Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 6 сынып. Шыңғыс Айтматов өмірі мен шығармашылығы
Мектеп: | №1 Успен ЖОББМ | |||
Мұғалімнің аты-жөні: | Арынова А.М. | |||
Сабақтың тақырыбы: | Шыңғыс Айтматов «Ана-Жер-Ана» повесі (үзінді) | |||
Күні: | ||||
Сабаққа қатысқан оқушылар саны: | Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: | |||
Бөлім: 9 | Жер байлығына аяулы көзқарас | |||
Сынып: | 6 «Б» | |||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.3.4.1-мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстыру 6.3.6.1-тақырып бойынша үйренген сөздерін қолдана отырып, мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстыру | |||
Сабақтың мақсаттары: | Барлығы: -мәтіндердің тақырыбына, мазмұндық құрылымына сүйене отырып, түрлерін салыстырады Көбі: тақырып бойынша үйренген сөздерін қолданады Кейбіреуі: мәтінде көтерілген мәселені шынайы өмірмен байланыстырады | |||
Бағалау критерийлері: | Білім алушылар: | |||
Тілдік мақсаттар: | Пәнге тән лексика мен терминология: соғыс, зұлымдық, ерлік, үшін | |||
Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: ақ сүтіңнен айналайын, алғашқы сабағым, қадіріңе жетем бе? | ||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||
Сабақтың басы 5 мин
| Психологиялық ахуал қалыптастыру. Мұғалім ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін « Ыстық алақан» тренингін өткізеді. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтады. Қызығушылықты ояту мақсатында мұғалім тақырыпқа қатысты бейнематериал көрсетіп, сабақ тақырыбы мен сабақ мақсатын болжатады. | Тақырыпқа қатысты бейнематериал | ||
30 мин
| Мәтіналды жұмыс. Оқулықтың 55 б. 1-тапсырманы орындатады. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды; -сұрақтарға жауап береді; -мәтіннен сын-қимыл үстеуді табады. Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Мәтінмен жұмыс. Топтық жұмыс Оқулықтың 55 б. 1-тапсырманы орындатады. Дескриптор: -мәтінді түсініп оқиды; -сөздік жұмыс жасайды; -мәтіннің мазмұнын баяндайды («Елшілікке бару» әдісі); -негізгі және қосымша ақпаратты анықтайды. Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс Оқулықтың 56 б. 3-4-тапсырманы орындатады. Дескриптор: -сұрақтарға жауап береді; -ойын дәйектейді; -бір-біріне сұрақ қойып, коммуникативтік орта орнатады. | ;Оқулық (2-бөлім)
| ||
Сабақтың соңы
5 мин | Рефлексия. Ойтаразы. Рефлексия парақтарны таратып, сабақ бойынша пікірлерін білу. Үйге тапсырма: деңгейлік тапсырмаларды орындау: жаңа сөздерді жаттау, «ПОПС формуласын» қолданып, «Соғыс-зұлымдық» деген пікірге өз ойын айтып дәлелдеу | |||
Қосымша ақпарат | ||||
Рефлексия Сабақ барысында оқу мақсатына қол жеткізілді ме? Оқу мақсатына қол жетпеудің себебі неде? Бүгін оқушылар не біліп, не үйренді? Сыныптағы психологиялық ахуал қандай болды? Жоспардан ауытқу болды ма? Себебі неде? Жоспарланған саралау шаралары тиімді болды ма? Уақыт дұрыс пайдаланды ма? Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім? Не себепті? | Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз, сұрақтарға жауап беріңіз (Сабақ жүйелі жоспарлағандықтан, сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалады. Оқушылар мәтін мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, сөздікпен жұмыс істейді. Сабақ жоғары деңгейде өтеді, өйткені оқу мақсаттары дұрыс таңдалды, уақыт тиімді пайдаланылып,саралау жұмыстары да орындалады). | |||
Қорытынды бағалау: Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) табысты болды? Сабақтың өзіне ұнаған екі тұсын анықтап жазыңыз. 1:
2: Қандай екі нәрсе (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) сабақтың тиімділігін арттырды? 1: 2: Сабақ барысында өзіңіздің көңіліңіз толмаған екі әрекетті (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) атаңыз. 1: 2: Сабақ барысында келесі сабағымда сынып не жекелеген оқушының сапалы білім алуы үшін нені жетілдіруге болатынын білдім....
| ||||