Ашық сабақ. Қазақ әдебиеті. 4 сынып. Н. Қадырбаев өмірі мен шығармашылығы
4-СЫНЫП ӘДЕБИЕТТІК ОҚУ ПӘНІНЕН IҮ ТОҚСАН 40 МИНУТҚА ЖОСПАРЛАНҒАН ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ ЖОСПАР
Алматы облысы,
Кербұлақ ауданы
«Д. Қонаев атындағы орта мектеп» КММ
бастауыш сынып мұғалімі
Акылбекова Карлыгаш Изтаевна
Пән: Әдебиеттік оқу | Мектеп: «Д. Қонаев атындағы орта мектеп» КММ | |||
Күні:16.04.2019ж | Мұғалімнің аты-жөні Акылбекова К.И. | |||
Сынып: 4 «Ә» | Қатысқандар саны:17 | Қатыспағандар саны: | ||
Бөлім | Дәстүріңді таны, салтыңды сақта! | |||
Сабақтың тақырыбы: | Н.Қадырбаев «Тағылым» | |||
Оқу мақсаты | Мәтіндегі негізгі ойды анықтау және композициялық талдау жасау. Тағылым сөзінің мағынасын ашу. | |||
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: Тағылым сөзінің мағынасын түсінеді, мәтіндегі негізгі ойды анықтау. Көптеген оқушылар: Жоспар бойынша мәтін мазмұнын өз бетінше түсіндіре алады композициялық талдау жасау: Кейбір оқушылар: Мәтіннен қорытынды ойды табу, түсіндіру, дәлелдеу. | |||
Ойлау деңгейлері | Білу, түсіну, қолдану, талдау | |||
Бағалау критерийлері
| Ø Тағылым сөзінің мағынасын түсінеді, мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. Ø Жоспар бойынша мәтін мазмұнын өз бетінше түсіндіре алады композициялық талдау жасайды Ø Мәтіннен қорытынды ойды табады, түсіндіреді, дәлелдейді. | |||
Талқылауға арналған сұрақтар:
| Қандай билерді білесіңдер? Қарлығаш әулие атанған би кім? Билердің ол заманда қызметі қандай болды? Қазіргі заманда бидің орнын алмастыратын қандай мамандықтар бар? | |||
Құндылықтарды дарыту | Ата-баба әруағына тағзым ету, құрмет көрсету. Берілген тапсырманы топ ішінде ынтымақтасып, жауапкершілікпен орындауға баулу. | |||
Пәнаралық байланыстар | дүниетану | |||
АКТ қолдану дағдылары | https://www.google/com/amp/s/massaget.kz/layfstayl/zhadnama/24970/amp/ сілтемесі бойынша тыйым сөздерді оқу. | |||
Бастапқы білім | Етістік, негізгі және туынды етістік | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Дереккөздер/ Ресурстар
| ||
Сабақтың басы 7 минут | Ұйымдастыру Топтастыру (конверттердің бірін алу) Қызығушылықты ояту Ой-сергек «Байқа, балақай!» бейнежазбаны тамашалау Алдыңғы оқылым «Желпуіш әдісі» арқылы сұрақтар қою-жауап алу ҚБ: «От шашу» әдісі |
Бейнежазба
Суреттер, желпуіштер | ||
Сабақтың ортасы 30 минут
| Мағынаны тану Ой қозғау 4минут «Тағылым және Тағзым» бейнежазба тамашалау Бейнежазбадан көрсетілген тақырыпты талдау. Сабақ мақсатын айқындау Автор өмірбаянымен таныстыру Жаңа сабақ Оқылым 3-минут Нұрғали Қадырбаевтың «Тағылым» мәтіні оқылады. 1-тапсырма «Жұптық жұмыс» Тыңдалым және айтылым «7 сұрақ» әдісі Мәтін бойынша сұрақтарға жауап алу 5минут 1-жұп Мәтін авторы кім? 2-жұп Мәтін не туралыайтылған? 3-жұп Мәтінді басқаша қалай атар едің? 4-жұп Төле бидің кесенесі неліктен Өзбекстанда қалған деп ойлайсыңдар? 5-жұп Өзбек жерінде тағы қандай шешеннің кесені бар? 6-жұп Атасының әңгімесінен бала нені түйді? 7-жұп КСРО сөзінің мағынасын түсіндір, оның құрамында неше мемлекет болған? 