Ашық сабақ. Технология. Жапсырмалау, әдіптеу,жиектеу.
Сабақтың тақырыбы:Жапсырмалау,әдіптеу,жиектеу.
Сабақтың мақсаты:
Білімділік:жаңа технологиялдарды тиімді қолдана отырып,теориялық білімдерін және практикалық арттыру мақсатында оқушылардың білімдерін пысықтау.
Дамытушылық:оқушыларды жапсырмалау, әдіптеу,жиектеу тәсілі арқылы әр түрлі бұйымдар жасауда шеберліктерін шыңдау арқылы эстетикалық талғамын, ой – қиялын дамыту.
Тәрбиелік:логикалық ойлау қабілеттерін дамыта отырып,бастаған тігін бұйымдарын аяқтау,ұқыптылыққа,еңбексүйгіштікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: аралас сабақ.
Сабақтың әдісі: баяндау,сұрақ-жауап,сарамандық жұмыс,интерактивті тақтамен жұмыс.
Пәнаралық байланыс: сызу, математика.
Сабақтың көрнектілігі: слайдтар,нұсқау картасы;
Пайдаланған жабдықтар:дәптер,қайшы,ине-жіп, мата қиындысы.
Сабақтың барысы:
І.Ұйымдастыру кезеңі. 1.Сәлемдесу,түгелдеу.
2.Психологиялық тренинг. «Жылылықты сезіну»
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
«Қарлы кесек» тәсілі арқылы сұрақ-жауап жұмысын жүргізу.
Сұрақтар:
1.Тігін машинасының ең алғашқы жобасын кім ұсынды? 2.Машина тігістерінің қандай түрлерін өттік? 3.Машинаны сабақтау бөлшектерін атаңдар? 4.Қандай қол тігісінің түрлерін білеміз? 5.Қол тігісі мен машина тігісінің айырмашылығы неде?
Шығармашылық тапсырма:Оқушыларға шығармашылық жұмыс берілген:кестелер,құрақ. Орындаған жұмыстарын қорғау.
ІІІ.Жаңа сабақ.
1.«Ой шақыру» сөзжұмбақ шешу.
К | Ө | Р | К | Е | М | |||||||||
Қ | Ы | С | Қ | А | С | Ы | ||||||||
Ш | Ү | Б | Е | Р | Е | К | ||||||||
И | Н | Е | ||||||||||||
Ж | Е | Р | І | Н | Е | Н | ||||||||
О | Й | Ғ | А | Н |
Т | А | Л | М | А | С | |||||||||||||
Б | І | Л | І | М | ||||||||||||||
Ө | Н | Е | Р | Г | Е | |||||||||||||
Е | Р | Т | Е | Ң | І | |||||||||||||
А | С | Ы | Л | |||||||||||||||
Т | І | Г | І | Н | Ш | І | ||||||||||||
Ө | З | І | Ң | Е | ||||||||||||||
Ж | И | Р | Е | Н | ||||||||||||||
Б | І | Р |
1.Қыз еркем,ісімен ...
2.Жіптің ұзыны жақсы,
Сөздің ... жақсы.
3.Адам көркі ...
4.Тігіншіні ... асырайды.
5. Жіп жіңішке ... үзіледі.
6. Ою ... сызу да сызады.
7.Өнерінің өзегі - ...
8.Оқу білім азығы,
... ырыс қазығы.
9.Көз көрерге тоймас,
Көңіл ... тоймас.
10.Еріншектің ... бітпейді.
11.Қарыс қазы-балықта,
... қазына –халықта.
... кем істейді,
Үтік тегістейді.
13.Үйренгенің ... құт,
Істегенің еліңе құт.
14.Өнерді үйрен де ...
15.Жеті рет өлшеп, ... рет кес.
2.Тақырыпты түсіндіру.
1-сызба Машина тігістері
Қосып тігу Қайырып тігу
Жиектеу /шеттік/ Әдіптеу Жапсырмалау тігісі
Бүгіп тігу Бастырма
Жабық Ашық Ашық Жабық кесікпен кесікпен кесікпен кесікпен
Әдіптеу тігісінің орындалуы |
2-сызба
Қолтық ойындысы Мойын ойындысы
3-сызба
Қиықты шілтермен өңдеу Қиықты ирек тігіммен өңдеу
Жиектеу /шеттік/ тігісінің орындалуы |
4-сызба
Жапсырмалау тігісі біріктіруші тігіске жатады.Ол қалтаны,белдікті,сәндік таспаларды,аппликацияны жапсыруда қолданылады.Жапсырма тігіс ашық және жабық кесікті болып бөлінеді.
1.Ашық тігісті жапсырмалау тігісі. 2.Жабық кесікті жапсырмалау тігісі.
Жапсырмалау тігісінің орындалуы |
5-сызба
Жапсырмалау тігісінің қолданылуы |
3.Оқулықпен жұмыс.
Тігістерді орындаудағы талаптарды дәптерлеріне жазғызу.
4.Сергіту сәті. «Математикалық ойын»
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
22+36-44+67=адам
63+38+55+84+78=көркі
93+47+76+97+55+29+58=шүберек |
2 | а | е | |||||||
3 | д | ө | |||||||
4 | а | ү | |||||||
5 | р | к | |||||||
6 | к | м | |||||||
7 | б | і | |||||||
8 | к | ||||||||
9 | ш | е |
«Адам көркі шүберек»
ІҮ.Тақырыпты бекіту.
Сарамандық жұмыс.
1.Оқушылардың құралдарын тексеру.
2.Техникалық қауіпсіздік ережесін түсіру. 3.Нұсқау картамен жұмыс.
Жапсырмалау тігісі /қалта/
Жұмыстың орындалу реті | Графикалық бейнелеуі | |
1 | Үлгі бойынша қалтаны, бөлшектерді қиып алу.
| |
2 | Қалтаның үстінгі сызығын 3 см-ге қайыру. | |
3 | Жан сызығы мен төменгі /матаның /жағына қарай 1 см. көктеу. | |
4 | Дайын қалтаны негізгі бөлшекке,сызбаның үстіне жапсырмалау тігісімен өңдеу. |
Ү.Сабақты қорытындылау. «Көпір моделі» әдісі.
Жапсырмалау,әдіптеу,жиектеу |
1.Қандай тігіс түрлерін өттік?
2.Қолтық ,мойын ойындысы қандай тігіспен орындалады?
3.Тігістерді орындаудағы талаптар?
4.Жиектеу тігістерінің қолданылуы.
5.Жапсырмалау тігісінің орындалуын ретімен айтып беру.
6.Жапсырмалау тігісінің қолданылуы?
ҮІ.Үйге тапсырма.Мата қиындысынан жиектеу/шеттік/ тігісін орындап келу.
ҮІІ.Оқушылардың білімін бағалау.
Шоқан Уәлиханов атындағы мектеп-гимназиясы
Ашық сабақ:
«Жапсырмалау,әдіптеу,жиектеу»
5 «А» сынып
Технология пәні мұғалімі: Нұсқабаева А.С.
Жапсырмалау тігісі /қалта/
Жұмыстың орындалу реті | Графикалық бейнелеуі | |
1 | Үлгі бойынша қалтаны, бөлшектерді қиып алу.
| |
2 | Қалтаның үстінгі сызығын 3 см-ге қайыру. | |
3 | Жан сызығы мен төменгі /матаның /жағына қарай 1 см. көктеу. | |
4 | Дайын қалтаны негізгі бөлшекке,сызбаның үстіне жапсырмалау тігісімен өңдеу. |
12 штук