Жарыс сабақ. «Қызық екен...?»
16-10-2020
Сынып: 8 | Пән: география | Күні: | Пән мұғалімі: Абылхакова Н.М | ||
Сабақтың тақырыбы | Жетісу Алатауы. | ||||
Жалпы мақсаты
| Оқушыларға Жетісу Алатауы тауының географиялық орны, климаты мен өзендері, табиғат зоналары, өсімдіктері мен жануарларын таныстыру. Оқушылардың логикалық ойлау және шығармашылық қабілетін дамыту.
| ||||
Критерийлер
| 1. Жетісу Алатауы тауының географиялық орны туралы білу. 2. Климаты мен өзендері, табиғат зоналары, өсімдіктері мен жануарларынмен танысады.
| ||||
Күтілетін нәтижелер
|
| ||||
Сабақ түрі | аралас | ||||
Тапсырмалар
|
4.«Ой толганыс» тақырып бойынша тест сурақ- тары беріледі. 10 мин | ||||
Керекті жабдықтар
| АКТ құралдары: , карта, кескін карта, постер, түрлі – түсті бояу, қағаздар
| ||||
Сабақ барысы: | |||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті | |||
Кіріспе
| Ұйымдастыру. Сыныпты үш тау түріне қарай 3 топқа бөлу. Өткен сабақ тақырыбына шолу. Географиялық диктант ұй тапсырмасы тексеріледі. 5мин | Жинақтау, топтарға бөліну. үш тау түріне қарай 3 топқа бөлу. Сауыр-Тарбағатай, Алтай, Жетісу Алатауы.
| |||
Негізгі бөлім
Келесі оқу | Мағынаны тану 10 мин оқулықтағы “Сауыр-Тарбағатай” тақырыбын танысуға уақыт беремін. 2. тапсырма. “Негізгі ой” Ой қозғау. Постер қорғау. 10 мин
3.5 мин «Ой толганыс» тақырып бойынша сурақтар беріледі. Тест таратылады.
& 46 оқу.
| Дәптерге бүгінгі күнді, сабақтың тақырыбын жазады. Ұй тапсырмасы әр топтан слайдт бойынша сұралады.
Оқушылар бүгінгі сабақтан алған білімдерін постер арқылы қорғау, топтық жұмыс. Әр топқа жеке –жеке тапсырма беріледі. 1. Жетісу Алатауы тауларының жер бедері қандай? 2.Ауданның өтпелі географиялық орны неден байқалады? 3.Ауданның табиғи ресурстары қалай пайдаланылады?
| |||
Бағалау 5мин
| Жиынтық бағалау. Әр топ бақылаушысы топтағы оқушыларды бағалау парағы бойынша бағалайды, өзін- өзі бағалайды. Бағалау парағы. № Аты-жөніҮй тап-ыНегізгіойТестҚорытынды баға | ||||
Қорытынды 5 мин | Арнайы стикер таратылады әр оқушыға, бүгінгі сабақтан «не білді?, не білгісі келеді?» сурақтарына жауап береді. | ||||
Сабақтың өзіндік талдауы | Топтық және өзіндік талдау, топтың өзіндік талдауы. |