Ашық сабақ. Қазақ тілі. Сұраулы сөйлем

Oinet.kz 06-10-2019 919

Сабақ “Сұраулы сөйлем”

  oquzaman  0 Comments

Турдыбаева  Кенжеш Джумагалиевна

Шығыс Қазақстан облысы Үржар ауданы  Жаңа тілек ауылы

«Әуезов атындағы орта мектеп» КММ-нің қазақ тілі мұғалімі


Қазақ тілі  2- сынып
Сабақтың атауыСұраулы сөйлем
Мақсаты


Күтілетін нәтиже

Оқушыларға  сұраулы сөйлемнің мағынасын түсіндіру.Сұраулық мағыны білдіретін сөздер туралы алғашқы түсініктерін қалыптастыру . Сұраулы сөйлемді хабарлы сөйлемнен жасай алады .Хабарлы сөйлемнен  сұраулы сөйлемді ажырата  алады.
   Психологиялық


ахуал

Қайырлы таң ,достым ,  1-топ


Қайырлы күн болсын .  2- топ

Сенбі күннің  әр кезі    3- топ

Сәттілікке толсын.       4- топ

Біздің алар бағамыз       бәрі

Кілең бестік болсын      бәрі

Үлкенге де сіз ,

Кішіге де сіз.

Құрметпенен бас иіп

Сәлем бердік  біз.

Оқушылар шеңбер жасап , мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Миға шабуылҚазір қай жыл мезгілі?


Далада ауа-райы қандай ?

Қыс айларын ата.

Желтоқсанда қандай мерекелер бар ?

Біздің бүгінгі сабаққа қатысуымыз тәуелсіздігіміздің  25 жылдығына тартуымыз болсын.Сабаққа жақсылап қатысайық.

Топтарға  бөлу.

1-топ  Сөз тобы

2-топ  Сөз тіркесі тобы

3-топ  Сөйлем тобы

4- топ  Хабарлы сөйлем тобы

Жаңа сабаққа деген қызығушылық


тары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.

« Сен –маған ,мен-саған » әдісіӨткен тақырыптар бойынша сұрақтар қояды.


Үй тапсырмасына берілген 174-жаттығуды әр топтан

1 оқушы оқиды.

« Әткеншек » әдісіТақтаға жыл мезгілдерінің суреттері ілінеді.Сурет бойынша


1-топ  5 сөз жазады

2-топ  3 сөз тіркесін жазады

3-топ  2 сөйлем жазады

4- топ  осы сурет бойынша қалған 3 топтан не сұрағысы келетінін жазады.

Жаңа  тақырып-Балалар , мен сендерден жыл мезгілдері ,ауа-райы туралы білгім келгенде не істедім ?


-Сұрадыңыз.

-Өткен тақырыпты қайталап,еске түсіру үшін  сендер не істедіңдер ?

-Бір-бірімізге сұрақ қойдық.

-Осы сұрақтарға бәріміз не істедік ?

-Жауап бердік,жауап іздедік.

-Яғни ,бір-бірлеріңе сұрақ қою арқылы оған жауап іздеп бүгінгі тақырыпты өздерің таптыңдар. Бүгін  қандай сөйлемнің түрімен танысамыз?

-Сұраулы сөйлем.

Енді ережені өзіміз қорытып

көрейікші.(өздері ереже қорытып айтады)

-Соңына қандай белгі қоямыз?

Оқулықпен  жұмыс


« Галереяны аралау »

1-топ   175- жаттығу Өлеңдерді мәнерлеп оқып, салыстырып , қайсысы сұраулы сөйлем соны көшіріп жазады.


2-топ 176 – жаттығу Мәтінді оқып

сұраулы сөйлемдерді  көшіріп жазады.

3-топ 177- жаттығу Берілген жайттардың екеуіне жауап жазу.

4-топ 178 – жаттығу  Өздері оқып екі сөйлемнің айырмашылығын айтады.Алғашқы 4жолын көшіріп жазады.

Сергіту сәті« Дирижер » ойыны .Үш тілде


1-10-ға дейін сандарды  тура және кері санау.

Бекіту1-топқа сұраулы және хабарлы сөйлемнен  венн диаграммасын құру.


2-3-топтарға  топтастыру ,

4-топқа  Т  кестесін толтыру.

Үйге  тапсырмаДәптермен жұмыс.179-жаттығу .


Сурет бойынша әңгіме құрау.

Күнделіктеріне жазып алады.
Бағалау.


«Табыс баспалдағы »

Өздерің бүгінгі сабақта қандай табысқа жеттік, өздеріңді мына баспалдақтың қай жерінде тұрмын деп ойласаңдар сол жерге стикерлеріңді жабыстырыңдар.Қолдарындағы стикерлерін жабыстырады.


Ашық сабақ. Мемлекеттік тіл - менің тілім
Ашық сабақ. Қазақ тілі. Лепті сөйлем
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу