Ашық сабақ. Математика. 7 сынып. Сандарды стандарт түрде жазу

Oinet.kz 05-10-2017 2711

                                                                  

                                           САННЫҢ СТАНДАРТ ТҮРІ

Жумабаева Раушан Мирамовна

                                                                        Ақтөбе облысы, Шалқар ауданы

                                                               «№8 ЖОББМ» КММ                                                                      

                                                                      математика пәнінің  мұғалімі

Тақырыбы: Санның стандарт түрі

Мектеп:

Күні :

Мұғалімнің аты   жөні:  

Сынып: 7

Қатысқандар саны   :

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген   оқу мақсаты

7.1.1.1   сандарды стандарт түрде жазу;

7.1.2.7стандарт түрде жазылған   сандарға  арифметикалық амалдар   қолдану;

7.1.2.8стандарт түрде жазылған санның мәнді   бөлігін және ретін табу;

7.1.2.8      стандарт түрде жазылған санның мәнді бөлігін және ретін табу

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар:

сандарды стандарт түрде жазады

Оқушылардың басым   бөлігі:

Стандарт түрде жазылған сандарды ажыратады

Кейбір оқушылар: стандарт түрде жазылған санның мәнді бөлігін және ретін   табады

Тілдік мақсат

Оқушылар : -санның стандарт   түрінің мағынасын түсінеді;

-тізбектің көрсетілмеген мүшесін ауызша болжап,өз таңдауларын негіздейді;

-пәндік лексиканы,терминологияны символиканы сауатты қолданады;

Негізгі сөздер мен   тіркестер :

-бүтін көрсеткішті дәреже

- натурал көрсеткішті дәреже

-санның стандарт түрі

-стандарт түрде жазылған санның мәнді бөлігі мен   реті

Сыныптағы диалог/   жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған тармақтар:

-санды стандарт түрде жазыңыз;

-егер санның мәнді бөлігіндегі ондық разрядтың   үтірін n бірлікке ...орын ауыстырса,онда 10-ның дәреже көрсеткішіне...

Санды стандарт түрде жазған кезде неге мән береміз?

 

Жазылым бойынша ұсыныстар:

Құндылыққа баулу

Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген   экономикалық өсу

 

 

Алдыңғы оқу

«Жүк журналына»  өтілген тарау   бойынша алынған білім туралы мәлімет толтыру

-            бүтін көрсеткішті дәреженің   мәнін есептеу

-дәреженің қасиеттерін   пайдаланып,дәрежелермен амалдар орындау;

Жоспар

Жоспарлаған уақыт

Жоспарланған   жаттығулар

Ресурс

тар

Басталуы

10 мин

 

Ұйымдастыру

 « Көңіл   –күйді анықтау»  (1 мин)

Оқушылар өздерінің көңіл   –күйлерін бас бармақ әдісі арқылы көрсетеді.

Өтілген сабақты еске түсіру   үшін «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылар бір-біріне доп лақтыру арқылы   сұрақ жауап алады. (2 мин)

 « Жүк журнал» әдісі (өзін-өзі   бағалау) (2 мин).

 БолжамЖаңа     ақпаратТақырып     бойынша бұрыннан не білемін? Бұл туралы не білуім керек?Бұл     туралы не білдім? Қандай     маңызды сәттерді мен енді анықтадым?     

 Сабақ тақырыбын ашу мақсатында проблемалық   сұрақтар беріледі.  0,3;   -3; 1; ½; 

  Берілген сандарды оқу сұралады.Осы сандар   ішінен таныс емес сандар тізбегін атау,ерекшелігін айту арқылы бүгінгі сабақ   тақырыбын ашу

Кеспе қағаздар

 

 

 

А.Әбілқасымова «Алгебра» оқулығы Алматы «Мектеп» 2016

№68

Ортасы

20 мин

2) «Аквариум» әдісі арқылы   жаңа сабақты меңгеру

 (Оқушыларға жеке оқуға беріледі)  (2 мин)

Оқушылар топпен   талқылайды.(2 мин)

Ортаға топ болып   мәтінді талдау,қалған оқушылар бақылау (3 мин)

Санды стандарт түрде жазу   алгоритмі:

·           берілген сандардың маңызды бөлігін жазып,алғашқы   маңызды бөліктен кейін ондық бөлшектің «үтір» белгісін қою;  312548      3,12548

·           берілген санмен салыстырғанда ондық   бөлшектің үтір белгісі қанша разрядқа орын ауыстырғанын анықтау.

Бұл    n –саны

·           312548      3,12548    , n=5  

·           сандарды салыстыру

                312548>3,12548

   Егер   бастапқы сан үлкен   болса,сол сан санның стандарт түрі болып табылады.

            312548=3,12548*105

  Егер   керісінше кіші болса, онда көбейткіштің дәреже көрсеткіші теріс сан түрінде   жазылады

        10-5

 Осы сан санның стандарт түрі болып табылады

3) Оқулықпен жұмыс (   5 мин)

4) Таrsia  бағдарламасының көмегімен жасалған домино   ойынын ойнату. Санды оның стандарт түрдегі жазуымен сәйкестендіру. Оқушыларға   ұсыныс алдымен «Start» жазуы бар карточкадан бастаңыз.  (3 мин)

 

Дескриптор   :  -санды негізі 10 болатын дәреже   түрімен сәйкестендіреді;

-сандарды   стандарт түрімен сәйкестендіреді;

Кері   байланыс :  «Бағдаршам» арқылы

НАНО 10

Қазақша аталуы Есекқырған, Күн жүйесінің ең үлкен   ғаламшары. Диаметр бойынша ол Жерден 11 есе, ал салмағы бойынша 300 есе   үлкен.

5) Жұппен жұмыс (5 мин)

Ең   жылдам,дұрыс шығарған жұптар есеп шешімін тақтаға жазады.

 1.Юпитер планетасының диаметрі шамамен   142600 км. Осы өлшемді стандарт түрде жазыңыз.

А)   1,426*103     Б) 1,426*102     С) 1,426*104

2.   Жер планетасының көлемі 1 083 000 000 км3 .Осы   санды стандарт түрде қалай жазады?

А)   1,083*106 км б) 1,083*105   км3      с)   1,083*107 км3

 3. Жердің массасы   6 000 000 000 000 000 000 000 кг. Стандарт   түрде жаз

 А) 6*1019 кг  б)    6*1021  кг   с) 6*1022 кг

4.   Юпитер планетасының массасы 19 000 000 000 000 000 000 000 000 000 000   .Сан стандарт түрде жазылуы

А)   19*1028 кг   б) 19*1030   кг  с) 19*1028 кг

5.   Марс планетасының массасы 640000000000000000000000000

А)   6,4·1026 кг      Б) 64·10   21кг      С) 0,64·1024   кг       Д) 64·1019 кг

Дескриптор:   - санды стандарт түрде жазады;

-            санның мәнді бөлігін көрсетеді;

Кері   байланыс :  «Смайлик»

Интербелсенді тақта, слайд

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://soft.mydiv.net/win/files-Formulator-Tarsia.html

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kahoot

бағдарламасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Аяқталуы

10      мин

6. Оқулықпен жұмыс (4 мин), топтық   жұмыс

7. «Сен білесің бе ...»  (3 мин)

 Бүкіл әлемде ай сайын 1,32 *10 9 астам   адам «Facebook» белсенді пайдаланушысы.  

Егер «Facebook» ел болса, онда ол әлемдегі   ең үлкен үшінші ел болушы еді.

Ай сайын желіде «Google»-да 2,7*109    астам іздеу операциясы бар.

Күн сайын жіберілетін мәтіндік   хабарлардың жалпы саны Жер шарының халқынан асып түседі.

3*10 3 астам электрондық   кітап күн сайын басылып шығаруда.

Осы мәтіндегі стандарт түрде   жазылған сандарды тауып, негізін,мәнін анықта

Дескриптор:   - стандарт түрде жазылған санды керісінше жазады

-            санның мәнді бөлігін көрсетеді;

Кері   байланыс :  «Бағдаршам»

Күнге ең жақын және Күн жүйесінің ең кіші ғаламшары.Шолпанның бір   тәулігі Жердің 176 тәулігіне сәйкес. Шолпанды бақылау өте қиын. Бетіндегі   температура күндіз +400 дәреже болса, түнде -200 градусқа барады.Яғни түн   жағында қар жауады. дәрежеге төмендейді.

8. Үй тапсырмасын беру  

9. Рефлексия «» әдісі бойынша   оқушылар сабақ туралы өз ойларын стикерге жазып,жапсырады. Сабақ соңында   барлық пікірлер оқылып,сабаққа қорытынды жасалады.

А.Әбілқасымова «Алгебра» оқулығы Алматы

Қосымша ақпарат



Саралау

Бағалау

Пәнара

лық байла

ныс,

қауіпсіздік шаралары

Әр   оқушыға арналған тапсырмалар арқылы оқушылар іріктелініп,сараланып отырды. Әр   тапсырма сайын кері байланыс арқылы қалыптастырушы бағалау жүргізілді.   Планета атауларын,қасиеттері айтылып,оқушылар жан-жақты мағлұмат алды.

Оқушылар бағалау парағы арқылы бағаланады.  Тапсырма сайын өзін өзі бағалау,досыңды   бағалау арқылы қалыптастырушы бағалау жүзеге асырылды

Интерактивті тақтаны қолдану кезінде қауіпсіздік ережесін сақтау.

Рефлекция



Қорытынды бағамдау

 

 

 





                                                 


Ашық сабақ. Математика. 1 сынып. Теңдік пен теңсіздік
Ашық сабақ, Математика. 5 сынып. Аралас сандарды қосу және азайтуды орындау;
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу