Сабақ жоспары: Құстар класы

Oinet.kz 30-09-2020 835

Мухашова Салтанат Бектаевна

Қызылорда облысы Қазалы ауданы Әйтеке би кентінің 

№ 249 мектеп- лицейдің биология пәнінің мұгалімі 


Негізгі түйінді идеясы:

Қауырсынды жабынды  жануарлар.

Оқу мақсаты:

Құстардың тіршілігін және олардың сан алуан түрлілігімен ерекшелігін түсіндіру

                                                                                  Табыс критерийлері:

Барлық оқушылар:

Көпшілік оқушылар:

Жекелеген оқушылар:

Құстардың ерекшелігін түсінеді

Құстардың құрылысын анықтап,түрлерімен танысады.

Құстардың топқа бөлу ерекшелігін меңгереді.

Сабақтың барысы

Кезеңдер

уақыт

Мұғалім не істейді?

Оқушылар не істейді?

Бағалау

Ресурстар

Сабақты бастау

Психологиялық ахуалды қалыптастыру

5  минут

*Амандасу;

   Бір-біріне биология тілінде тілек айтады

*Топқа бөлу:

"Түрлі түсті стикерлер" арқылы топқа бөлу.

Оқушылар тілек айтады.

Оқушылар 4 топқа бөлінеді.


Стикерлер

Кіріспе бөлімі

Үй жұмысы

«Сиқырлы сандықша» әдісі

«Бейнелі жады» әдісі

Топтық жұмыс

5 минут

Сұрақтар беріледі

Құстардың суреті арқылы тақырыпты ашады

Оқушылар  сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар суретке қатысты ойларын айтады.

Смайлинг арқылы бағалау

Мадақтау сөздер айтылады.

Үлестірмелі парақшалар

Интерактивті тақта

Негізгі бөлім

«Шпаргалка» әдісі

Теориялық

таныстырылым

 

 

Топтық жұмыс

«Өз жартыңды тап» әдісі

«Бас қатырғылар базары» әдісі

15 минут

5 минут

5 минут

5 минут

Конспект түрінде, оқу материалын игеруге мүмкіндік беріледі,түйінді сөздер жазылады.


Құстар  қауырсын жабынды жануарлар.Құстарды-орнитология ғылым саласы зерттейді.Құстардың қауырсынын майлайтын-құйымшақ безі болады.Құстарға қосарлы тыныс алу тән.Құстар қарны екі бөлімнен тұрады. Құстарда қуық болмайды.Ең үлкен ұшатын құс-африкалық дуадақ.Ең кішкентай құс-колибри салмағы 1,6 гр.Көнеқұс (археоптерикс) деп аталады осыдан 150 млн жыл бұрын тіршілік еткен.Құстардың балапандары ширақ және қызылшақа болады. Тауық  жұмыртқасынан 21 тәуліктен соң балапан шығады.Ең ұзақ жұмыртқа басатын құс-кезеген альбатрос 75-85 күннен кейін балапан шығады.

«Өз жартыңды тап» әдісі арқылы Сұрақтың жауабын табу

Құстар тақырыбы бойынша  ребус,лото,сөзжұмбақ құрастыру тапсырылады.

Ағылшын тілінде мағұлмат  беру.

Оқушылар топтасып жұмыс жасайды.

Оқушылар тыңдап, дәптерге түсіреді.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

Оқушылар топтасып жұмыс жасайды

Оқушылар тыңдайды,берілген тапсырманы орындайды

Смайлинг арқылы бағалау.

Бағдаршам арқылы бағалау

Смайлинг арқылы бағалау

Басбармақ арқылы бағалау

Интерактивті тақта

Интерактивті тақта

Үлестірмелі парақшалар

Интерактивті тақта

Қорытынды бөлім

«Ыстық орындық»

 әдісі .

Үй жұмысы

Бағалау

Кері байланыс

«Мадақтау сэндвичі»

5 минут

Оқушыны тақтаға шығарады.

Құстардың топқа бөлу түрлерін зерттеу.

Оқушыларға стикерлер таратылады.

1-қабат-Мен үйрендім...

2-қабат-Мен үшін не оңай болды...

3-қабат-Мен үшін не қиын болды...

Оқушылар  оқушыға сұрақ қояды

Оқушылар берілген тапсырманы орындайды

Смайлинг арқылы бағалау

Сабаққа белсене араласқан оқушыларды бағалау

Интерактивті тақта

Сабақтан кейін ойланатын сұрақтар:

Не сәтті болды?

Не сәтті болмады?

Нені жақсартуға болады?

Мен өз дағдыларымда нені дамыта алдым?

Нені өзгертуге болады?


Сабақ жоспары: Пифагор теоремасы
Род имён существительных
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу