмес: Сәлеметсіңдерме, балалар?

Мен өтіп бара жатып сендердің дауыстарыңды естіп   қалдым.

Қандай керемет ойындар ойнап жатсыңдар, көп білесіңдер.   Менің де ойындар ойнағым келіп тұр.

П: Балалар біз Дымбілмеске көмектесеміз бе? Ендеше сен   де бізбен бірге ойындар ойна

Ойын: «Ормандағы ағаштар» Мәтін бойынша   қимыл жасау.

 

П: Балалар, біз өз үйімізден шыққанда қайда тап боламыз?

-Табиғат біздің екінші үйіміз. Адам баласы пайда   болмаған кезде табиғат болған.  Ерте   кезде адамдардың бір ғана үйі болды – ол табиғат. Ең алғаш адамдар үңгірден   үй соқты. Тамақтану үшін аң аулап, шөптер жинады. Уақыт өте келе кірпіштен үй   соғып. Азық –түлікті дүкеннен ала бастады. Бірақ адамдар үй соқса да, қала   соқса да табиғатсыз өмір сүре алмайды. Ал табиғат- адамдарсыз  өмір сүре алмайды. Біз табиғатқа қамқорлық   жасауымыз керек. Табиғат заңдылықтарын сақтауымыз керек.

Ойын: «Салыстыру»

Шарты: Өзіміздің үйімізді екінші үйіміз табиғатпен   салыстыру.

П: Үйде неден жарық келіп тұр?

- Ал табиғатта осы шамның жарығымен нені салыстыруға   болады?

-Дұрыс айтасыңда күн тек жарық беріп қоймайды, ол   жылытады оны немен салыстырамыз?

-Бөлмеде еден бар, ал табиғатта ше?

-Еденде кілем бар, ал табиғатта?

-Үйдің қабырғасы кірпіштен жасаслған, ал табиғатта ше?

-Үйде душтан су ағып тұр, ал табиғатта ше?

-Үйде тоңазытқыш бар, онда адамдар мұз қатырады. Ал   табиғатта ше?

-Үйде үй жануарлары өмір сүреді, ал табиғатта ше?

-Үйде үй өсімдіктері бар, ал табиғатта?

-Балалар үйдің қалған бөлігі неге ақ болып боялмай тұр?

-Егер де ауа, су, күн болмаса не болады?

 

П: жарайсыңдар балалар. Сендер табиғат пен үйді   салыстыра білдіңдер. Осы тіршіліктің барлығы жер шарында болады. Жер шарын   аялап қорғау біздің міндетіміз. Осы жер шарын шығармашылық орталыққа барып   безендірейік.

Жасаған жұмыстарын Дымбілмеске сыйлау.

Балалар мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

Орман, шөп, құм, ағаш, таза ауа, жер, ашық аспан,   құстар, адам, жел, шөп,, адам, жел, күн, жұлдыз.

 

Екіге.

Тірі және өлі.

 

 

әрине

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

әрине

 

 

қызығушылықпен ойнайды

 

Балалар тамсана қарайды, таңқалады.

 

-Сәлеметсізбе Дымбілмес.

 

 

 

Әрине

 

 

 

Мәтінді тыңдап, қызығушылықпен орындайды.

 

Табиғатқа

 

 

 Мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

шамнан

 

күнді

 

 

 

жылытқыш құралмен

жер

 

шөп

 

тау мен ағаштардан

 

жаңбыр жауады

 

қар жауады

 

жабайы аңдар

 

жабайы шөптер

 

себебі ол- ауа

 

адамдар өмір сүре алмайды

 

 

ұжымдық жұмысқа бірлесе қатысады.

 

 

 

 

 

Қуана сыйға тарту етеді

Жетекші-жөндеуші

 

Біз бүгін не істедік?...

 

Ойын ойнадық . Табиғат біздің екінші үйіміз екенін   түсіндің. Дымбілмеспен ойындар ойнадық. Тірі және өлі табиғатты ажырата   білдік.

 

Күтілетін нәтиже:

Білу қажет: өлі және тірі табиғатты ажырата біледі

Қалыптасқан түсініктер: Табиғат туралы түсініктер қалыптасады,

Орындаушылық қабілеті: сұрақтарға түсінеді, дұрыс жауап береді.


Педагог-психолог: Аманкулова Айнұр Ергазыевна

№3 «Динара» бөбекжай- балабақшасы

Айбергенова көшесі 5В


Балабақша. Ертеңгілік: Үлкенге ізет, кішіге құрмет
Мұхамеджан Тазабеков жаңадан арна ашуды қолға алды
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу