Ашық сабақ. Ана тілі. 4 сынып. Бердібек Соқпақбаев өмірі мен шығармашылығы
Мектеп: №50 ЖОББМ | |||||
Сабақ тақырыбы: №66 Ит – адамның досы | |||||
Күні: 19.02.2020 | Мұғалімнің есімі: Хамбетова Айгерим Талгатовна
| ||||
Сынып: 4 «В» | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны
| |||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
| 4.1.5.1 Өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру 4.3.3.1 Шығармашылық жұмысын сызба, диафильм, таныстырылым түрінде ұсыну | ||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Шығармадағы оқиғаға байланысты өз ойын жеткізе алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығармашылық жұмыстар істей алады. Кейбір оқушылар: Тақырыпқа қатысты өз сезімдерін жүйелі жеткізе алады. | ||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) | Шығармадағы оқиғаға байланысты өз ойын жеткізеді. Түрлі жанр бойынша шығармашылық жұмыс істейді | ||||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар.Терминология. Сөз тіркестері: Середей – сорайған, ұзарған. Басына күн туған – қиыншылыққа тап болған. | ||||
Құндылықтарды дарыту | Адамгершілік, еңбекқорлық. | ||||
Пәнаралық байланыстар | Қазақ тілі, көркем еңбек, жаратылыстану. | ||||
АКТ қолдану дағдылары | Интербелсенді тақта, сергіту сәті bilimland. | ||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім | Туған жер, атамекен, атақоныс, бабалар елі туралы біледі. | ||||
Жоспар | |||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |||
Басталуы | Қызығушылығын ояту. Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке,жұпта,топта, ұжымда) «Сиқырлы қалпақ» ойыны «Қазынаны ізде» Отырғыш астында сұрақтар жазылған қағазды тауып, сұраққа жауап береді. 1-топ.Еліміздегі қандай көлдер бар? 2-топ. Өзен, көлдердің ластану себептері? 3-топ.Экология деген не? 4-топ.Эколог дегеніміз кім? Миға шабуыл «Тыңда» айдары (аудиожазбамен жұмыс) «Күшігім»өлеңі Оқушылардан өлеңнің не туралы екенін сұрау арқылы жаңа тақырыпты хабарлау. Үш тілділік: Ит –адамның досы Ағылшын тілінде: Dog peoples friend Орыс тілінде: Собака друг человека Сабаққа негізделген оқу мақсатымен таныстыру. Оқушыларды бағалау критерийлерімен таныстыру | Сұраққа жауап берген оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Қалпақ, стикер | |||
Ортасы
| Ит туралы қызықты мәліметтер. Бейнеролик «Білгенге маржан» айдары Айтылым Ж.«Қойын дәптер» әдісі бойынша Бердібек Соқпақбаев өмірі мен шығармашылығы жайлы білетін мағлұматтарды жинақтап, топ алдында мәлімет беріледі. Аты-жөні Бердібек СоқпақбаевТуған жылы 1924-1991Туып-өскен жері Алматы облысы Нарынқол ауданы Қостөбе ауылыШығармалары Менің атым Қожа,Аяжан, Балапан торғай, Балалық шаққа саяхат, Сол бір сапар.Ақпарат Балалар жазушысыҚБ: Отшашу «Кел, балалар, оқылық!» айдары. Оқылым. Ж. Іштей оқу «Аялдамамен оқу» әдісі бойынша «Көшер кезде» мәтіні оқылып, оқу барысында аялдамалар жасау арқылы мәтінді бөлімдерге бөлуге әзірлік жүргізіледі. «Жаңа сөздер сандығы» айдары Середей – сорайған, ұзарған. Аяқтары сидам- аяқтары жақсы жетілген. Басына күн туған – қиыншылыққа тап болған. Сергіту сәті. «Аңдар» биі
Жазылым. «Шығармашыл топ» айдары ТЖ.Әр топқа тапсырмалар жасырынған конверт беріледі. 1-топ : Әдеби карта кестесін толтырады. АтауыКейіпкерлерОқиға орныОқиғаның басталуыПроблемаШешімКөшер кездеОтағасыЗағипа ЕркінӘбекеңМайлыаяқАуылдағы үйОлардың қалаға көшуіАлматыда өздерінің үйі жоқ және пойызбен баратындығыМайлыаяқты ауылдағы қойшы Әбекеңе аманат етуҚБ. Дұрыс жауапқа арнайы иттің суреті беріледі. 2-топ: «Оқиға рекорды» Майлыаяқтың кейінгі тағдыры туралы жаз. ҚБ. Дұрыс жауапқа арнайы иттің суреті беріледі. 3-топ: « Суреттер сөйлейді» Суреттер бойынша ит түрлерінің атауын тауып, жапсыр. алабай тазы
неміс овчаркасы хаски кішкентай чихуахуа лабрадор ҚБ. Дұрыс жауапқа арнайы иттің суреті беріледі. 4-топ: «Бес жолды өлең» Майлыаяқ Зат есім. Майлыаяқ Сын есім. Ақылды, құлақтары салпиған, адал Етістік. Сезеді, қорғайды, сатпайды Синоним. Майлыаяқ - Ақтабан Сөйлем.Байлау көрмей, ауланың ішінде еркін шапқылап өскен ерке күшік. ҚБ. Дұрыс жауапқа арнайы иттің суреті беріледі. Қорытындыла айдары Үйге тапсырма. Ит туралы қызықты оқиға білсең , әңгімелеуге дайындал. Мақал-мәтелге қатысты қақпаға ілінетін жарнама сөз дайындап, жаз. | https://www.youtube.com/watch?v=VpABVU3Xa08
Тапсырма ны орындаған оқушыны мадақтау,толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқулық, конверттегі тапсырмалар
https://www.youtube.com/watch?v=CWXyBTtDLD8https://www.youtube.com/watch?v=CWXyBTtDLD8
Кесте, ақ парақ, суреттер | |||
Қосымша ақпарат | |||||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | Ерекше білімді қажет ететін оқушыға тапсырма. Суретті боя Мүсінде
| ||||
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? | |||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? | «Мұғалімге хат» Оқушылар бүгінгі сабақтан алған әсерлерін немесе туындаған сұрақтарын стикерге жазып, тақтада ілулі тұрған қалташаға салады.
| ||||
Қорытынды бағамдау | |||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек? 1. 2. | |||||