Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат.
Пәні: Әдебиеттік оқу | Мектеп: «Болашақ» ЖОМ | ||||||
Сабақтың тақырыбы: Қайрат Жұмағалиев. Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат. | Мұғалімнің аты-жөні: Тулеева Айныкша Күні: 23.10.2018ж | ||||||
СЫНЫП: 2 «В»
| Қатысқан оқушылар саны: 7
| Қатыспаған оқушылар саны: 1 | |||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Бесік жырындағы әсерлі сөздер арқылы ананың балаға деген махаббатын сезінуге баулу.Мәтіннің мазмұнын талдау арқылы көркемдік ерекшелігі мен тәрбиелік мәнін ашуға жағдай жасау. | ||||||
Сабақ нәтижесі:
| Барлық оқушылар: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың басым бөлігі: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Кейбір оқушылар: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. | ||||||
Құндылықтарын дарыту: | Оқушыларды бесік жырын білуге,ананы сыйлауға,құрметтеуге,өнеге тұту сияқты ізгі қасиеттерді бойларына сіңіру | ||||||
Тілдік мақсат | Қолғанатым,тап-тұйнақтай,мұнтаздай,жаздыгүні | ||||||
Әдіс-тәсілдер | СТО әдісі,топтық жұмыс,Ашық микрафон,Доп лақтыру,Ойын,Миға шабуыл,Пазл,Ойлан,тап,бөліс. | ||||||
Пәнаралық байланыс | Музыка, қазақ тілі,бейнелеу. | ||||||
Сабақтың жоспары | |||||||
Жоспарланған уақыт | Сабақ барысы : | Ресурстар | |||||
Басталуы 3 минут
9мин
| Ұйымдастыру кезеңі: 1.Психологиялық ахуал қалыптастыру 2.Топқа бөлу: Стикерлер арқылы топтарға бөлу Топтардың атына сипаттама беру: 1 топ- «Сәкен ауылы» Сәкен Сейфуллин-ақын әрі жазушы.Ол Қарағанды облысының Жаңаарқа ауданында дүниеге келген.Сәкен-қоғам қайраткері. 2 топ- «Абай ауылы» Абай Құнанбаев-ұлы ақын.Ол Семей облысының Шыңғыс тауының баурайында дүниеге келген.Абай-ағартушы, аудармашы,композитор.
Үй тапсырмасы: «Алпамыс батыр» жырынан үзінді. В.Сухомлинский «Ақ шаш» «Ашық микрофон» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.
1.Миша анасынан нені байқады? 2.Анасының шашы неден ағарды? 3.Анасының жүрегі неге ауырды? 4.Анасына қандай сұрақ қойды? «Доп лақтыру» әдісі арқылы мақал-мәтелдер айту
«Ой толғаныс» пимпапапаааммммммвмв
|
Түрлі-түсті стикерлер
Микрафон
Доп
Ауызша жауап беру | |||||
Сергіту сәті 2мин | «Қызыл гүлім-ай» би
|
Интербелсенді тақта | |||||
Ортасы 20 минут
| Жаңа сабақ Ой қозғау: «Суреттер сөйлейді» Жаңа сабақтың тақырыбын ашу
Қайрат Жұмағалиев.Бесік жыры. Мәжит Сейфуллин. Қолғанат. Қ.Жұмағалиев кім? Автордың қысқаша өмірбаянымен таныстыру. «Бесік жыры» әнін айту.
Мәтінмен жұмыс. Мәтінді мәнерлеп оқыту «Миға шабуыл» әдісі арқылы мәтіннің мазмұнын ашу
-Сәкен қандай бала? -Олар неше ағайынды?Үлкені кім? -Таңертең олар қайда барды? -Бұлақта олар не істеді? -Сәкеннің қарындастарының аттары кім? -Анасы Сәкенді қалай еркелетті? -Анасының аты кім?
|
Әр түрлі суреттер
Бесік,көрнекі- ліктер
Кітап
| |||||
Ой толғаныс |
Топтық жұмыс «Пазл» әдісі.Сурет бойыша әңгімеле
| А-3 қағазы, маркерлер, суреттер
| |||||
Аяқталуы 2 минут
| Сабақты қорыту -Мәтінді жазған кім? -Бесік жыры кімдерге айтылады?
«Ойлан,тап,бөліс» әдісі
Берілген сөздер арқылы мәтіннің мазмұны бойынша сөйлем құрау.
«Ұстаз-ана» әні
| Ауызша жауап беру
Би | |||||
Бағалау 2мин
| Смайликтер арқылы бағалау
| Смайлик | |||||
Кері байланыс 1мин
|
Кері байланыс -Түсіндім -Жартылай түсіндім -Түсінбедім Оқушылар сабаққа кері байланыс береді
| Стикерлер | |||||
Үйге тапсырма: 1мин | Мәтінді оқып, мазмұнын айту
| Күнделік
| |||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс | |||||
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен?
|
Әрине сабақ мақсаты шынайы және қолжетімді болды. Ия , сабақта барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді деп ойлаймын.Ия, сабақта уақытты тиімді пайдаландым. Жоқ сабақ уақытында ауытқулар болған жоқ. | ||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Жағымды ахуал қалыптастыра білдім; 2: Жаңа сабақта қолданылған әдіс-тәсілдер табысты болды.
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Бағалау критерийлері сабақты жақсарта алды. 2: Рефлексия сабақты жақсарта алды. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Қазіргі таңда көптеген әдіс-тәсілдердің түрлері бар, бірақ оларды тақырыпқа сай дұрыс пайдалана білу мұғалімнің шеберлігі әдіс-тәсілдерді тақырыпқа сай қылып алу және сол тәсілді пайдаланғанда оқушының сыни ойлау дағдылары қалыптаса білу керек екендігін білдім, яғни сабақтың жақсы өтуі таңдап алынған әдіс-тәсілдерге де байланысты.
| |||||||