Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 6 сынып. Сайын Мұратбеков өмірі мен шығармашылығы
Сабақ : | Мектеп: Бірік ОЖББМ | ||||||
Күні: 06.02.2020 жыл | Мұғалім: Мажекерова Нургуль Умурзаковна | ||||||
Сынып: 6 | Қатысқан оқушылар саны:16 | Қатыспағандар:
| |||||
Сабақтың тақырыбы: | Сайын Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесі Сағыныш | ||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | А/И.6.2.4.1 әдеби көркемдегіш құралдарды пайдаланып шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын, кейіпкер бейнесін сипаттап жазу | ||||||
Сабақ мақсаты: | 1.Көркем шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын сипаттау. 2.Шығармадағы кейіпкер бейнесін негізге ала отырып, бүгінгі өмірмен байланыстыру. | ||||||
Бағалау критерииі | 1.Көркем шығармадағы табиғат көрінісін, оқиға орнын сипаттайды. 2.Шығармадағы кейіпкер бейнесін негізге ала отырып, бүгінгі өмірмен байланыстырады.
| ||||||
Құндылықтарды игерту: | Өзіне және өзгелерге құрмет мұғалім мен оқушылардың бір-бірімен амандасуында, сыпайы, ойын ашық білдіріп, тыңдауда, сабақты уақытында бастап, аяқтауда, тапсырмаларды нұсқалық бойынша толық орындауда, бір-біріне қолдау көрсетуінде көрініс табады. | ||||||
Пәнаралық байланыс: | Тарих, география | ||||||
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар: Жусан, тобығы таю, жарғақ сары тон, жұлдыздың нуы жиі, | ||||||
Осыған дейін меңгерілген білім | С.Мұратбеков «Жусан иісі» әңгімесі | ||||||
Жоспар | |||||||
Жоспарланатын уақыт | Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер | Дереккөздер | |||||
Сабақ басы
| Қызығушылықты ояту үшін миға шабуыл. Амандасу Психологиялық ахуал туғызу. -Балалар бүгін көңіл –күйіміз қалай? Балалар көңіл күйлерін басбармақ арқылы көрсетеді Алдымен, сабағымызды бастамас бұрын барлықтарыңызды ортаға шығып суреттер суырып, топтарға бөлінеміз Осы аталған жусандардың қасиеті туралы пікірлерін айтады. Аудио тыңдату Ендеше бүгінгі сабағымыз кім туралы болмақ? Оқушылар жауабы тыңдалады, оқу мақсаты анықталады, сабақ тақырыбы ашылады. | ||||||
Сабақ ортасы
| Топтық жұмыс: «Сағыныш» 1-топ: 2-топ : 3-топ: Көркем шығарманы іштей өздері жеке оқып танысады, жұптасып оқиғаның мән –жайын анықтап, «Хикая картасы» атты әдіс арқылы топ мүшелері қағазға түсіріп, тақтада бір адам қорғайды ҚБ топты «Бір жұлдыз, бір ұсыныс» айтып, бағалау 2-тапсырма: 1-топ:Табиғат көрінісін сипаттау. 2-топ:Оқиға онын бейнелеу 3-топ: Аян бейнесі 4-топ:Кейіптерлер бейнесі «Автор орындығы» Топ жұмысын басбармақ арқылы бағалау Кері байланыс: «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы сабақты қорытындылау Оқушыларға күн, гүл, үй, жусан, шана, коньки, ай, хат, кітаптың (мұғалім қалауы бойынша басқа суреттер таңдай алады) суреттері көрсетіліп, оқушылар шығарма кейіпкерлерін осы суреттермен байланыстырып талдайды. Мысалы, кітапты көргенде менің есіме Аян түсті. Себебі оның ертегі құрастыруға деген қызығушылығы мен тіл байлығын мен асыл қазынамыз кітапқа теңер едім т.с.с.
|
«Өзін –өзі басбармақ» арқылы бағалау | |||||
Сабақ соңы
| Рефлексия. «Күнбағыс» әдісі бүгінгі сабақтан алған әсерін баяндайды. Үйге тапсырма: Әңгімені оқу | ||||||
Қосымша ақпарат | |||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс | |||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырылды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.
| ||||||
Жалпы баға Сабақ талаптарға сай өтті. Оқушылар сөздік қорын молайтты. Жұпта бір-біріне қолдау көрсетіп, қарым-қатынас жасады. Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1.Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?
| |||||||