Онлайн әлем: бала үйде, қиялы түзде
22-10-2020
ОҚО, Түлкібас ауданы, Састөбе ауылы
А.Макаренко атындағы жалпы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі
Барболова Зубайра Еркінбекқызы
Сыныбы: 11
Пәні: қазақ тілі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Сөйлемнің айтылуы мақсаты мен сазына қарай түрлері
Жалпы мақсаттар | Төменгі сыныптарда қазақ тілінен «Синтаксис» тарауы бойынша алған білімдерін қайта жаңғыртады, қайталайды. | |
Күтілетін нәтижесі: | - Сөйлемнің айтылу мақсатына қарай түрлерін толық меңгереді; - Тақырыпты, берілген тапсырманы түсініп талдайды; - Алған білімдерін тест шешуде еркін қолданады; - Оқушылардың сыни тұрғыдан ойлауы дамиды; - Оқушылар ынтымақтаса жұмыс істеуге дағдыланады. | |
Сабақтың түрі: | 7 модуль ықпалдастырылған сабақ. | |
Сабақтың қолданылатын әдіс-тәсілдер, тапсырмалар | 1. «Жағымды сөздер» (топқа бөлу тәсілі). 2. Топтық жұмыс. Постермен жұмыс. 3. Бейне сұрақ. 4. Мини тест. 5. «Серпілген сауалдар» стратегиясы. 6. Қорытынды. Кері байланыс. | |
Көрнекіліктер: | Интербелсенді тақта, компьютер, слайдтар, постерлер, стикерлер, маркерлер, ойыншықтар т.б. | |
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті |
І. Ұйымдастыру | 1. Сәлемдесу. 2. Жағымды көңіл-күй туғызу. 3. Топқа бөлу. | Сәлемдеседі. Бір-біріне жағымды сөздер айтып, топқа бөлінеді. |
ІІ. Жаңа сабақ | 1. Постермен жұмыс. Әр топқа жеке тапсырмалар беріледі. Олар белгіленген уақытта орындайды және қорғайды. І топ–Хабарлы сөйлем ІІ топ– Сұраулы сөйлем ІІІ топ– Бұйрықты сөйлем ІV топ–Лепті сөйлем
2. Бейне сұрақтар
3. Мини тест | 1. 4 топ тапсырмаларды алады және орындайды. Топ басшылары жұмысты бақылайды: 1) оңай және қиын сұрақтар түзіледі; 2) бір бірінің сұрақтарына жауап береді; 3) керектісін дәптеріне жазып алады; 4)постерді тақтаға шығып қорғайды.
2. Бейне сұрақтарды тыңдайды және береді. 3. Мини тест шешеді және жауабын тексереді. |
ІІІ. Бекіту: | «Серпілген сауалдар» стратегиясы. | Оқушылар ойыншықтарды лақтырып, бір-біріне сұрақтар қояды («Синтаксис» саласы бойынша) |
ІV. Бағалау | Мұғалім бағалайды. | Өз ара бағалау (топтар бір-бірін бағалайды). «Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы. |
V. Қорытынды | Мұғалім сабақты қорытындылайды. Стикер тарқатады. | Оушылар сабаққа кері байланыс береді. Стикерлерді смайлик бейнеленген плакатқа жапсырады. |