Жарыс сабақ. «Қызық екен...?»
16-10-2020
Мұғалімнің аты –жөні
Пәні: География
Сыныбы: 7 сынып
Ұзақ мерзімдік жоспар
№ | Сабақтың тақырыбы және оқып үйренудің негізгі мақсаттары | Оқытуда қолданылатын әдіс-тәсілдер, жұмыс түрі | Сабақта 7 модульдің кіріктірілуі | Оқып үйренудің нәтижесі | Үйрену мақсатында бағаны қоса, бағалау | Барлық оқушыларды сабаққа тарту жұмысы | Негізгі дереккөздер немесе ресурстар | Мерзімі |
1 | Кіріспе (3 сағат) | Таныстырылым,
даталар сөйлейді геодиктант, электронды оқулық тапсырмасы. | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылар Материктер және мұхиттар география курсы мағынасы туралы түсінеді. Алған білімдерін практикада қолдануға үйренеді. Топпен жұмыс жасап үйренеді. | Критерийлер бойынша топтық және өзін-өзі бағалау. Бағалау сэндвичі
Рефлексия арқылы білімдерін тексеру. | Оқушылардың жеке қабілеттеріне қарай тапсырмалар және сұрақтар беру арқылы. | Материктер және мұхиттар географиясы оқулығы (авторы Ә.Бейсенова,С.Әбілмәжінов,К.Каймулдинова) интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
Материктер мен мұхиттар географиясы нені оқытадыОқушыларға материктер және мұхиттар географиясы жайында ақпарат беру, оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту 1сағ | ||||||||
2 | Материктер мен мұхиттардың зерттелу кезеңдері
Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсіндіру. Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыра отырып, топтық жұмысқа бейімдеу 1сағ | карта құрау тапсырмасы,
сәйкестендіру, топтық жұмыс
| Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушыларға материктер мен мұхиттардың зерттелуін, ашылған жаңалықтар мен заңдылықатары жөнінде түсінеді. Жан-жақты, ізденімпаз бола отырып, тыңдай және сөйлей білу белсенділігі артады, топтық жұмысқа бейімделеді… | Оқушылардың өзін-өзі бағалауы және топтағы мүшелерді бағалау. Рефлексия арқылы білімдеріне талдау жасау. | Дарынды және үлгерімі төмен оқушыларды сабаққа тарту. Топтық тапсырмалар беру арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар | |
3 | Материктер мен мұхиттардың карталары. №1 практикалық жұмыс жоспар бойынша «Атлас карталарына сипаттама беру» Оқушылардың картографиялық проекция ұғымын білуге., қорытынды жасауға дағдыландыру, топтық жұмысқа бейімдеу.. 1 сағ | Сурет галериясы, Мағынаны таны, топтастыру тапсырмасы, топтық жұмыс | Оқытудағы жаңа тәсілдер, СТО, Көшбасшылық, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, Талантты және дарынды балаларды оқыту, ОүБ және оқуды бағалау, | Оқушылардың картографиялық проекцияұғымымен танысып, жұмыс істеуге, қорытынды жасауға дағдыланып, топтық жұмысқа бейімделеді. | Жұптардың өзара бағалауы, дескрипторлар арқылы бағалау. | Картамен жұмыс барысында, деңгейлік тапсырмалар арқылы. | Оқулық, суреттер, интернет материалдары және кеспе қағаздар |