Ашық сабақ. Математика. Қос бұрыштың және жарты бұрыштың формулалары

Oinet.kz 26-11-2019 1407

      «Бекітемін»

          Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары: _____________

 

Пән мұғалімі:

Ахмедов Нурлыбек

Мектебі:        № 264 мектеп-лицей

Сыныбы:

  9  «Б»

2- сабақ

     уақыты:           06.03.2015

Сабақтың тақырыбы:

Қос бұрыштың және жарты бұрыштың формулалары

Мақсаты :

- Қос бұрыштың және жарты бұрыштың формулаларынын түрлерін  білу;

- Қос бұрыштың және жарты бұрыштың формулаларын пайдалануды түсіну;

- Тригонометриялық  өрнектерді ықшамдауда  қолдануды үйрену

Күтілетін нәтижелер:

- Қос бұрыштың және жарты бұрыштың формулаларынының түрлерін біледі;

- Қос бұрыштың және жарты бұрыштың формулаларын пайдалануды түсінеді;

- Тригонометриялық  өрнектерді ықшамдауда  қолдануды үйренеді;

Негізгі идеясы:

Тригонометриялық өрнектерді ықшамдау формулаларды пайдалана білу

Керекті жабдықтар:

Оқулық, интерактивті тақта,  бағалау парақтары.

Сабақ барысы:

Сабақ кезеңдері:

Мұғалім әрекеті

Оқушы әрекеті

Кіріспе    

(5 мин)

 

 

Ұйымдастыру: Берілген қағаз қиындылары арқылы оқушылар  «синустар», «тангенстер», «котангенстер», «косинустар» деп аталатын 4 топқа бөлінеді

-мұғаліммен амандасып, сабақтарына дайындалады;

- толық жазылмаған формулалар парақшаларын біріктіріп,  топтарға бөлінеді;

«RAFT» әдісі арқылы үй жұмысын тексеру

«Үш шапалақ» арқылы бағаланады

Әр топтан бір оқушы тұрып  есептің шығу жолын рольге еніп айтады

 

Тұсаукесер

(5 мин)

«Ой қозғау» -топпен жұмыс

Түрткі сұрақ:

 1.Егер қосу формулаларында   

 өрнектерінде  деп алсақ, нені байқайсыңдар?

Сынама сұрақ:

2. Неге 2 болады?

3. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы неге байланысты?

(Осы сұрақтардан кейін сабақтың тақырыбы ашылуы тиіс)

             Мадақтау арқылы бағаланады

 

Жаңа тақырып – түсіндірме жұмысы

Қос бұрыштың формулалары

;              с

 

Жарты бұрыштың формуласы

tg

 

Айтылуы мумкін жауаптар:

 

 1.     2   немесе 2  болады

 

2. Тригонометриялық функцияларынын  тәуелділігінен

 

  1. 2 қос бұрышқа қатысты деген жауап үлгілері айтылуы мүмкін.

 

Негізгі бөлім

(12мин)

 

«Бірін бересің, бірін аласың»  әдісі

 

 

 

«Екі жұлдыз, бір ұсыныс» арқылы бағалау

 Берілген формулаларды бір-біріне түсіндіріп, талдайды. Постерге ойларын жинақтап салып, қорғайды.

 

Топтар бір-бірін үш критерий бойынша бағалайды.

(10мин)

«Ойлан, жұптас, бөліс»  әдісі

Оқулықтан:№456,  №458, №461 есептер

 

  1. Жеке жұмыс

  2. Жұптық жұмыс

  3. Топтық салыстыру

 

Бағалау парағы

 

 

 

-Оқушылар бірінші жеке орындайды,дәптерге түсіреді;

-Жұптасып талқылайды.

-Тақтадағы жауаппен салыстырып, жұптар бір-бірін бағалайды.

(7мин)

 

Кеңейтілген тапсырма. 

;            

4. с

6.

 

                             Жауап парағы

Оқушының аты-жөні:_______________ 

1.«Формулаларды сәйкестеңдіріңіз»

=

=

4.С=  

=                                  E.   

   

             

                         Жауап парағы

Оқушының аты-жөні:_______________ 

 

2. « Формуланы толықтырыңыздар»

=

=

4.С=   

=                                 

   

 

                               Жауап парағы

Оқушының аты-жөні:_______________ 

3. «Формулаларды жазыңыздар»

Қорытынды

(5 мин)

Кері байланыс. 

Түсіндім

Қолдана аламын

Қиын

 

 

Оқушылар тиісті бағанға «+» белгісін қоюлары керек

Кейінгі тапсырма

(1 мин)

Үйге:

Оқулықтан №457, 462 есептер шығару



Ашық сабақ. Математика. n-ші дәрежелі түбір және оның қасиеттері
Ашық сабақ. Математика. 8 сынып. Алгебра және геометрия пәндері бойынша бақылау жұмысы
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу