Ашық сабақ. Қазақ тілі. 4 сыныпқа арналған сабақ жоспары
4-сыныпқа арналған сабақ жоспары “Белгілі спортшылар”
Исенова Жайнагуль Нурлановна
“Кеңес Одағының Батыры Т. Позолотин атындағы
№1 орта мектебі” ММ
қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі
Сабақтың мақсаты: Белгілі спортшылар туралы мағлұмат алу, буынның түрлерін ажырату
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Ресурстар, құрал-жабдықтар : жұмыс дәптері,оқулық, стикерлер,постер,презентациялар
Сабақтың критерилері :
Тапсырмалар төңірегінде ойын анықтау .
Тапсырмалар төңірегінде өз ойын жеткізу.
Оқушылардың сабақпен қамтылуы: жұппен, топпен
Сабақтың әдісі : Сын тұрғысынан ойлау , пікір алмасу, сұрақ-жауап, ой қозғау, сұхбат, әңгімелеу.
Қамтылатын модульдар: СТО, АКТ,диалогті оқыту, бірін-бірі бағалау.
Күтілеті нәтиже: Спортшылар туралы мәлімет айта алады, буын түрлерін ажыратады
Жұмыс түрі | Мұғалімнің іс- әрекеті: | Оқушының іс – әрекеті: | |
2мин 10 мин
5мин
20 Мин
6мин
5мин | Қызығушылығын ояту.Сәлеметсіздер ме оқушылар! Психологиялық дайындық. «Шаттық шеңбері » Оқушылар бір-біріне жақсы тілектерін айтады «Ой шақыру» Ойын: «Музыка тоқта»
Мен сендерге мынадай мақсат қоямын.мақсаттарды табады. Ал сендердің бүгінгі сабаққа қандай мақсаттарың бар? Топқа, жұпқа бөлу: өздері таңдау арқылы, түрлі түсті кеспелер арқылы Үй тапсырмасын сұрау:Интерактивті тақтада «Қисық сұрақтар» «Домино» «Жұптық тексеру» Сабақтың басында өздерін бағалайды. Жаңа сабақ Ой шақыру: «Туралы ма?» Мәтінмен жұмыс : өздері жаңа сөздерді табады. Жаңа сөздер: «Салыстыр» стратегиясы Сергіту сәті «Қызыл өрік» өзіндік бағалау Бекіту: «Жұбын тап» әдісі
Өздерін бағалайды. Үйге тапсырма : 3-Жаңа сөздер, 3-тапсырма жазбаша, 5-әңгімелеу Рефлексия кезеңі «Ақталмаған сөйлем»
|
Сұрақ қоямын
Саяхат жайлы жағдаятты айтамын Сабақтың мақсатын айтамын, олардан мақсаттарын сұраймын.
«Менің жетістігім» бағалау парақшасында өздерін бағалауды сұраймын.
Оқушыларға топ тапсырмаларын таратамын
Оқушыларды бақылаймын
| Оқушылар сыныптастарына тілек айтады.
Оқушылар өздігінен тапсырмаларды орындайды.
Оқушылар жауап береді
Мәтінді оқып, жаңа сөздерді өздері табады.
Жоқ сөздің аудармасын тауып, есте сақтайды.
Постер жасап қорғайды. |