Көрші ағаға ғашық болып қалдым
04-01-2022
Сабақ жоспары
Бөлім 3 Физикалық география Бөлімше : 3.1 Гидросфера | Мектеп: С.Қожанов атындағы ЖОМ | ||||||||||
Күні: | Мұғалімдер: Ибраева Г.А. | ||||||||||
Сынып: 7 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны | |||||||||
Сабақ тақырыбы | Дүниежүзілік мұхиттың құрамы | ||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақ -саттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 7.3.3.3 –Дүниежүзілік мұхиттың құрамын, географиялық жағдайын сипаттайды | ||||||||||
Сабақ мақсаттары | Дүниежүзілік мұхит туралы ақпарат алу Дүниежүзілік мұхиттың құрамдас бөліктерін анықтау Дүниежүзілік мұхиттағы обьектілердің географиялық жағдайын сипаттау | ||||||||||
Бағалау критерийлері | Егер төмендегі бағалау критерийлерін орындаса, оқушы оқу мақсатына жетеді Дүниежүзілік мұхит туралы сандық және сапалық ақпараттармен жұмыс істей алады; Дүниежүзілік мұхиттың құрамдас бөліктерін анықтай алады; | ||||||||||
Тілдік мақсаттар
| Пәнге тән лексика мен терминология: Сабақ барысында кездесетін тапсырмаларда сөздің мағынасын ажырату, түсіну немесе мәтінді оқу арқылы эссе жазу. Мұхит................ Теңіз...................... Шығанақ................................... Арал................... Бұғаз................... Түбек ...................................... | ||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Құндылықтарды дарыту топтық, жұптық жұмыстарды жүргізу барысында оқушылар бір - біріне құрмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. | ||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Физика пәнімен судың үш түрлі жағдайында байланысады математика пәнімен есеп шығару барысында байланыс жасайды. | ||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | АКТ дағдыларын дамыту өздеріне қажетті ақпараттарды іздеп табуда ғаламторды қолдануда және карталар мен презентация қолдану барысында жүзеге асады. | ||||||||||
Бастапқы білім | Су ресурстары, гидросфера | ||||||||||
Сабақ барысы | |||||||||||
кезеңдер |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар | |||||||||
Сабақтың басы 0-5 мин | Ұйымдастыру. Сәлемдесу. «Шаттық шеңбері» сабаққа жұмылдыру, топқа бөлу: теңіз, бұғаз бен шығанақ, өзендер, көлдер бойынша. Бейне материал көру арқылы сабақтың мақсатын анықтау;
Сабақ мақсатымен, тапсырмалармен және бағалау критерийлерімен танысу 1.«Миға шабуыл»: 1.Су ресурстары дегеніміз не? 2.Ол гидросфераның қанша пайызын алады? 3.Су ресурстары Жер аумағында қалай таралған? 4.Су ресурстарымен ең жақсы қамтамасыз етілген елдер? 5.Гидросфераның 97%-ын не алып жатыр? | «Мұхиттар қалай пайда болды» бейнебаян
| |||||||||
5-10 минут
10-15 минут
15-25 минут
25-35 минут | Мәтін беріледі немесе оқулықты оқыту Дүниежүзілік мұхит - гидросфераның негізгі бөлігі. Судың шамамен 97% мұхиттарда жиналған. Аумағы 361 млн. км2, орташа тереңдігі 3711 м, ең терең жері 11022 м (Тынық мұхиттағы Мариана шұңғымасы). Дүниежүзілік мұхит құрлықтар арқылы 4 бөлікке бөлінеді: Тынық (50%), Атлант (25%), Үнді (21%) және Солтүстік Мұзды Мұхит (4%). Мұхит Солтүстік жарты шардың 61%-ын, Оңтүстік жарты шардың 81%-ына жуығын алып жатыр. Тапсырма 2- жұптық жұмыс . Дұниежүзілік мұхит туралы ақпараттардағы сандық мәліметтерді өңдеу,яғни дөңгелек диаграмма бойынша дайындау. Мәліметтер туралы өз ойларын жазғызу. Бағалау критерийір/сДескрипторлар+/ – Дүниежүзілік мұхит туралы сандық және сапалық ақпараттармен жұмыс істей алады; 1Дүниежүзілік мұхит туралы сандық ақпараттарды географикалық түрде бейнелей алады. 2Дүниежүзілік мұхит туралы сапалық сипаттама жаза алады.
Бағалау: Жұмысын қорғаған жолдасын оқушылар өзара дескриптор арқылы бағалайды. Тапсырма 2 – Тақырыпқа қатысты терминдермен жұмыс. - Мұхит – Теңіз – Шығанақ – Бұғаз – Арал – - Архипелаг немесе топарал – Түбек - Оқушылар жоғарыда берілген терминдердің анықтамасын табады. Әрқайсысына 5-10 нысан номенклатура жазады. Дескрипторлар: - Оқушылар тақырыпқа қатысты терминдердің анықтамасын жаттап, бір-бірінен ажырата алады.
№3 тапсырма. Суретпен жұмыс: «Жүгіртпе шынжыр әдісі» Оқушылар стикерде жазылған гидросфераның құрамдас бөліктерінің атауларын тиісті мұхиттың жанына орналастырып шығады.Ортаға Тынық,Атлант,Үнді, солтүстік Мұзды мұхиттардың суреттері ілінген:
Қосымша 3- кестені толтыруды үйге беремін. №Мұхит атауларыМұхиттың құрамдас бөліктері1Тынық 2Атлант 3Үнді 4Солтүстік Мұзды Дескрипторлар: - Оқушылар суретпен жұмыс жасауда мұхиттардың құрамдас бөліктерін дұрыс орналастыра біледі
№4 тапсырма топтық жұмыс- «Бірге ойланайық» Оқушылар 4 топқа біріктіріледі. Төрт топқа арал, теңіз, шығанақ, бұғаз атаулары беріледі. Олар осы нысандарды географиялық жағдайын жоспар бойынша сипаттайды.
Теңізді сипаттау жоспары ü Теңіздің аты- Саргасс теңізі; ü Орналасқан мұхит; ü Материктерге катысты орналасуы; ü Меридианға қатысты орналасуы; (шығысы немесе батысы) ü Экваторға қатысты орналасуы;(солтүстік н/е оңтүстігі) ü Көршілес теңіздер мен басқа нысандар; ü Теңіздің тереңдігі; ü Теңіздің алып жатқан климаттық белдеулері; ü Қандай бұғазбен, теіңзбен/мұхитпен біріккен? Аралды сипаттау жоспары ü Аралдың аты- Гренландия аралы; ü Орналасқан мұхит немесе теңіз ü Материктерге катысты орналасуы; ü Меридианға қатысты орналасуы; (шығысы немесе батысы) ü Экваторға қатысты орналасуы; ;(солтүстік н/е оңтүстігі) ü Көршілес теңіздер мен басқа нысандар; ü Аралдың ауданы; (палетка әдісімен картадан анықтап алуға болады) ü Аралдың алып жатқан климаттық белдеулері; ü Арал қандай мемелекеттің иелегінде? Бұғазды сипаттау жоспары ü Бұғаздың аты- Мозамбик бұғазы; ü Қосатын екі мұхиты немесе екі теңізі ; ü Материктерге катысты орналасуы; Ажыратып тұрған екі құрлығы; ü Меридианға қатысты орналасуы; (шығысы немесе батысы) ü Экваторға қатысты орналасуы; ;(солтүстік н/е оңтүстігі) ü Көршілес теңіздер мен басқа нысандар; Шығанақты сипаттау жоспары ü Шығанақтың аты-Мексика шығанағы; ü Орналасқан мұхит; ü Материктерге катысты орналасуы; ü Меридианға қатысты орналасуы; (шығысы немесе батысы) ü Экваторға қатысты орналасуы; ;(солтүстік н/е оңтүстігі) ü Көршілес теңіздер мен басқа нысандар; Дескрипторлар: - Дүниежүзілік мұхиттағы обьектілердің географиялық жағдайын жоспар бойынша сипаттай алады. |
Мәтін
Интерактивті тақта
Терминдер
Суреттер стикерлер
Жоспар, флипчарт, маркер
| |||||||||
Сабақтың соңы 35-40 минут | Сабақты бекіту: Кері байланыс
Бағалау. Әр тапсырманың жауаптары бойынша өзін-өзі бағалау.
Үй жұмысы: § 26 оқып келу. Дүние жүзілік мұхиттарды кескін картаға түсіріп келу (әр мұхитты әр түрлі түспен), мұхиттардағы нысандарды кескін картаға түсіріп, жаттап келу. | ||||||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||
Қабілеті жоғары оқушылар: Ø Топта ұйымдастыру жұмыстарын алады; Ø Сабақ бойындағы «Түрткі сұрақтар» оқушылардың ойын қозғауға, дамытуға арналады. Ø Географиялық обьектілерді сипаттауда байқалды Қабілеті орта оқушылар: Ø Мәтін оқудағы «Түртіп алу» әдісі осы деңгейдегі оқушыларға қолдау береді; Ø «Жүгіртпе шынжыр» әдісінде белсенділік танытады Ø Сабақ барысындағы деңгейлік сұрақтар тізбегі; Қабілеті төмен оқушылар: Ø Деңгейлік сұрақтар-терминдермен жұмыс; Ø Мұғалімнің қолдауы; | Бағалау критерийлері арқылы бағалау; Өзін-өзі бағалау; Өзара топтық бағалау | Техникалық қауіпсіздік ережелерін ғаламтормен жұмыс жасағанда тоқ көзін дұрыс қолдануда сақ болу.
| |||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||
Оқу мақсаттары дұрыс қойылған,өйткені оқушылардығ барлығы оқу мақсаттарына қол жеткізді деп ойлаймын.Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды,тек «Жүгіртпе шынжыр»әдісінде 4 оқушы ғана шығып үлгерді.Қабілеті жоғары оқушылар көбін көшбасшылық міндет атқарады,топтық жұмысты ұйымдастырады. | |||||||||||
Түркістан облысы, Жетісай ауданы
С.Қожанов атындағы жалпы орта мектебінің
жоғары санатты география пәні мұғалімі
Ибраева Гүлшат Абдуллаевна