Экожүйе деген не?
30-09-2020
Қысқа мерзімді жоспар
Күні: | Пәні: Биология | Сынып: 9 |
Сабақтың тақырыбы | «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері.Жалпы биология — биологиялық заңдылықтарды, тіршілік әлемінің көптүрлілігін, тірі материяның құрылым деңгейлерін зерттейтін пән | |
Сабақтың мақсаты | «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттері.туралы түсінік қалыптастыру. | |
Оқытудың нәтижелері | «Жалпы биология негіздері» пәнінің жаратылыстану-ғылыми пәндер жүйесіндегі орны, мақсаты мен міндеттерітуралы түсініктері қалыптасады. | |
Негізгі дерек-көздер | Плакат, маркер, бағалау парақшасы, қима қағаздар, электронды оқулық | |
Модульдің кіріктірілуі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. |
Сабақтың барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 минут
2 минут | Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру | Джиксо әдісі арқылы 1,2,3,4 санау 5 оқушыдан 4 топқа бөлу.
Шаттық шеңберін құрып, бір-бірлерне жылы тілектер айту арқылы сыныпта ынтымақтастық атмосферасын қалыптастырды. | ||
Жаңа сабақтың таныстырылымы | 4 минут
7 минут
| Білу. «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою. Сұрақ жазу
Түсіну. «Фиш Боун» әдісі бойынша жаңа сабақтың мазмұнымен таныстыру.
| Өтілген материалды сұрақтарға жауап беру арқылы естеріне түсіріп, есте сақтау қабілеттері артады.
Балық қаңқаларына жаңа тақырыпқа сәйкес терминдер жазып, оның себептерін дәлелдейді. | Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.
| Оқулық
Плакат, маркер, бағалау парақшасы |
Жаңа сабақты қолдану | 10 минут
5 минут | Қолдану. «Мозайка» әдісі бойынша алған білімдерін практикада ұштастыру.
Талдау. Жаңа тақырыпқа сәйкес жұптық әңгіме жүргізу. | 4-ке бөлінген қима қағаздардағы тапсырмаларды орындап, мозайка құрастырады.
Жұпқа бөлініп, жаңа тақырыпқа сәйкес байланысты мысалдар келтіріп, бір-бірлеріне түсндіреді. | Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, өзара бағалау жасайды. | Қима қағаздар, бағалау парақшасы
Қима қағаздар, бағалау парақшасы |
Сергіту сәті | 3 минут | Видеоролик
көрсету арқылы сергіту сәтін өткізу. | Жануарлар әлемі туралы видеоролик көріп, сергіп қалады. | АКТ | |
Жаңа сабақты қорытындылау
| 5 минут | Жинақтау. «Аквариум» әдісі бойынша жаңа сабақты қорытындылау. | Жаңа тақырыпқа байланысты бір топтан оқушы шығып ой айтады, келесі топ мүшесі жалғастырады. | Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.
| |
3минут | Бағалау. Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, сыныптасын бағалату.
Басбармақты жоғары, төмен көтеру арқылы формативті бағалау. | Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, бір-бірлерін бағалайды.
Басбармақты жоғары, төмен көтеріп ынталанады. | Сыныптасын критериалды бағалау.
Басбармақты көтеру, төмен түсру арқылы формативті бағалау.
| бағалау парақшасы | |
3 минут | Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын жазғызу. | Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін? Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына леді. | Рефлексия парағы, стикер | ||
1 минут | Үйге тапсырма беру. | Күнделікке жазып алады. | Күнделік |
Қысқа мерзімді жоспарлау 2
Күні: | Пәні: Биология | Сынып: 9 |
Сабақтың тақырыбы | Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы. | |
Сабақтың мақсаты | Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызынажырата білуге дағдыландыру. | |
Оқытудың нәтижелері | Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызымен танысады. | |
Негізгі дерек-көздер | Плакат, маркер, бағалау парақшасы, смайликтер, күлтежапырақшалар | |
Модульдің кіріктірілуі | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес оқыту және оқу, Оқытудағы басару және көшбасшылық. |
Сабақтың барысы
Сабақ бөлімінің кезеңдері | Уақыт | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | Бағалау | Ресурстар, көрнекіліктер |
Кіріспе | 2 минут
2 минут
5 минут | Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Үй тапсырмасын сұрау. «Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақта өтілген тақырыптан сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын бекітемін. Жазбаша жазып келген тесттерін интербелсенді тақтадан тесттің дұрыс нұсқасын көрсету арқылы топтық бағалау жүргіземін. | Түрлі-түст стикерлермен 5 оқушыдан 5 топқа бөлінеді.
Стикерге бір-бірлеріне тілек жазып, плакатқа іледі.
Берілгентсұрақтарға жауап беру арқылы өткен тақырыпты естеріне түсіреді. Интербелсенді тақтадан үйге берілген тесттің дұрыс нұсқасын топ басшысы топ мүшелерініңүй тапсырмасын тексеріп, бағалап шығады. |
Топтық бағалау. Смайликтермен формативті бағалау | Түрлі-түсті стикерлер.
Стикерлер, жүрек салынған плакат.
Бағалау парақшасы, смайликтер.
|
Жаңа сабақтың таныстырылымы | 14
минут
| «Ой қозғау» әдісі бойынша сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын.
| Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашады. | Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау | Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат, маркер, оқулық, интербелсенді тақта.
|
Жаңа сабақты қолдану | 10 минут
| «Күлтежапырақшалар» әдісі бойынша оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс жасатамын
| Күлтежапырақшаларда берілген тапсырма жұмыстарын топтасып орындап, күлтежапырақшаны құрайды. Дәлелдейді. Қорғайды.
| Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті бағалау | Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат, күлтежапырақшалар, оқулық. |