Сабақ жоспары: 8 санын қосу және азайту
Сабақтың тақырыбы: 8 санын қосу және азайту
Мақсаты1) 8 санын қосу және азайтудың әдіс - тәсілдерімен таныстыру. Сандар құрамы туралы білімдерін кеңейту. Ауызша, жазбаша саналы түрде есептеуге дағдыландыру
2) Дамытушылығы: оқушылардың есте сақтау қабілеттерін, қабылдау, қосу және азайту амалдарының өзара байланысы негізінде логикалық ойлау қабілеттерін дамыту
3)Оқушыларды тапқырлыққа, жылдам ойлауға, ойын қорыта білуге тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: түсіндіру, СТО, талдау жинақтау, ауызша есептеу,
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың көрнекілігі: жеке суреттер, стикер, үлестірмелер, жолақшалар,оқулық,кесте
Психологиялық ахуал1.Сабаққа әзірлену
Біздер тату баламыз
Өсіп алға барамыз
Есептерді шығарып,
Біз білімді боламыз
Қызығушылықты ояту
Балалар бір-біріне өздерінің игілікті тілектерін айтады:
Мен бәріңе Денсаулық тілеймін!
Мен бәріңе Қуаныш тілеймін!
Мен бәріңе Мейірім тілеймін!
Мен бәріңе шуақты күн тілеймін!
Мен бәріңе көңілді ойын тілеймін! Жәнет.б.
– Жарайсыңдар, балалар! Енді, достарыңсендергежақсытілектерайтыпжатқандақандайкүйдеболғандарыңдыайтақойыңдаршы?
(Балалардыңжауаптары.)
« Мозайка әдісі » арқылы 3 топқа бөлу
Топ басшысын сайлау
Бағалау парақшасын түсіндіру
ІІ Үй тапсырмасы
Үй тапсырмасы сұрақ қою арқылы сұралады
Мағынаны тану
Бірақ, балалар, бізге мынадай хат келіпті жабық екен. Оны ашуүшінсиқыркерек. Бәрімізбіргешатаспай 1-ден 10-ға дейінсанайық. (Ашылмайды).
– Керісанапкөрейік. (Ашылмайды).
– Енді не істеугеболадыекен?
Кәнеки, бәріміз 3 ретшапалақтайық. (Ашылмайды).
– Меніңойымша, бұлқақпаныңқұпия саны бар шығар.
Сіздерқалайойлайсыздар?
Балаларбізге хат келіптұрекен, ашыпоқиық.
Мынаөрнектердіңмәніндұрыстапсаңдарқұпия сан шығады.
Тауыпкөремізбе?
Тақтадағыөрнектердішығарыпкөрейік
Құпия сан: 8
Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс.
Сандарды өсу және кему ретімен санау
8 санының құрамын анықтау үш тілде сан атауларын атау
№1 а) Жолақшалар арқылы сабақты түсіндіру
8+8=16
9+8=17
Ә) Әр топ шығарған есебін қорғайды
1- 16-8
2- 9+8
3- 17-8
Шығару түсіндіру
№2 топпен орындау
/8+2/+6=16 /16-6/-2=8 /9+1/+7=17 /17-7/-1=9
№ 3. 1-топ
Әкелінді-7 Болатын-100
Сатты-сонша
Жөндеді - ? сонша
Жөнделді -?
Шешуі: 7+7=14
Жауабы: 14 комбайн
№4 2-топ
Трактор – 6 Кеткені – 4
Берілді ? – сонша Қалғаны - сонша
Болғаны - ? Есеп емес.
Шешуі: 6 + 6 = 12
Жауабы: 12 трактор
№ 5 3-топ
Комбайн-10
Трактор-6
Берілді-? сонша трактор ? көлік
Шешуі: /10+6/+6=22
Жауабы: Барлығы 22 комбайн мен трактор болды.
Сергіту сәті
Аю отыр партада
Екі қолы партада
А дейді б дейді
Оған тілі келмейді
Осы өлеңді үш түрлі әнге салып орындау
Ой толғаныс
Шығармашылық тапсырма:
1.Ағаш басында 2 балық отыр еді. Оларға тағы 2 балық ұшып келді. Барлығы неше балық болды? ( балықтар ағашта отырмайды және ұшпайды.)
Жанұяда 7 ер баланың бір-бірден қарындасы бар. Жанұяда қанша бала бар? (8 бала:7 ұл,1 қыз)
Саянда болды 8 алма
Сайданға берді 4 алма.
Ойланып, кәне , көрейік -
Саянда қалды қанша алма? 8 -4 =4
Сегіз қияр базардан
Сатып алды Сәлімжан.
Бес қиярды алғанда
Қанша қалды дорбада? 8-5=3
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Әріптерді сызбадағы мәнге сәйкес тұсқа орналастыру.
(12-9)+10 Т
(6+9)-5 Ә
18-(5+4) У
60-(10+50) Е
(60-10)+50 Л
100-(50-30) С
9+(14-8) І
15-(10-3) З
(11-4)-7 Д
(13-5)+10 І
16-(4+6) К
13---10---9---0---100---80---15---8---0---18---6
Балапанға көмектес: (11 3) =4
/11-3/ - 4 = 4 /11+3/-10=4
Үйге тапсырма Дәптермен жұмыс№6
Бағалау Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады