Ашық сабақ, Математика. 5 сынып. Аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;

Oinet.kz 05-10-2017 2537

Тақырыбы:

 

Аралас сандарды қосу және азайту   тақырыбына есептер шығару.

Күні,айы:

Мұғалімнің аты-жөні:  Сламджанова Бейбит Абылғазықызы

 

5 сынып

Сабаққа қатысқан оқушылар

 саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

(оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.20 аралас    сандарды қосу және азайтуды орындау;

Сабақтың     мақсаты:

Аралас сандарды ажырата алады;

Аралас санды бұрыс бөлшекке және   керісінше, бұрыс бөлшекті аралас санға келтіреді;

Аралас сандарды қосуды және азайтуды   біледі.

Күтілетін нәтижелер:

Барлық оқушылар:

Аралас сандарды ажырата алады;

Оқу Аралас санды бұрыс бөлшекке және   керісінше, бұрыс бөлшекті аралас санға келтіреді;

шылардың басым бөлігі:

Кейбір оқушылар:

Қиналмай есептер шығарады

Бағалау  критерйлері

Оқушылар:

Бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады;

Аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады;

Аралас сандарды қосудың және азайтудың   ережелерін қолданады;

Натурал санға аралас санды қосуды біледі;

Натурал саннан аралас санды азайтуды   біледі.

Тілдік мақсаттар:

Оқытудың тілдік мақсаты:

Оқушылар:

Оқушы:  екендігін түсінеді.

Аралас сандарды қосып, азайту үшін бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ   бөлімге келтіру керектігін түсінеді.

Аралас сандардың бөлшек бөліктерінің ең кіші ортақ бөлімін табуды біледі.

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер:

Аралас сан дегеніміз - ...

Бұл есептегі .... аралас сан, себебі, ...

... аралас санды қосу үшін, ... деп   ойлаймын

... аралас санды азайту үшін, .... деп   ойлаймын

... ең кіші ортақ бөлімге келтіреміз және   ...

Бұл аралас санның бүтін бөлігін ...

Құндылықтарды    дарыту

Берілген жұптық,топтық жұмыс  тапсырмаларын орындау  арқылы оқушыларды   өз білімін   қолдануға    түрткі  болу,сондай-ақ  оқушылардың    диалогке  қатыса  алуы. Есептердің  шығарда    тіл  туралы  сыни    ойларын дамыту,  талдау  кезінде әр түрлі  пікірлерді    қабылдай  алу.Өзіндік жұмыс  жасауда,өз сөзімен анықтама  жазу.

Бастапқы  білім

Натурал сан ұғымы, аралас санның анықтамасы, жай бөлшектерді қосу және   азайту, аралас санды бұрыс бөлшекке және бұрыс бөлшекті аралас санға   айналдыру

                                                                        Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

2.00-2.04

 

 

 

 

2.04-2.08

 

 

02.08-2.13

 

 

 

2.13-2.13

2.13-2.21

 

 

 

2.21-2.27

 

 

 

 

2.27-2.30

 

 

 

2.35-2.38

 

 

 

 

 

 

 

2.38-2.40

Жоспарланған жұмыс

1.   Ұйымдастыру кезеңі. /  4 мин/

Психологиялық  ахуал «Қол.Бас.Жүрек».

-Балалар, бүгін бізге  сабақта 3 көмекші  қажет    болады.Олар:бас,қол,жүрек.

-Миымызбен  жақсы    ойланып, ойлағанымызды    қолымызбен іске  асырып,   мейірімді  жүрегімізбен  сезінуіміз    керек.

2.Үй   тапсырмасын тексеру. /4 мин/

«Көршіге    арналған диктант» әдісі    бойынша  бір-бірімен дәптер   алмасу арқылы үй  тапсырмасын тексереді.

4.Қалыптастырушы   бағалау./5мин/

3.«Меннен сұрақ,сізден жауап » әдісі   бойынша өткен  сабақты  еске    түсіру мақсатында  интерактивті   тақтаға сұрақтар беріледі.

Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы   оқушылардан  жауап беруі   сұралады.2-слайд  / 5мин/

4.   Топпен  тапсырма . /  8 мин/

 «Ойлан, жұптас,бөліс» топпен жұмыс.Әр топқа   деңгейлік тапсырмалар беріледі. Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін   критерийлер беріледі. 3-слайд.     

5. Жұптық  тапсырма .    /8 мин/ .5-слайд

 Осы    жұппен  жұмысты  бағалу    үшін  кері  байланыс    орнатылады:

1.Қай    есеп  оңай болды?Қай  есеп    қиын  болды,неге?

Немен    жұмысты  жалғастыру  қажет?

2.Қай    есеп  сізді  қызықтырды?

6.Сабақты  қорыту./ 3 мин/

Сабақтың    басында  қойылған  мақсаттың    жүзеге  асуын анықтау.

Оқушы    баспалдақтағы  өз орнын   таңдап,себебін анықтайды.

«Табыс    баспалдағы» 

1.Бұл  оңай!

2.мен  мұны  істеймін!

3.мен  мұны  жасай    аламын!

4.мен    тырысып  көремін!

5.мұны  қалай   жасауға  болады?

6.мен  мұні  жасағым келеді!

7.бұл  менің   қолымнан  келмейді

8.мен  мұны  жасаймын

8.Үйге    тапсырма  беру.№     2мин       

Ресурстар

Сабақтың басы

(8 минут)

 1.Ұйымдастыру   кезеңі:/  4мин/

Психологиялық  ахуал :Қол.Бас.Жүрек.

-Балалар, бүгін бізге  сабақта 3 көмекші  қажет    болады.Олар:бас,қол,жүрек.

-Миымызбен  жақсы    ойланып, ойлағанымызды    қолымызбен іске  асырып,   мейірімді  жүрегімізбен  сезінуіміз    керек.

2.Үй тапсырмасын тексеру: 1-слайд  /4 мин /


Сабақтың ортасы

 (27 минут)

Сабаққа    мақсат қою....

Сабақтың    мақсаты.....

3. «Меннен сұрақ,сізден жауап »  әдісі бойынша өткен сабақты  еске    түсіру мақсатында  интерактивті   тақтаға тапсырмалар беріледі.

Интерактивті тақтадағы тапсырмалар   оқушылардан    кезекпен сұралады. /6мин /

 

4.Топтық    тапсырма . /  8 мин /

 «Ойлан, жұптас,бөліс» топпен жұмыс. Әр топқа   деңгейлік тапсырмалар беріледі. Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін   критерийлер беріледі.

  

5.Жұптық    тапсырма . / 6 мин/

 


Сабақтың соңы(5мин)

7.Сабақты    қорыту.

Сабақтың    басында  қойылған  мақсаттың    жүзеге  асуын анықтау.

Оқушы    баспалдақтағы  өз орнын   таңдап,себебін анықтайды.Жазбаша    жүргізіледі.Оқушылар  өз  ойын    ашық  жазуға үйренеді.

«Аяқталмаған сөйлемдер» стратегиясы

 

8.Үйге  тапсырма  №

 


                                                                  Қосымша ақпарат

Қорытындылау

Төмендегі бөлікті сабағыңыз туралы өз   ойыңызды жазуға қолданыңыз.Өз сабағыңыз бойынша сол жақ бағандағы сұрақтарға   жауап беріңіз.

1.Сабақ барысында өзгертулер енгіздіңіз   бе?

2.Жүргізген жұмыс түрлері қаншалықты   тиімді болды?

 


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсе?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсартар еді?

1.

2.







 


Ашық сабақ. Математика. 7 сынып. Сандарды стандарт түрде жазу
Сабақ жоспары. Математика. Бүтін және бөлік
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу