Ашық сабақ. Биология 8-сынып ҚМЖ қысқа мерзімдік жоспар

Oinet.kz 26-11-2019 1955

Пән: Биология 1 сабақ

Сынып: 8 сынып

Сабақтың тақырыбы: Адам туралы ғылымдар: анатомия, физиология, гигиена. Өз денсаулығы мен айналысындағы адамдардың денсаулығын сақтау үшін адам организмінің құрылысы мен қызметінің білімдері туралы ғылымдардың қалыптасуына ғалымдардың қосқан  үлесі. Салауатты өмір салты туралы түсінік. Адамның биоәлеуметтік табиғаты.

Мақсаттары Тапсырмаларды орындау арқылы өткен  тақырыпты меңгереді және білімдерін бекітеді, оны тапсырмалар орындауға пайдаланады

Күтілетін  нәтиже :Тақырыпты түсіне отырып,  сөздік қорлары молайып сол сөздерді өмірде қолдануға үйренеді. Салуатты өмір салты туралы шынығуға,.қастерлеуге үйренеді.

Модульдері: АКТ ,СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс- тәсілдер: Кім  жылдам Миға шабуыл      Аквариум әдісі Эссе

 

Сабақ кезеңдеріУақыт

 

 

ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушылардың іс-әрекеті
Білім

 

 

Қызығушылық

тарын  ояту

2мин Өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында сұрақ- жауап арқылы тексеруӨткен  тақырып төңірегінде оқушыларды  сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру

 

Слайдта берілген сұрақтарға жауап беру, топпен  тапсырманы орындау

Оқушалар  сұраққа жауап бередіАКТ
Түсіну7мин«Кім жылдам» әдісі

 

Бойынша өткен тапсырманы пысықтау арқылы жаңа тақырыпқа қадам басу

Семантикалық карта

Жаңа сабақты бастамас бұрын ой қозғау мақсатында оқушыларға сұрақ арқылы диалогқа түсіру

 

Әр топқа сематикалық карта мен жұмыс

Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу

 

Топпен жұмыс жасау

ЖТ

 

ЖЕ

Қолдану10мин«Адам туралы ғылымдар: анатомия, физиология, гигиена»  туралы жаңа тақырыпқп байланысты «Аквариум» әдіс» пайдалану арқылы оқушының қызығушылығын арттыру

 

 

Жаңа тақырыпты оқушыларға қысқаша түсіндіру мақсатында осы көрсетілген әдіс бойынша жаңа материалдарға байланысты ресурстар беру, өз бетерінше дайындық жасатуОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

 

Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады.

СТО
Сергіту сәті1 мин«Балапандар биі» атты жаттығу жасауОқушылармен бірге сергіту сәтін жасауИнтербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.АКТ
Талдау15минПостермен  жұмыс

 

Жаңа тақырыпты талдау арқылы толық мағанасын ашу

Топтарға жаңа тақырып бойынша жинақтау және түсініктерін тексеру мақсатында өз пікрлерін  сурет арқылы қорғайды, ол үшін конвертке салынған сұрақтар таратылады. Күн туралы өз ойларын  суретке саладыБерілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, тақтаға шығып тапсырманы қорғау
Жинақтау5мин«Эссе жазу»                                            

 

«Адам туралы ғылымдар: анатомия, физиология, гигиена» ( Топ бойынша Эссе жазу, жинақтау, бағалау)

 

Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын  кағазға жазау арқылы жеткізу
Бағалау2 минӨзін-өзі бағалау (2 мин)

 

Бағдарша, бағалау парақшалары

Тапсырманы өздігімен дәптерге жазғызу.

 

Бағалауды басқару

Жауаптарын қабылдап, бағыт беру

Ойлап табады, байланыстырады,

 

шығарады. Ойын түйіндейді. Дәптерге шағын әңгіме жазады. Дәптер аламсып тексереді ЖБ

Бағалайды,талқылайды. Өз пікірін айтады.

 

 


Рефлексия2 минСтикерлерді толтыру

 

Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)

ББҮ кестесін толтыру

Оқушыларға стикер толтыруды ұсынуҰсынылған стикерді толтыру

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пән: Биология 2 сабақ

Сынып: 8 сынып

Сабақтың тақырыбы: Ішкі мүшелердің топографиясы

Мақсаттары: Оқушылар Ішкі мүшелердің топографиясны  ажырата білуге,  түсінуге үйренеді, топ арқылы тапсырмаларды  орындауға дағдыланады

Күтілетін  нәтиже : Тақырып бойынша ойларын айқын тұжырымдайды;Диалогтік оқытудағы жоғары және төменгі мәртебелі сұрақтарды қойып үйренеді.

-Оқушының сыни ойлауы қалыптасады;

Модульдері: АКТ (ақпараттық коммуникативтік технология), СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін  басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)

Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ), жиынтық (ЖБағ)

Деректер: тақта, стикерлер, постерге арналған қағаздар, маркерлер, бағалау парақтары

Әдіс- тәсілдер: Компьютер   Миға шабуыл       Автрорлық орындық       Жигсо әдісі


Ашық сабақ. Биологиялық мембраналар арқылы зат тасымалдау
Ашық сабақ. Биология 9-сынып ҚМЖ қысқа мерзімдік жоспар
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу