Ашық сабақ, Математика. 8 сынып. Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу

Oinet.kz 26-11-2019 651

Күні :
13.02.15 ж Ашық сабақ
Алгебра 8 сынып
Сабақ № 61
Сабақтың тақыры тақырыбы Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу .
Сілтеме 8сынып алгебра оқулығы , электрондық оқулық , интернет ресурстары
Жалпы мақсаты ақсаты Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеуді түсіндіру ; дискриминант нөлден үлкен, нөлге тең және нөлден кіші болғандағы жітелуді қарастыру .
Оқу нәтижелері: нәтиж А)Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу туралы түсінік қалыптасады .
В) Квадрат үшмүше түбірін тауып жіктеуді үйренеді.
С)өткен тақырыптармен байланыстырады .
Тапсырмалар Сәйкестендіру .(формуланың атауы , жазылуы , оқылуы )
Дискрименант .Квадрат түбір формулалары .Виет теоремасы
Білу :
Түсіну:
Қолдану :
Жинақтау:
Қорытынды :
Үйге тапсырма
Бағалау:
Кері байланыс:
Топқа бөлу.( Квадрат үшмүше , дискриминант , квадрат түбір)
Сыныптың психологиялық ахуалын көтеру. «Әр түрлі қымыл жағдайларда тыңдай білу »
Қатысушылар жұпқа бөлінеді.Әр жұптағы бір қатысушы сөйлеуші , ал екіншісі- тыңдаушы болады. Қатысушылар бір-біріне қарама-қарсы отырып, жүргізушы бұйрық бергенде әңгімелерін бастайды .1 минуттан соң сөйлесушілерге «тұру» туралы бұйрық беріледі, екі қатысушыда орындарынан тұрады ,бірақ бір-біріне теріс қарап тұрулары тиіс. Әңгімелерін одан әрі жалғастырады.Бұдан соң екі қатысушы рөлдерін ауыстырып, жаттығуды жалғастырады. Талқылау :
• Әңгімелесуді қандай жағдайда жүргізген орынды?Неліктен?
• Неліктен қимыл жағдайы өзгеріске ұшырағанда қарым-қатынас тиімділігі өзгереді?
Үй жұмысын тексеру «Ыстық орындық»
Сәйкестендіру тест .( 6 тапсырма )Уақыт өткен соң дұрыс жауап беріліп оқушылар жұптасып тексереді)
Жаңа тақырып : Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу
Әр топқа тақырыпты бөліп беріп қорғату .
I топ .Дискриминант нөлге тең және нөлден кіші болғанда жіктелуді түсіндіру .
II топ .Квадрат үшмүше көбейткіштерге жіктелуді дәлелдеу .
III топ. Дискриминант нөлден үлкен болғанда жіктелуге екі мысал келтіру , түсіндіру.

Барлық топқа А № 326 (1-3, 10-12)
В № 327(1,2) есептерді әр оқушыға бөліп беру
«Жұптас-Ойлан - Бөліс» әдісі арқылы есептер шығарады сабақты бекітеді № 236

В тобы №329(1,2)

Сабақты қорытындылау .

Үй жұмысы №326(4-7)

Кері байланыс жазады .

Не үйрендім? Мен үшін қиын болды . Мен үшін қызықты

Ашық сабақ. Математика. Перпендикуляр және көлбеу
Ашық сабақ. Математика. Екі нүктенің арақашықтығы
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу