Сабақ жоспары: Ас қорыту жолдары

Oinet.kz 03-10-2020 878

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Пәні: математика

Сабақ:  Ас қорыту жолы   және астың қорытылып сіңуі.

Мектеп: №49  жалпы орта мектебі

Күні: 10-10-2015ж.

Мүғалімнің есімі:   Туркебаева Ұ.А.

Сынып: 3 «Д»

Қатысқандар саны:   25

Қатыспағандар   саны:0

Сабақ негізделген   оқу мақсаты (мақсаттары)

Астың адам өміріндегі маңызын білу.Адам ағзасындағы   асты қорытып,сіңуге қатысатын мүшелер,олардың үйлесімді қызмет туралы   түсінік-ұғым беру.

 


Барлық оқушылар:

·                       Астың адам   өміріндегі маңызын біледі.

Оқушылардың басым   бөлігі

·                       Ас қорыту   ағзаларын талқылайды,орналасу реттілігін түсінеді.. 

Кейбір оқушылар

·                      Топ  арасында оқушының бір күндік ас мәзірін дұрыс   таңдап жаза алады.

Табыс критерийі

Ас қорыту жолы және астың қорытылып сіңуін   біледі.Олардың қызметін түсінеді.Тамақтану гигиенасын жүйелі қолданады.

Тілдік мақсат

Ас-қазан,ас қорыту,құнарлы, минерал,дәрумен сөздерінің   мән-иағынасын ұғады.

Алдыңғы оқу

Үйге тапсырма

Оқулықтағы 24-25 бет оқу. Өкпе. Тыныс алу гигиенасы.39-бет 

Жоспар

Жоспарланған жаттығулар

Жоспарланған кезеңдері

уақыты

Мұғалім іс-әрекеті

Қолданылған   ресурстар

Ескертпелер

КІРІСПЕ

 

3 мин

«Шаттық шеңбері» Ынтымақтастық атмосферасын орнатамын.

«Мен үшін ең қымбат» ойынын ойнату.Шаттық шеңберін  құрып , өздері үшін ең қымбат жандардың   есімдерін атап шығады.Бір ауыз ыстық лебіздерін білдіреді. .

 Тақырыпқа   байланысты топтарға бөлемін. Топ ережесін сақтауын қадағалайды. Топтар:

І-топ «Денсаулық»

ІІ-топ «Құнарлы тағам»

ІІІ-топ «Серуен»

ІҮ-топ «Тәбет»

 

Жүрекше

 

АКТ,ас қорытылу   жолдарының суреті,адам қаңқасы.


Үй жұмысын сұрау

5 мин

«Ыстық орындық»  стратегиясын   пайдалана отырып, үй тапсырмасын    пысықтау.

Мысалы:Өкпе   дененің қай бөлігінде орналасқан? Ол қандай қызмет атқарады?Таза ауаның адам   денсаулығына тигізер әсері қандай? т.б.

Флипчарт, маркер,   оқулық


НЕГІЗГІ БӨЛІМ

 

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 мин

 

2 мин

 

 

 

1 мин

 

5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин

. «Сен маған ,мен саған » әдісін қолдана отырып,өздері дайындап   келген  логикалық сұрақтарды шешу.

-        Адам бір   сөткеде қанша мөлшерде су ішуі қажет? .

-         Егер   адамның асқа тәбеті ашылмаса-бұл сырқаттанудың белгісі ме? .

-         .Адам   ағзасына қажетті минералдар мен дәрумендерді ата.

-          Белоктар   қандай тағамдардың құрамында көп болады? .

Ребус шешу арқылы жаңа сабақтың тақырыбын   ашу

,,         ,,,,,

Ас       қазан .

 

Сұрақ-жауап жүргізе отырып жаңа   сабақтың мағынасын ашуға жол ашу.

Тамақтанудың қандай ережелерін   орындайсыңдар?

«Ой қозғау»   айдары

Ас қорыту мүшелерін атап,АКТ- ның көмегімен суреттерін   көрсету, есте сақтауға әрекет ету.

«Айналмалы   бекет»топта талқылау, талдау,колдану әдістерін ортаға салу.

1-ші топ» Денсаулық» Ас қорыту және   астың қорытылып сіңуі.

2-ші топ»Құнарлы тағам»  Тамақтану гигиенасы

3-ші топ «Астың құрамы »

4-ші топ»Астың бір күндік мөлшері»

Сергіту сәті

 Интербелсенді тақтада жұмбақтың шешуін табу.

 

 

Отыз екі мықты

Қаз-қатар боп шықты

Он алтысы асты

Он алтысы үсті.

Шешуін тауып ,мағынасын түсіндіру

 

 

 

 

«Берік,ойлан,бөліс»

 

Әр топ жеке топта талқылап,топ   басшылары қорғайды.

 

«Айналмалы   бекет» әдісін жаңа сабақты меңгертуде   пайдаланып, оқулықтағы  тапсырмаларды   топтарға бөліп беремін. Әр топ өздерінің орындаған тапсырмаларын келесң топта   түсіндіреді.

 

 

 

 

 

Ребус,   сызғыш, метр, акт, суреті

 

 

Флепчарт,маркер ,

 

АКТ

 

 

Оқулық, үлестірме   қағаздар

 

«А»-деңгей

Ас мөлшерінің құрамындағы дәрумендерді   анықтайды,зерттейді.

«Ә»-деңгей

Бір күндік ас мәзірін құрастырып,жазады.

«Б»-деңгей

    «Асқазан»сөзінен сөз тудырады.

Сергіту сәті

 

1 мин

 «Бармақ басар» жаттығуын орындату   арқылы  сергіту сәтін жүргізу.

Үлестірме   қағаздар



13 мин

«Ой  қозғау» әдісін  пайдаланып әр топқа жеке тапсырма   беру.     Әр топ өз алдындағы   тағамдарды бүгінгі тақырыпта айтылған тағамдық құнды заттар барма,қай тамақта   қандай заттар бар?Айтып көрсету.

1-топ.Нәруызы көп тамақтың суретін   ватманға салады.

2-топ.Көмірсулары көп тағамды салады.

3-топ.Дәрумендері көп тағамды салады.

 Мен майлары бар тағамдарын салады..

Әр топ өздеріне берілген тапсырманы орындайды. Постер   қорғайды.

Тапсырма   парақшалары

 


ҚОРЫТЫНДЫ

4 мин

«Не білдік?»

Тапсырма:

Әр топ асқа,тағам,дастарханға байланысты ырымдар айту.

1-топ.Тамаққа қарап түшкіру әдепсіздік.Жүкпен үйден   шыққанда үйден тұз алмайды.

2-топ.Шөлдегенде су бермеген жаман ырым.Қол жумай асты   ішпейді

3-топ.Аузыңда тамақ тұрғанда сөйлемейді.Тамақ үстінен   аттамайды.Дастарханға алдымен нан қойылады.

4-топ.Таңертеңгі асты тастамайды.Тамақты сол қолмен   жемейді.

«Ыстық орындық»    әдісін сабақты қорыту барысында   қолданып балалардың сабақты қаншалықты меңгергенін байқаймын.

 

Әдеп-ғұрыпты дәріптейді.

 

 

 

 

 

 

 

Орындық


Бағалау

2 мин

Топтық бағалау, бағалау парақшалары мен фишка арқылы   бағалаймын.

Бағалау парақшасы, фишка


Рефлексия

 

2 мин

Не үйрендің?

Не білгің келеді?

Не қызық болды?

Стикерлер таратып беру

 

Стикер


Үйге тапсырма

 

1 мин

Мазмұндау. «Тыныс алу мүшесін сақтау ережелері»   тақырыбына зерттеу жүргізу.

Оқулық, күнделік


Қосымша ақпарат


Саралау – Сіз   қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға   тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау –   Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау

Бағалау парақшасын толтырады..

Пәнаралық   байланыс. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс   Құндылықтардағы байланыс.

·            

 

·            

 

 

 

 

 

 

·           Қазақ тілі,   әдебиет.

Рефлексия

Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не   білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарланған саралау шаралары тиімді   болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай   түзетулер енгіздім және неліктен?

Төмендегі бос   ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің   сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Смайликтерді өзі қалаған нұсқаға жапсырады.



Қорытынды   бағамдау

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

1.

 

2.

 

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,   оқуды да ескеріңіз)?

 

 

 

1.

 

2.

 

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар   туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

 

 











Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:                                        Барат  Р.

Сабақ жоспары: Тыныс алу мүшелері
Сабақ жоспары: Жүрек-қан тамырлары
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу