Онлайн әлем: бала үйде, қиялы түзде
22-10-2020
Сабақ: математика | Мектеп: Тобанияз атындағы орта мектеп | |||
Күні | Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Ақбаян Оңбергенқызы | |||
Сынып:1 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны | ||
Ортақ тақырып | Өзім туралы. Менің мектебім | |||
Сабақтың тақырыбы | Геометриялық фигуралар модельдері | |||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 1.3.2.3.Жазық фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру. | |||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Жазық фигура модельдерін және бөліктерін атай алады. Көптеген оқушылар: Жазық фигура модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыра алады. Кейбір оқушылар: Кеңістік фигураларының көмегімен жазықтық фигураларды модельдей алады. | |||
Бағалау критерийлері | 1. Жазық фигура модельдерін құрай алады. 2. Жазық фигура модельдерінен және бөліктерінен композициялар жасайды. 3. Кеңістік фигураларынан жазықтық фигураларын модельдеп сипаттай алады. | |||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бірлесіп жұмыс жасауға, бірін бірі тыңдауға , ынтымақтастыққа тәрбиелеу. | |||
Тілдік мақсат | Модель Композиция | |||
Пәнаралық байланыс | Көркем еңбек | |||
Акт қолдану | Таныстырылым, видеоүзік. | |||
Ресурстар | Ши, пластилин, түрлі түсті қағаздар, стикерлер, | |||
Алдыңғы оқу | Жазық фигуралар | |||
Жоспар | ||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жұмыс | Ресурстар | ||
Басталуы 3мин
2 мин
Тыңдалым | Психологиялық ахуал Шаттық шеңбері Мейірімді жүрекпен Ақ пейілді тілекпен Амандасып алайық Бір жадырап қалайық. Еңбек етіп ерінбей, Жақсы баға алайық.
Геометриялық фигуралар арқылы топқа бөліну.
Үшбұрыш тіктөртбұрыш шаршы
Мұғалім сыйы . «Фигуралар» бейнеролигін тамашалау.
|
Интербелсенді тақта
видиоүзік | ||
Ортасы 30мин
Саралап оқыту айтылым
Жазылым
айтылым жазылым
Белсенді оқыту
Сабақты қорыту | Миға шабуыл «Ашық сұрақ» әдісі - Қандай фигуралар жазық фигуралар деп атайды - Сыныптағы жазық фигураларды атаңыз. - Қандай фигураларды кеңістік фигуралар деп атайды? - Сыныптағы кеңістік фигураларды атаңыз. Дескриптор: жазық және кеңістік фигураларын ажырата алады, мысал келтіре алады. ҚБ. « Басбармақ» әдісі
-Оқушылар парта үстінде жатқан заттарға назар аударайық. -Не көріп тұрсыздар? -Түтікшелер мен ермексаз - Қолымдағы түтікше қандай фигура деп аталады? - Жазық фигура - Оқушылар алдымыздағы осы материалдарды пайдаланып фигура құрастырайық.
«Еркін талқылау » әдісі
С тобы- Тіктөртбұрыш моделін жасау
А тобы –үшбұрыш моделін жасау
В тобы- шаршы моделін жасау .
Дескриптор: А тобы: Ши мен ермексаздан үшбұрыш моделін жасайды, қабырғаларының санын анықтай алады.
В тобы: Ши мен ермексаздан шаршы моделін жасайды. Шаршының барлық қабырғаларының тең болатынын айта алады.
С тобы: Тіктөртбұрыш моделін жасайды. Тіктөртбұрыштың қарама –қарсы қабырғаларының ұзындықтары тең болатындығын айта алады.
Топтар бірін- бірі бағалайды. ҚБ: « От шашу» әдісі
Дәптермен жұмыс - Сурет қандай фигуралардан құрастырылған? - Олардың санын кестеге цифрмен жазыңыз. Дескриптор. - Оқушылар отарбаның суретінен геометриялық фигуралардың санын есептеп жаза алады.
ҚБ. Смайликтер арқылы бағаланады.
Жұптық жұмыс «Қызықты композиция » құрастыру Түрлі түсті геометриялық пішіндерді жабыстыру отырып композиция құрастыру. Дескриптор: - Қызықты композиция құрастыра алады. - құраған композицияларындағы фигураларды атайды, санын анықтайды. Жұптар жұмыстарын алмастырып,бірін – бірі бағалайды. ҚБ. Шапалақтау арқылы бағалау
Сергіту сәті. Ұшбұрыш дегенде үш рет шапалақ. Төртбұрыш дегенде , төрт рет тізе бүгеді. Шеңбер дегенде , белдерін айналдырады. Шаршы дегенде төрт рет секіреді.
Топтық жұмыс Дөңгелек моделін салу
1-тобы. Фигуралар қалай аталады? 2 тобы. Кеңістік фигураларын ата? 3 тобы. Дөңгелектің моделін салу үшін қандай фигураны айналдыра сызасың? Дескриптор: - оқушылар кеңістік фигуралары екенін ажырата алады. - оқушылар кеңістік фигураларын атай алады. - оқушылар дөңгелектің моделін салу үшін циллиндирді айналдыра сызу керектігін біледі. ҚБ. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі
«Сәйкестендіру» әдісі
Жазық фигура Кеңістік фигура Дескриптор: -жазық фигураларды ажыратады, сәйкестендіреді. -кеңістік фигураларды ажыратады,сәйкестендіреді КБ. Жүрекше |
Ши мен ермексаз
Дәптер, қаламсап.
Ватман, желім. Түрлі түсті пішіндер.
| ||
Сабақтың соңы 5 мин
| Кері байланыс:Бағдаршам әдісі
| |||
Саралау- сіз қосымша көмек көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? | Барлық оқушылар: Геометриялық фигуралардан композиция құрастыра біледі.
Оқушылардың көпшілігі: Жазық фигура модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыра алады.
Кейбір оқушылар: жазық фигураларды модельдей талдай алады. Кеңістік фигураларының көмегімен жазықтық фигураларды модельдей алады. са | Денсаулық және қауіпсіздік ережесінің сақталуы. | ||
Бағалау. Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Жұппен, топпен тапсырмаларды орындау барысында «Басбармақ»әдісін «От шашу» әдісін, «Смайлик» әдісі, арқылы «Екі жұлдыз» әдістерімен бағаладым.
| Оқушының партаға отыру ережесі, қауыпсіздік ережесін сақтау керектігін ескертемін.
| ||