Ашық сабақ. География. 8 сынып ҚМЖ Қысқа мерзімдік жоспар

Oinet.kz 25-07-2020 1240

1-сабақ                               8 сынып

1 апта2 күн  3 сабақ
Сабақтың тақырыбыГеографиялық білім көздері
СілтемеЖоспар оқулық, интернет мәліметтері
Жалпы мақсатыГеографиялық білім  көздерін білу, карта, атлас, оқулықпен қалай жұмыс істеу керек екенін түсіну және барлық білім көздерін өз қажетіне қолдану.
Күтілетін нәтижеГеографиялық білім  көздерін біледі, карта, атлас, оқулық, әдебиеттермен қалай жұмыс істеу керек екенін түсінеді және барлық білім көздерін өз қажетіне қолданады.
Негізгі  идеяларГеографиялық білім көздері болып табылатын оқулық, географиялық атластармен екі томдық «Қазақ КСР атласы»,                     3 томдық ұлттық атластар мен тақырыптық карталар географиялық карталардың білім алуда маңызы зор екенін білу.
Оқыту құралдарыГеографиялық карталар, суреттер, электронды оқулық, видеоролик.
ТапсырмаларыСыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары

 

Топтық жұмыс  «Жигсо»

Сұрақ-жауап

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

 

Ұйымдастыру:

1.Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу. (Көбелек)

2.Топқа бөлу: санамақ арқылы топқа бөлінеді

І. Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары

1.Географиялық білім не үшін қажет?

2.Неліктен?

3.Географиялық білімдерді алған жағдайда қандай мамандықтарға қол жеткізуге болады?

Мадақтау арқылы бағалау

ІІ. Жаңа сабақ: Топтық жұмыс «Жигсо»

4 топқа бөлу арқылы «Географиялық білім көздеріне» нелер жататының анықтап, қорғау Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы-ларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді. Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Әр топтың баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер жасайды

Оқушылар қандай жағдайда түсінгендігін білдіріп бағдаршам арқылы бағалап, көрсетеді.

Топ пікірлері тыңдалады.

ІІІ.Сабақты бекіту:

1.Географиялық білім көздеріне нелер жатады?

2.Жергілікті жерді танып білу үшін қандай құралдарды қолданамыз?

3.Жергілікті жердің табиғатын білу қаншалықты маңызды деп ойлайсың?

Қаншалықты  түсінгенін, түсінбеген жерін, жіберген қателіктерін күнделікке толтыру. (5мин)

Не үйрендім?Не қиын болды?Түсінбеген жерім   

Бақылаушының  бағалау парағы    (3 минут)

№Бағалау өлшемдеріКөшбасшыХатшыБаяндамашыУақыт сақшысыБақылаушы   1Өз міндетін атқаруы     2Мәтінді талдауы Қатемен жұмысжасауы     3Өз үлесін қосуы     

Мұғалімнің бағалауы

Кейінгі оқуҚазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны

 

2-сабақ                               8 сынып

1 апта5 күн  1-5 сабақ
Сабақтың тақырыбыҚазақстан Республикасының физикалық-географиялық орны
СілтемеЖоспар, оқулық, интернет мәліметтері
Жалпы мақсатыҚазақстан Республикасы туралы білу, еліміздің ерекшеліктерін түсіну және білімін толықтыру үшін қосымша мәліметтерді қолдану.
Күтілетін нәтижеҚазақстан Республикасы туралы біледі,еліміздің ерекшеліктерін түсінеді және білімін толықтыру үшін қосымша мәліметтерді қолданады.
Негізгі  идеяларҚазақстанның географиялық орны,аумағы,алып жатқан орны, орналасқан ендіктері мен көршілес елдері, шекарасы, оның ұзындықтары және орынның қолайлы, қолайсыз жақтары туралы оқып біледі.
Оқыту құралдарыДүние жүзінің, Қазақстанның физикалық карталары.

 

Глобус, табиғат суреттері

ТапсырмаларыСыни тұрғыдан ойлау сұрақтары

 

Топтық жұмыс  «Жигсо»

Пікірталас

Жұмыс дәптері

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

 

Ұйымдастыру:

1.Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу. (электронды оқулық)

2.Топқа бөлу: санамақ арқылы топқа бөлінеді

І. Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу, қайта бағыттау» сұрақтары

1.Қазақстан қандай мемлекет?

2.Тәуелсіздік алуына не себепші болды?

3.Қандай жағдайда дамыған елдермен теңеседі?

Мадақтау арқылы бағалау

ІІ. Жаңа сабақ:Топтық жұмыс «Жигсо»

4 топқа бөлу арқылы «Қазақстанның географиялық орны және шекарасын» анықтап, қорғау. Сіздің тобыңызда 5  рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушы-ларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді: Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.

Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.

Әр топтың баяндамашысы өз тапсырмаларын ортаға шығып тұсаукесер жасайды

Оқушылар қандай жағдайда түсінгендігін білдіріп басбармақ арқылы бағалап, көрсетеді.

Топ пікірлері тыңдалады.

ІІІ.Сабақты бекіту:

1.Еліміздің құрлықтың дәл ортасында орналасуының қолайлы, қолайсыз жақтарына сипаттама беру

ІІ.Жұмыс дәптері

Бақылаушының  бағалау парағы   

№Бағалау өлшемдеріКөшбасшыХатшыБаяндамашыУақыт сақшысыБақылаушы   1Өз міндетін атқаруы     2Мәтінді талдауы Қатемен жұмысжасауы     3Өз үлесін қосуы     
Кейінгі тапсырма

 

Кейінгі оқу

Кескін картаға Қазақстанның шекарасын түсіру

 

Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы. Сағаттық белдеулер

 

 

3-сабақ                               8 сынып

2 апта3 күн  1- сабақ
Сабақтың тақырыбыҒаламшардағы уақыт өлшемі, даталардың ауысу сызығы

 

Қазақстан аумағындағы уақыт айырмасы

СілтемеЖоспар, оқулық, интернет мәліметтері
Жалпы мақсатыУақыт өлшемі туралы білу, даталардың ауысу сызығын түсіну, еліміздің сағаттық белдеуін анықтауға сағаттық белдеулер картасын қолдану
Күтілетін нәтижеУақыт өлшемі туралы білу, даталардың ауысу сызығын түсінеді, еліміздің сағаттық белдеуін анықтауға сағаттық белдеулер картасын қолданады
Негізгі  идеяларБелдеулік уақыт, декреттік уақыт, жергілікті уақыт дегеніміз не екенін және жер шарындағы күнтізбенің жаңа датасы мен еліміздің сағаттық белдеуін анықтауды оқып үйрену.
Оқыту құралдарыҚазақстанның, ТМД-ның физикалық картасы, Дүние жүзінің, ТМД елдерінің сағаттық белдеулер картасы, Глобус, сызбалар.
ТапсырмаларыСыни тұрғыдан ойлауға «Ой қозғау» сұрақтары

 

Топтық жұмыс  «Жигсо»

Сұрақ-жауап

Жұмыс дәптері

Сабақ бойынша мұғалімнің  жазбалары:  (мұғалім және оқушы  немен айналысады)

 

Ұйымдастыру:1.Сынып оқушыларына  жағымды ахуал туғызу.  (5 минут)

2.Топқа бөлу: қағаз парақшалары арқылы топқа бөлінеді  (2 минут)

І. Сыни тұрғыдан ойлауға «Түрткі, сынақтан өткізу,қайта бағыттау» сұрақтары (5 минут)

1.Жер шарында неше сағаттық белдеу бар

2.Бастапқы сағаттық белдеу қай жерден басталады?

3.Еліміз нешінші сағаттық белдеуде орналасқан?

ІІ. Жаңа сабақ:Топтық жұмыс «Жигсо» (25 минут)

4 топқа бөлу арқылы Белдеулік уақыт,декіреттік уақыт,жергілікті уақыттарға түсінік беріп және Жер шарындағы күнтізбенің жаңа датасын  анықтап,қорғау.                                                Жер шары 24 сағаттық белдеуге бөлінген. Әр сағаттық белдеу 15°-тан тұрады. Белдеу ішінде уақытты барлық нүктеден ортаңғы меридиан бойынша есептеуге келісілген. Сондықтан бір сағаттық белдеудің ішіндегі уақытты белдеулік уақыт деп атайды. 24 сағаттық белдеудің өз нөмірлері (сандары) бар: 0-ден 23-ке дейін.                                                                                                               Жер шарындағы күнтізбенің жаңа датасы.Еуразияның батысында күн баткан кезде, оның шығысында келесі күннің таңы ата бастайды. Сондықтан кандай сағаттық белдеуді жаңа тәуліктің басы деп есептеу керек деген маңызды мәселе туады. Жылдың тәуліктерін шатастырмау үшін халықаралық келісім бойынша даталардың ауысу сызығытағайындалды. Ол географиялық карталарда он екінші сағаттық белдеуде, шамамен 180° меридиан бойымен солтүстік полюстен оңтүстік полюске дейінгі аралықта жүргізілген.                  Декреттік уақыт.Ол 1930 жылы 16 маусымда КСРО үкіметінің декретімен (қаулысымен 1 сағат ілгері қою) енгізілген. Мұны декреттік уақыт деп атайды. Негізгі мақсаты — жұмыс күні ішінде жарықты толығырақ пайдалану және электр қуатын үнемдеу.                        Жергілікті уақыт.Жер шары өз білігінен батыстан шығысқа қарай бір тәулікте толық айналып шығады.Әр меридианның өз уақыты бар, ол солтүстік полюстен оңтүстік полюске дейінгі аралықта бірдей болады. Бұл уақыт жергілікті уақыт деп аталады.

Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы, жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді. Оқушылар қандай жағдайда түсінгендігін білдіріп басбармақ арқылы бағалап,көрсетеді.

Топ пікірлері тыңдалады.

ІІІ.Сабақты бекіту:

  1. Жер шарындағы күнтізбенің жаңа датасы

  2. Декреттік уақыт

  3. Жергілікті уақыт

IY.Жұмыс дәптері

Мұғалімнің бағалауы

Қаншалықты  түсінгенін,түсінбеген жерін,жіберген қателіктерін күнделікке толтыру. (5мин)

Не үйрендім?Не қиын болды?Түсінбеген жерім
Кейінгі тапсырма

 

Кейінгі оқу

Кескін картаға сағаттық белдеулерді  түсіру

 

Сағаттық белдеулерді анықтауды үйрену


Ашық сабақ. География. 8-сынып ҚМЖ қысқа мерзімдік жоспары, күнделік жоспары
Ашық сабақ. География 7 сынып ҰМЖ Ұзақ мерзімдік жоспар
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу