Сабақ жоспары: Сыбайлас және вертикаль бұрыштар
Тақырыбы | Сыбайлас және вертикаль бұрыштар және олардың қасиеттері. | |
Мақсаты | Сыбайлас және вертикалъ бұрыштар ұғымдарымен танысып, олардың қасиеттерін біліп, оларды қолданып, есептер шығарып үйрену дағдыларын қалыптастыру. | |
Күтілетін нәтиже | Бұрыштар туралы білімдері кеңейеді. Сыбайлас және вертикалъ бұрыштар ұғымымен танысады. Олардың қасиеттерін біліп, есеп шығаруда қолданады. | |
Қолданылатын ресурстар | Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук | |
Ұйымдастыру кезеңі
Сәлемдесу Түгендеу Топқа бөлу. І топ – ІІ топ – ІІ топ –
| Сыныптағы оқушылардың келген-келмегендерін түгелдеймін. Топқа бөлемін.
|
Тік бұрыш, Сүйір бұрыш, Жазыңқы бұрыш, Доғал бұрыш атты кеспе қағаздар бойынша топқа бөлінеді. |
Сабақ уақыты | Тапсырма | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушылардың іс-әрекеті |
8 мин | «Миға шабуыл» әдісі арқылы сұрақ жауап
| Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру. Топ бойынша өткен тақырыптар бойынша сұрақ- жауаптарға дайындық жасау. | Мұғалім берген тапсырманы орындау. Үй тапсырмасына берілген сұрақтарға жауап береді, шапшаңдылық таныту, өз ойларын жеткізу. |
10 мин | Постер қорғау | Жаңа тақырыпқа байланысты түрткі сұрақтар қоямын. | Әр топ тақырыпты ашу мақсатында постер қорғайды. |
15 мин | Кітаппен жұмыс. Тақырыптарға шолу Карточкалармен жұмыс | Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағынасын талдау Төмендегі тапсырмалар 1: АВС бұрышы 111, 90, 15 градусқа тең деп алып, АВС бұрышына сыбайлас бұрыш табыңдар. 2 Сыбайлас бұрыштардың бірі тік бұрыш, екінші бұрыш қандай болады? 3 Сыбайлас екі бұрыштың биссектрисалары жасайтын бұрышты табыңыздар. 4 Вертикаль бұрыштардың биссектрисалары бір түзудің бойында жататынын дәлелдеңдер. 5 Вертикаль бұрыштардың бір бұрышы 44015!-қа тең. Қалған бұрыштарын табыңдар. | . Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды, нәтижесінде топтаса отырып ортақ жауап табу керек |
Сабақты бекіту 6 мин | «Өмірлік ахуалды талдау» әдісі арқылы тақырыпты сабақты жинақтау | Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тақтадағы ілінген қағаздарды топқа таратады және қосымша материалдар үлестіріледі | Оқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын жеткізе отырып тақырыпты сипаттау арқылы жинақтайды |
2 мин | Үй тапсырмасын беремін | Үй тапсырмасы № 85,86 | |
2 мин | Бағалау критерийлері мен бағалау шкаласы | Әр топқа бағалау парақшаларын тарату | Бағалау шкаласы арқылы өз білімдерін топпен, жеке бағалау |
Рефлексия 2 мин | Стикерлерді толтыру Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойын стикерге жазып, тақтаға іледі | Оқушыларға стикер толтыруды ұс ыну | Ұсынылған стикерді толтыру |
Оқу ісі орынбасары: Г.Құлтасова