Ашық сабақ. Математика. 1 сынып. 6 саны және цифры.

Oinet.kz 02-10-2019 1054

Пән. Математика

 

Мектеп:  № 99 орта мектебі

Күні: 18.09.2019 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Жумабаева Айгуль  

Сынып: 1 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

 6   саны және цифры.

Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

1.1.1.1• натурал сандарды алу жолын біледі; 10   көлеміндегі сандарды тура және кері санайды; натурал   сандар қатарындағы орнын анықтайды;

1.1.1.3. бір таңбалы сандардың құрамын анықтайды;

1.5.2.1. цифр мен санды бір-бірінен ажыратады; бір   таңбалы сандарды әртүрлі тәсілдермен (нүкте-лер жиынтығымен, таяқшалармен   және т.б.) сандық сәуледе көрсетеді;

1.5.2.2“+”, “–”, “=”, “≠”, “>”, “<” таңбаларын   қолданады

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: 6   санын алу жолын түсінеді, реттік номерін анықтайды.

Оқушылардың көпшілігі орындай   алады: Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура   және кері ретпен санайды, 6 санын және бір таңбалы сандарды оқу,жазу,   салыстыруды түсінеді.

Кейбір оқушылар орындай алады: 6   санының құрамын анықтайды, талдайды,жинақтайды,қолданады.

Бағалау критерийлері

6 санын алу жолын түсінеді, реттік нөмірін анықтай алады.

Натурал сандар қатарындағы орнын анықтайды, тура және кері   санай алады, 6 сынын және бір таңбалы сандарды оқиды, салыстырады.

6 санының құрамын анықтыйды.

Тілдік мақсаттар

Оқушылар өз сөзінде қолдана   алады:

алдыңғы сан, кейінгі сан, жоғарыда, төменде, сол жақта, оң   жақта. Тура ретпен санау, кері ретпен санау. Алты-шесть-six.

Құндылықтарды дарыту

Өзара сыйластыққа, сүйіспеншілікке, ұжым негізін   тәрбиелеу.

Пәнаралық байланыстар

Сынып оқушыларының, сынып бөлмесіндегі заттардың санын   анықтау барысында қазақ тілі және әдебиеті пәнімен байланыс жүзеге асырылады.

АКТ қолдану дағдылары

Презентация, әуен.

Бастапқы білім

Оқушылар алдыңғы сабақта алған білімге сүйене отырып, 5   санына байланысты есептер шығара алады.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

Шаттық шеңбері:

Кел, балалар күлейік

Күлкіменен түлейік

Қабақ түйген не керек?

Көңілді боп жүрейік

Өткен сандарға байланысты санамақты қайталайықшы.

Санамақ:

Бір дегенім – бесік,

Шықтық содан өсіп.

Екі дегенім – елім,

Далам, тауым, көлім.

Үш дегенім – үміт,

Үміт артар жігіт.

Төрт дегенім – төзім,

Төзе білем өзім.

Бес дегенім – бақыт,

Бағалайтын уақыт

Бүгін сабақта 6 санының сан қатарындағы орнымен және 6   санының құрамымен танысатын боламыз.

6 цифрын жазып үйренеміз.


 
 

 

 

 


 
 

1-ден 10-ға дейінгі кеспе қағаздар.

Сабақтың ортасы

«Кезбе тілші» әдісі

Біз осы уақытқа дейін қандай сандармен таныстық?

Олардың ішіндегі ең үлкен сан қай сан?

Үстелдің үстіне 1-5 ке дейін кеспеқағаз орналастыру.

Тақтаға бес оқушыны шығарып кез –келген бір санды   таңдатып, сандардың өсу ретімен тұрғызу, одан кейін кему реті бойынша   тұрғызу.

 

Дескриптор:   1-5 ке дейін тура және кері санай алды,өсу реті мен кему реті бойынша   тұрғызды.

ҚБ: оқу тәтижесін айқындау үшін   «шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.

 

Оқушыларды түстер арқылы үш топқа бөлемін.

 

Ойын «Үндемес»

Оқушыларға бір сан көрсетіп,осы кеспе қағаздағы санның 5-ке қаншасы   жетпей тұрғандығын қарындаш санымен көрсетуін сұрау.

 

Шалқан ертегісін еске түсіру. Ондағы   барлық кейіпкерлерді атау.

Шалқан ертегісін сахналау.

Ертегіде қанша кейіпкер шалқан тартып   жатыр?

- Бес кейіпкер.

-Үстелдің үстіне сонша қарындаш   қойыңдар.

- Кім оларға көмекке келе жатыр?

- тышқан

- Тышқан нешінші кейіпкер?

-Алтыншы

 

- 6 саны 5-тен үлкен бе? Әлде кіші ме?

Оқушыларды 6 санымен таныстыру.

 

Тірек сөзбен жұмыс. Сөздерді   үш тілде айту

алты-шесть-six (оқушыларға 3 тілде айтқызу)

Ертегі кейіпкерлерін санау (алты)

 

ҚБ: оқу   тәтижесін айқындау үшін «Шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.

 

1-тапсырма. Орындап көр. 6 санын   қалай алуға болады.

Қатырма қағаздан жасалған 6 балық және 6 саны жазылған   шелек дайындау.

Оқушылар тақтаға шығып шелектің ішіне 6 саны шығу үшін   қажетті балық санын салу керек.

Мысалы:

екі рет 3 балықтан салу немесе 4 балық салып үстіне тағы 2   балық қосу.

Дескриптор:

-6 санын санау барысында натурал сандарды алу жолын   түсінді,

-реттік номерін анықтай білді.

-тура және кері санай біледі.

ҚБ: оқу нәтижесін айқындау үшін   «шапалақ ұру» арқылы ынталандырамын.

 

Жеке дара жұмыс:

2-тапсырма. Шығарып көр.   Оқушыларға түймелер топтамасын ұсыну.

6 санын әр түрлі тәсілмен қойып көрсету.

3 пен 3; 4 пен 2;1 мен 5; 2, 2, 1, 1

Сызба бойынша 6 cанының құрамын анықтау

 

                                                                                 

 

Дескриптор: 6   санының құрамын білді.

ҚБ: оқу тәтижесін айқындау   үшін мадақтаймын.

Дәптермен жұмыс. 6   санын жазу.

 

 

Дескриптор:

-6 цифрының баспа, жазба түрін ажыратады.

- жаза біледі

ҚБ: оқу тәтижесін айқындау   үшін «смайликтер» арқылы   ынталандырамын.

(дұрыс, әдемі жазған оқушыларға дәптерлеріне қызыл   жұлдызшалар, қателескендерге көк жұлдызша жапсыру)

 

Сергіту сәті: «Ха-ха, хи-хи»

Оқушылар орындарынын тұрып, он   қолдарын айналдарып қазақ тілінде 6-ға дейін санайды. Сол қолдарын айналдырып   орыс тілінде санайды. Екі қолдарын ойналдырып ағылшын тілінде санайды.

 

Жұппен жұмыс.

3-тапсырма. Ауызша есептер:

Берілген санның алдындағы санды ата.

Берілген саннан кейінгі санды ата.

Дескриптор: бір   таңбалы сандарды азайтып, қоса алды.

ҚБ: оқу тәтижесін айқындау үшін жұлдызша арқылы ынталандырамын.

Цифрлар,сандар қатары

Сызғыш қарындаш,

1-ден 6 ға дейінгі цифрлар бар   кеспеқағаздар

1-ден 5 ке дейінгі цифрлар жазылған   қағаздан жасалған қағаздар


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 

 


 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 

Жасыл, қызыл түсті қарындаштар


 
 


 
 


 
 

 

 

 

 

 

 

 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 


 
 

Сабақтың соңы

Оқушылардың орындаған жұмыстарын талдау – жинақтау.

Бүгін біз қандай цифрмен таныстық?

6 саны туралы не білеміз?

Сан түзуінде 6 саны қай саннан кейін тұр?

6 санын қалай алуға болады?

6саны қанша заттың санын білдіреді?

6 санының құрамына мысал келтіріңдер

Кері байланыс:   «Бағдаршам»

Түсіндім. Түсіндебім. Маған көмек   қажет .








Наурыз мерекесіне арналған құттықтаулар
Ашық сабақ. Құқықтану. Құқық әлемінде
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу