Ашық сабақ. Математика. 1 сынып. Геометриялық фигуралар модельдері

Oinet.kz 02-10-2019 2017

Сабақ:   математика

Мектеп: Тобанияз атындағы   орта мектеп

Күні

Мұғалімнің аты-жөні: Рахметова Ақбаян Оңбергенқызы

Сынып:1

Қатысқандар   саны:

Қатыспағандар саны

Ортақ   тақырып

Өзім туралы.   Менің мектебім

Сабақтың   тақырыбы

Геометриялық   фигуралар модельдері

Сабақ   негізделген оқу мақсаты

1.3.2.3.Жазық   фигуралардың модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыру.  

Сабақ   мақсаттары

Барлық оқушылар:

Жазық фигура   модельдерін және бөліктерін атай  алады.    

Көптеген оқушылар:

Жазық фигура   модельдерінен және бөліктерінен композиция құрастыра алады.

Кейбір оқушылар:   Кеңістік фигураларының көмегімен жазықтық фигураларды   модельдей алады.

Бағалау   критерийлері

1.         Жазық фигура модельдерін құрай алады.

2.        Жазық   фигура модельдерінен және бөліктерінен композициялар жасайды.

3.         Кеңістік фигураларынан жазықтық фигураларын   модельдеп сипаттай алады.  

Құндылықтарды   дарыту 

Оқушыларды бірлесіп жұмыс жасауға, бірін бірі тыңдауға   , ынтымақтастыққа тәрбиелеу.

Тілдік   мақсат

Модель

Композиция

Пәнаралық   байланыс

Көркем еңбек

Акт қолдану

      Таныстырылым, видеоүзік.

Ресурстар

Ши, пластилин, түрлі түсті қағаздар, стикерлер,



Алдыңғы оқу

Жазық фигуралар


                                       

                                  Жоспар


Жоспарланған уақыт

                     Жоспарланған жұмыс

Ресурстар

Басталуы   

3мин

 

 

 

 

 

2   мин

 

 

 

 

 

 

 

 

Тыңдалым  

Психологиялық ахуал

Шаттық   шеңбері

Мейірімді   жүрекпен

Ақ пейілді   тілекпен

Амандасып   алайық

Бір жадырап   қалайық.

Еңбек етіп   ерінбей,

Жақсы баға   алайық.

 

 Геометриялық  фигуралар арқылы топқа бөліну.



 


 

  Үшбұрыш               тіктөртбұрыш                   шаршы  

 

 

Мұғалім сыйы . «Фигуралар» бейнеролигін тамашалау.

 

 

 

 

Интербелсенді тақта

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

видиоүзік

Ортасы  

30мин  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Саралап   оқыту

айтылым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жазылым

 

 

 

 

 

 

 

 

айтылым

жазылым

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Белсенді    оқыту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақты   қорыту

Миға шабуыл

«Ашық  сұрақ» әдісі

-            Қандай   фигуралар жазық фигуралар деп атайды

-            Сыныптағы   жазық фигураларды атаңыз.

-            Қандай   фигураларды кеңістік фигуралар деп атайды?

-            Сыныптағы   кеңістік фигураларды атаңыз.

Дескриптор: жазық және кеңістік фигураларын ажырата алады, мысал   келтіре алады.

ҚБ. « Басбармақ» әдісі 

 

-Оқушылар парта үстінде жатқан   заттарға назар аударайық. -Не көріп тұрсыздар?

-Түтікшелер мен  ермексаз

-            Қолымдағы   түтікше қандай фигура деп аталады?

-            Жазық   фигура

-            Оқушылар   алдымыздағы осы  материалдарды             пайдаланып фигура құрастырайық.

 

«Еркін талқылау »    әдісі

 

С   тобы-   Тіктөртбұрыш   моделін жасау

 

        А   тобы –үшбұрыш моделін жасау

 

        В  тобы- шаршы моделін жасау .      

 

Дескриптор:

А тобы:  Ши мен ермексаздан үшбұрыш моделін жасайды,   қабырғаларының санын анықтай алады.

 

В тобы:  Ши мен   ермексаздан шаршы моделін жасайды. Шаршының барлық қабырғаларының тең   болатынын айта алады. 

 

С  тобы: Тіктөртбұрыш моделін жасайды.

Тіктөртбұрыштың қарама –қарсы қабырғаларының   ұзындықтары тең болатындығын айта алады.

 

Топтар бірін- бірі бағалайды.

ҚБ: « От шашу» әдісі

 

 

Дәптермен жұмыс

    - Сурет   қандай фигуралардан құрастырылған?

    - Олардың   санын кестеге цифрмен жазыңыз.

Дескриптор.

-            Оқушылар   отарбаның суретінен геометриялық фигуралардың санын есептеп жаза алады.

 

ҚБ. Смайликтер арқылы бағаланады.

 

Жұптық  жұмыс

«Қызықты композиция » құрастыру  

Түрлі түсті геометриялық пішіндерді   жабыстыру отырып композиция құрастыру.    

Дескриптор:

-            Қызықты композиция құрастыра алады.

-            құраған композицияларындағы   фигураларды атайды, санын анықтайды.

Жұптар жұмыстарын алмастырып,бірін   – бірі бағалайды.

ҚБ. Шапалақтау арқылы бағалау

 

Сергіту сәті.

Ұшбұрыш дегенде үш рет шапалақ.

Төртбұрыш дегенде , төрт рет тізе бүгеді.

Шеңбер дегенде , белдерін айналдырады.

Шаршы дегенде төрт рет секіреді.

 

Топтық жұмыс

Дөңгелек моделін салу

 

                                                                                 

1-тобы. Фигуралар қалай аталады?

2 тобы. Кеңістік   фигураларын ата?

3 тобы. Дөңгелектің   моделін салу үшін қандай фигураны айналдыра сызасың?

Дескриптор:

-            оқушылар кеңістік   фигуралары екенін ажырата алады.

-            оқушылар кеңістік   фигураларын атай алады.

-            оқушылар   дөңгелектің моделін салу үшін циллиндирді айналдыра сызу керектігін біледі.

ҚБ. «Екі жұлдыз бір тілек» әдісі

 

 

«Сәйкестендіру» әдісі

 


 


 

Жазық фигура



 

Кеңістік фигура

Дескриптор:

-жазық фигураларды ажыратады, сәйкестендіреді.

-кеңістік фигураларды ажыратады,сәйкестендіреді

КБ. Жүрекше

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ши мен ермексаз

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Дәптер,   қаламсап.

 

 

 

 

 

 

 

Ватман,   желім. Түрлі түсті пішіндер.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы 5 мин 

 

 

Кері байланыс:Бағдаршам әдісі

 

 

 



Саралау- сіз   қосымша көмек көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға   қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?

Барлық оқушылар: Геометриялық   фигуралардан композиция құрастыра біледі.

 

Оқушылардың көпшілігі:    Жазық фигура модельдерінен және бөліктерінен композиция   құрастыра алады.

 

Кейбір оқушылар:  жазық фигураларды модельдей талдай алады. Кеңістік фигураларының көмегімен   жазықтық фигураларды модельдей алады. са

Денсаулық және қауіпсіздік ережесінің сақталуы.

Бағалау.

Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін   тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Жұппен, топпен тапсырмаларды орындау барысында «Басбармақ»әдісін   «От шашу» әдісін, «Смайлик» әдісі, арқылы «Екі жұлдыз» әдістерімен бағаладым.  

 

 

Оқушының партаға отыру ережесі, қауыпсіздік ережесін   сақтау керектігін ескертемін.

 







Ашық сабақ. Геометрия. 7 сынып. Геометрияның негізгі ұғымдары
Ашық сабақ. Математика. 7 сынып. Функция. Функцияның графигі
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу