Сабақ жоспары: Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар

Oinet.kz 02-09-2020 1117

  Қарағанды облысы

Шет ауданы

Нұра орта мектебі

Химия пәні мұғалімі

Шамитова Жазира Каниятовна

 

Сыныбы

         



Сабақтың тақырыбы:

Экзотермиялық   және эндотермиялық реакциялар.Сандық есептер шығару

Сілтеме

Білім стандарты,   пән бағдарламасы,  «Химия»  оқулығы ,Н. Нұрахметов,К.Сарманова,   К.Жексембина.  8 сынып оқулығы, Алматы   «Мектеп» 2012 жыл.

Жалпы мақсаты

 Оқушыларға экзотермиялық және эндотермиялық   реакциялары бойынша сандық есептер шығаруға үйрену

Күтілетін нәтиже

Оқушыларға экзотермиялық және эндотермиялық реакциялары   бойынша сандық есептер шығаруға үйретеді

Құрал-жабдықтар:

                                            

Периодтық жүйе, слайд,видео,телефон, Химия 8 сынып   есептер жинағы, постер,    пламасстер,стикер                                     

 

Сабақтың түрі

Жаңа сабақты түсіндіру

Әдіс-тәсілдер

Жеке, топтық жұмыстарға тапсырмалар, деңгейлі тапсырмалар беру, сұрақ қою   техникалары, Химиялық диктант әдісі,иә- жоқ әдісі

Пән аралық байланыс

 биология,физика, география

Ұйымдастыру

Мұғалімнің іс-әрекеті

І.Ұйымдастыру кезеңі

-Техника даярлығы

-Оқушылардың сабаққа даярлығы

-Оқушыларды түгелдеу

   «Менің көңіл - күйім» (Шеңберге   стикер жапсыру)
  Сабаққа дейін --------------------- Сабақтан кейін
  Жақсы --------- Орташа ------------- Көңіл - күйім жоқ
  (Әр оқушыға таратылады.)

Оқушылардың іс-әрекеті

 

Оқушылар бүгінгі сабаққа қажетті құрал – жабдықтарын алады.

3- топқа түрлі –түсті стикерлер арқылы    бөлініп отырады.

 1 топ-жасыл

 2 топ-қызыл

3 топ-сары

Ой қозғау

Оқушыларды  түрлі-түсті стикерлер   арқылы 3 топқа бөлу:

-Оқушылардың зейінін сабаққа аудару

ФормуласыХалық номенк б-ша атауы Химиялық атауыСuO  K2O  SO3  Fe2O3  Mn2O7  N2O5  CrO3  

Оқушылар тапсырмаларына жеке жауап береді. Берілген жауап нәтижесі   бойынша өзін-өзі бағалайды.

 

Үй тапсырма

сын сұрау

 Графикалық диктант. (иә, жоқ)

1.Оксидтер- біреуі  оттек болып келетін  қосылыс.

2.Оттек қышқыл тудырушы.

3.Оттек  салыстырмалы  атомдық  масса-18

4.Оттек ІІ валентті.

5.Оттектің аллотропиялық түр   өзерісі озон.

6.Озон түссіз.

7.Озон  химиялық    белсенді зат.

8.Озон фотосинтез процеске   қатысады

  Графикалық диктант тапсырмаларды   орындап шығады

Жаңа сабақты түсіндіру

Жаңа тақырыпты 3 топқа бөліп береді.

Сыныпты 3 топқа бөлу.

1 топ- Экзотермиялық реакция

2 топ- Эндотермиялық реакция

3 топ- Өрт қауіпсіздігін  сақтау   ережелері

Орындалған жұмыстарды топ ішінде талқылап, постер қорғайды.

Жұмыстарының дұрыс немесе бұрыс екеніне көз жеткізеді.

Оқушылар тақырып пен жаңа ұғымдарды жазып алады. Берілген мәтінмен таныса   отырып, топ ішінде талқылайды. Талқыланған жұмысты топ атынан  топ басшысы постерді қорғайды.

Қорғалған жұмысты  смайлик  арқылы бағалайды

Қорытынды

лау

    Оқулықтағы тапсырмаларды   орындайды.

    

  Оқушылар берілген   тапсырмаларды  орындайды

Бағалау

  Топтық бағалау,Критерий арқылы бағалау

             А- 1-2 ұпай.-3   Б-   3-4   ұпай-4    С- 5ұпай -5

 Қорытынды жасайды, бағалайды

Рефлексия

Оқушыларға мына   кесені толтыруға берем

«Чемодан» парағы (Бүгінгі тақырып бойынша алған керекті ақпараттарыңызды чемоданға   салыңыздар (жазыңыздар), бүгінгі сабақтағы керек емес болған, артық дүниені   қоқыс жәшігіне салыңыздар (жазыңыздар). Ал бүгінгі  ақпараттың ішінде әлі оқуым керек,   толықтыруым керек дегендері болса, еттартқышқа салыңыздар)

 Рефлексия парағын толтырады.

Үйге тапсырма

§ 28 оқу Есептер жинағынан 1-66

§28  оқып келу











 


Ғылыми жоба: Қазақ әдебиетіндегі ғұмырнамалық роман жанры
Сабақ жоспары: Хром және оның қосылыстары
Сәйкес тақырыптар
Көтерілу