Ашаршылыққа қатысты беймәлім деректер
21-05-2024
Білім беру саласы: «Әлеуметтік орта»,»Шығармашылық»,»Қатынас».
Білім бөлімі: Қоршаған ортаны таныстыру.
Тақырыбы: Үй құстары.
Мақсаты: Балалардың кұстар туралы түсініктерін кеңейту. Құстардың
аттарын дұрыс айтқызу арқылы тілдерін дамыту.
Бингвалды компенент: Әтеш-петух, утка-үйрек,қаз-гусь,тауық-курица
Көрнекілігі: Құстардың суреттері мен макеттері. Іс-әрекет кезеңдеріТәрбиешінің басқару іс-әрекетіБалалардың іс- әрекетіМотивациялыққозғаушылықШаттық шеңбер!Кел,балалар күлейік, Күлкіменен түлейік. Күлкі көңіл ашады, Күліп өмір сүрейік!Балалар көтеріңкі көңіл күймен шаттық шеңберін жасай біледі.Ұйымдастырушылық ізденушілікМузыка әуенімен ортаға әтеш кіріп келедіСәлеметсіңдер ме!Мен жолда өтіп бара жатып шиқылдаған шөжелердің дауысын естіп қалдым.Мен осы шөжелеріммен би билеп кетейін.Би: «Шөжелер».Тауық: Балалар мен сендерге жұмбак жасырсам таба аласыңдар ма? Жұмбақ шешу:Таңертең ерте тұрады. «Тұр» деп айқай салады ! Тауық: Ал,балалар менің сендермен бір ойын ойнағым келіп тұр.Ойын ойнаймыз ба?- Ия- Әтеш- Ия |
Дидактикалық «Ойын» | ||
«Қаздар» Сурет бойынша әңгіме. -Мынау қандай құс ? - Әтеш қалай дыбыстайды - Мынау қандай құс? - Үйрек қалай жүреді? | - Әтеш - Ку-ке-ре-ку - Үйрек - Маймаңдап | |
Мынау қандай құс? - Ал мынау қандай құс? - Балапанның түсі қандай? Ал,мынау қандай құс Тәрбиеші апай! Өз сөзімен құстардың тыныс, тіршілігі туралы әңгімелеп таныстырады. | - Қаз - Балапан - Сары - Тауық | |
Сергіту сәті! Қолымызды созайық, Құстай қанат қағайық. Ұшып-ұшып алайық, Орнымызға қонайық. Қимылды ойын «Торғайлар» | ||
Рефлекциялық түзетушілік. | Қорытынды: -Бізге қонаққа не келді? -Тауық бізге не береді? -Біз қандай құстармен таныстық? Балаларды мадақтау. |
Күтілген нәтиже: Нені білуі керек : Құстардың аттарын дұрыс атай білулері керек. Нені игерді: Түрлі ойындар ойнай білді. Нені білді: Сұрақтарға жауап беріп,жұмбақтар шеше білді. |