8-жұп Егерде атасы Төле би мен Әйтеке бидің кесенесінің Өзбек елінде екендігін ұлына айтпағанда не болар еді? 9-жұп Мәтіндегі негізгі ой қандай? 10-жұп Тағылым сөзін қалай түсіндіңдер? Бағалау критерийіДескриптор:Тағылым сөзінің мағынасын түсінеді, мәтіндегі негізгі ойды анықтайды. - Оқушыларберліген сұрақтарға толық жауап береді;- Сұрақтарды түрлендіреді;- Мәтіндегі негізгі ойды табады;- Тағылым сөзінің мағынасын түсіндіріп айтады.ҚБ: «Көршіңді бағала» әдісі Жазылым: Сөздік жұмыс Бабалар рухына тағзым ету – бабаның жатқан жеріне барып тағзым ету Кеден – бір елден екінші елге азаматтарды өткізетін орын Шырақшы – мешітте, кесенеде шырақ жағып, келушілерді қарсы алатын адам Әзіз - аяулы, қадірлі, қымбатты 2-тапсырма Оқылым және жазылым «Жеке жұмыс» 8-минут Мәтін бойынша жоспар құрастырып, мәтін мазмұнын түсіндір және комозициялық талдау жаса. Сараланған тапсырма «Жалпы тапсырма», «Қарқын», «Диалог және қолдау көрсету» «Әдебиет лотосы» әдісі Бағалау критерийіДескриптор:Жоспар бойынша мәтін мазмұнын өз бетінше түсіндіре алады композициялық талдау жасайды - Мәтін бойынша жоспар құрады;- Жоспар бойынша мәтін мазмұнын әңгімелейді;- Мәтінге композициялық талдау жасайды;- Ойларын нақты дәледі айтады;ҚБ: «Бутеброд» әдісі 3-тапсырма Топтық жұмыс» 10минут «ПОПС» әдісі 1-топ Ел тарихындағы белгілі тұлғаларды карта арқылы туған жерлеріне орналастыр 2-топ Еліміздің шекаралас елдерін картаға орналастыр 3-топ Ескерткіштеді картаға орналастыр Менің ойымша... Өйткені мен оны мынадай мысалдармен дәлелдеймін ... Мысалы.... Қорыта айтқанда... « Бағалау критерийіДескриптор:Мәтіннен қорытынды ойды табады, түсіндіреді, дәлелдейді.- Ел тарихындағы белгілі тұлғаларды карта арқылы туған жерлеріне орналастырады;- Еліміздің шекаралас елдерін картаға орналастырады; - Ескерткіштеді картаға орналастырады; - Жасаған жұмыстарын мәтінмен байланыстырып, қорытындыойды табады;- Өз ойларын дәлелмен айтады;ҚБ: «Бутерброд» әдісі |
Бейнежазба
Қазақстан картасы
Кесене суреттері
Үлестірмелер | ||
Сабақтың соңы 3минут | Үй тапсырмасы «Тағылым» мәтінін әңгімелеу, көршілес елдердегі басқа да еліміздің тарихи тұлғаларыныңкесенелерінің барын анықтау, табу. Кері байланыс Т – ТАРИХ А – АРМАН Ғ – ҒҰМЫР Ы – ЫҚЫЛАС Л – ЛАЙЫҚТЫ ІС Ы - ЫНТЫМАҚ М – МАҚТАНЫШ «Шын жүректен»әдісі - Мен үшін қызықты болғаны: - Қиын болғаны: - Түйгенім - Сабақты бағалау Бағалау 5- 4- 3- | |||
«Д.Қонаев атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Сыныбы: 4 «Ә»
Пәні: дүниетану
Мұғалім: К. Акылбекова
ТақырыбыКүн – жарық пен жылудың қайнар көзі
2018-2019 оқу жылы
Пән: Дүниетану | Мектеп: «Д. Қонаев атындағы орта мектеп» КММ | ||||
Күні:25.04.2019ж | Мұғалімнің аты-жөні Акылбекова К.И | ||||
Сынып: 4 «Ә» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||
Бөлім | ЖЕР – ҒАРЫШ ДЕНЕСІ | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Күн – жарық пен жылудың қайнар көзі | ||||
Оқу мақсаты | Күннің тірі табиғат үшін маңызын түсіндіру; Жасанды жарық пен жылу көздерін ажыратып, олардың табиғатта алыну және пайдалану жолы туралы мәлімет беру. | ||||
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: күннің тірі табиғат үшін маңыздылығын анықтау; Көптеген оқушылар: Жасанды жарық пен жылу көздерін ажырату; Кейбір оқушылар: Табиғи және жасанды жарық көздерінің алыну және пайдалану жолдарын түсіндіру,дәледеу.. | ||||
Құндылық | Күн – тіршіліктің қайнар көзі | ||||
Пәнаралық байланыстар | әдебиеттік оқу, математика | ||||
АКТ-ны қолдану дағдылары | Суреттер, интербелсенді тақта, бейнежазба | ||||
Алдыңғы білім | Ғарыш туралы алғашқы түсінік. Жұлдыз, ғаламшар, Галактика туралы мәлметтер | ||||
Жоспар | |||||
Уақыт | Жоспарланған жұмыс түрлері | Ресурстар | |||
Сабақтың басы 15 минут | Ұйымдастыру Топтастыру (кір қыстырғышта ілінген парақшаларды алу) (киім бейнесіндегі топ атаулары) 1-топ Жылу 2-топ Жарық 3-топ Күн Күн туралы жыр жолдарын оқу Арайлап таң атты, Алтын сәуле таратты. Жарқырайдыкүніміз, Жарқырайды нұрымыз, Қайырлы күн күніміз! Алдыңғы оқылым «Конверттегі сұрақ» әдісі Конвертте берілген тапсырманы орындау 1-тапсырма «Танымдық диктант» (көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып оқу) 2-тапсырма Күн жүйесіндегі ғаламшарды сипаттау (ретімен орналастыру) 3-тапсырма Галактикаға саяхат /сәйкестендіру/ (Ой қорыту) ҚБ: Бас бармақ Қызығушылықты ояту Миға шабуыл Қуыр-қуыр қуырмаш Балапанға бидай шаш Тірі табиғатқа не керек Қане соның мәнін аш Бас бармақ – ауа Балан үйрек – су Ортан терек – қорек Шылдыр шүмек – жарық Кішкентай бөбек – жылу Әр қажеттілік кімге және не үшін керектігін айтады. (Ой қорыту) ҚБ: Смайлик тарату (күн) Ой-сергек Дүниеде бір алыпты көрдім күшті, Бар салмақ, дүниедегі соған түсті. Құнарлы қуатынан тояттанып, Әр түрлі жер бетінде жеміс пісті. (Күн) |
Суреттер | |||
Сабақтың ортасы
| Сабақ мақсатын айқындау Мағынаны тану Бейне жазба көрсету Жаңа сабақ Оқылым 3-минут Күн – жарық пен жылудың қайнар көзі 1-тапсырма «Сен маған, мен саған» әдісі 1. Күннің жарығы мен жылуынсыз жер бетінде тіршілік қандай болар еді? 2. Күн дегеніміз не? 3. Күннің басқа жұлдыздармен қандай ұқсастығы бар? 4. Күннің басқа жұлдыздардан айырмашылығы ата 5. Күннің Жердегі тіршілік үшін қандай маңызы бар? 6. Күн болмаса, жер беті не болар еді? 7. Адамдар күннің қуатын қайдан алады? 8. Күндіз тіршілік ететін тірі табиғат иелерін ата? 9. Қараңғыда тіршілігін жалғастыратын тіршілік иелерін ата? 10. Күнді неліктен жарық пен жылудың қайнар көзі дейміз? ҚБ: «Көршіңді бағала» әдісі Жазылым: 2-тапсырма «Жеке жұмыс» 3-минут Күн туралы ақпарат жазу Ой толғау 3-тапсырма «Топтық жұмыс» 10минут 1-топ Жасанды жарық пен көздерін ата, оларды қайда, неліктен қолданады, қайдан алады? /суреттер ішінен ажыратып алу/ 2-топ Табиғи жарықпен жылу көздерінің пайдасын ат, оларды қайда, неліктен қолданады, қайдан алады? 3-топ Венн диаграммасы Мамандық иелерін ата /Сен ұйықтап жатқанда/ Күндіз Күндіз де түнде де Түнде ҚБ: «Бутерброд» әдісі Сараланған тапсырма Синквейн әдісі 5 «Күн»тақырыбында 5 жолды өлең құрастыр.
|
Бейнежазба
Үлестірмелер | |||
Сабақтың соңы | Рефлексия «Бес бармақ»әдісі /күннің шуағын жапсыру/ - Мен үшін құнды болғаны - Топ тақандай жұмыс жасадым - Қандай білім алдым - Сабақ ұнады ма? Неліктен? - Көңіл күйім қандай болды? Сабақты бағалау 5 – 4 – 3 – Үй тапсырмасы 3минут - Мәтінді оқып әңгімелеу. - Күн батареяларының қызметітуралысызбажасау | ||||
Қосымша мағлұматтар | |||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? | Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? | Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) | |
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? | Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. | ||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты): 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма | |||
дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алды? | |||
Тексерді:
Пән: Сөз өнері | Мектеп: «Д. Қонаев атындағы орта мектеп» КММ | ||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні Акылбекова К.И | ||||
Сынып: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||
Бөлім | Халық ауыз әдебиеті үлгілері | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Шешендік сөздер | ||||
Оқу мақсаты | Қазақтың би-шешендері туралы мәлімет беру. Олардың айтқан даналық сөздерінің мағынасын түсіндіру. Шешендік сөздердің мақсатын айқындау | ||||
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: қазақтың би-шешендерін біледі. Көптеген оқушылар: шешендік сөздердіңмән-мағынасын түсінеді. Кейбір оқушылар: шешендік сөздерді сахналай алады, шешендік сөздердің айтылу мақсатын анықтай алады. | ||||
Құндылық | Ата-баба рухына тағзым ету | ||||
Пәнаралық байланыстар | дүниетану | ||||
АКТ-ны қолдану дағдылары | Суреттер, интербелсенді тақта, бейнежазба | ||||
Алдыңғы білім | Аңыздар | ||||
Жоспар | |||||
Уақыт | Жоспарланған жұмыс түрлері | Ресурстар | |||
Сабақтың басы 6 минут | Ұйымдастыру Топтастыру (Әйтеке би ауылы, Қзыбек би ауылы, Төле би ауылы) Психологиялық ахуал Бірліктің кілтін атау Алдыңғы оқылым «Конверттегі сұрақ» әдісі Аңыздың басты кейіпкері болған тұлғаларды ата? Әр кейіпкердің ерекше сипатын ата./Қожанасыр,Алдаркөсе/ Сахналау ҚБ: «От шашу» әдісі |
Бейнежазба
Суреттер, желпуіштер | |||
Сабақтың ортасы
| Мағынаны тану Ой қозғау 4минут Не тәтті? Не жұмсақ? Не қатты? Сабақ мақсатын айқындау Жаңа сабақ Әр топ өз топ атауын сәйкес бидіңөмірімен таныстырады. әБиопоэма» әдісі 1-топ Әйтеке би 2-топ Қазыбек би 3-топ Төле би Оқылым 3-минут 1-тапсырма Әр топта берілген шешендік сөздерді топ басшылары оқып, топ ішінде талдап не туралы айтылғанын түсіндіреді. 1. Төле бидің толғауы Бір үйдің баласы болма, Көп үйдің санасы бол. Бір елдің атасы болма, Бар елдің данасы бол. Бір тонның жағасы болма, Көп қолдың ағасы бол. Ақты ақ деп бағала, Қараны қара деп қарала, Өзегің талса, өзен бойын жағала, Басыңа іс түссе, көпшілікті сағала. Өзіңе-өзің кәміл бол, Халқыңа әділ бол, Жауыңа қатал бол, Досыңа адал бол. 2. Қазыбек бидің толғауы ҚБ: «Көршіңді бағала» әдісі Жазылым: 2-тапсырма «Ойлан. Жұптас. Бөліс» 5-минут Оқыған толғаулардыәңгімелеп мағынасын түсіндіру. ҚБ: «Бас бармақ» әдісі Ой толғау 3-тапсырма «Топтық жұмыс» 10минут 1-топ Шешендік сөздер мағынасын ашу /кластер құру 2-топ Шешен деп кімді айтады? 3-топ Ситуациялық сұрақтар/ ҚБ: «Бутерброд» әдісі |
Бейнежазба
Үлестірмелер | |||
Сабақтың соңы | Үй тапсырмасы 7минут Венн диаграммасы арқылы шешендік сөздер менаңызды салыстыру, талдау. Рефлексия «Рефлексивті шеңбер»әдісі - Мен үшін қызықты болғаны: - Қиын болғаны: - Түйгенім - Сабақты бағалау | ||||
Пән: Сөз өнері | Мектеп: «Д. Қонаев атындағы орта мектеп» КММ | ||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні Акылбекова К.И | ||||
Сынып: 1-сынып | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||
Бөлім | Табиғат шежіресі | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Суреттер сөйлейді | ||||
Оқу мақсаты | Суреттер бойынша әңгіме, мәтін, өлең құрастыруға үйрету. Суреттерді ретімен орналастыру арқылы мәтін желісін анықтау, әңгімелеу. | ||||
Күтілетін нәтиже | Барлық оқушылар: сурет бойынша сөйлем құрастыра алады. Көптеген оқушылар: сурет бойынша әңгіме, өлең құрастырады. Кейбір оқушылар: суреттерді ретімен орналастырып, мәтін желісін дұрыс орналастырып, әңгімелейді. | ||||
Құндылық | Туған жерімнің табиғаты. | ||||
Пәнаралық байланыстар | дүниетану | ||||
АКТ-ны қолдану дағдылары | Суреттер, интербелсенді тақта, бейнежазба | ||||
Алдыңғы білім | Аңыздар | ||||
Жоспар | |||||
Уақыт | Жоспарланған жұмыс түрлері | Ресурстар | |||
Сабақтың басы 10минут | Ұйымдастыру Топтастыру (жыл мезгілдеріне қарай топтастыру) Қыс Көктем Жаз Күз Психологиялық ахуал Жыл мезгілдерінесайтілектер айту Алдыңғы оқылым «Сиқырлы фигуралар» әдісі Құрастырған метеграммаларды топта бір-біріне ұсыну,арқылы шешу Көмек Елік Көйлек Ермек Керек Кек
ҚБ: «Өзара тексеру» әдісі |
Бейнежазба
Суреттер, желпуіштер | |||
Сабақтың ортасы
| Мағынаны тану Ой қозғау 4минут Пазлдар құрастыру Шықққан суреттер бойынша не көріп тұрғандарын айтады. Сабақ мақсатын айқындау Жаңа сабақ 1-тапсырма Әр топ өздері құрастырған суреттер бойынша ат қойып мәтін құрастырады. 1-топ Үй жануарлары 2-топ Қыстық ойындар 3-топ Табиғат суреті 4-топ Аңдар Оқылым 7-минут 2-тапсырма Суреттермен тірек сөздерден сөйлем құрастырып оқу, жазу 5минут ҚБ: «Көршіңді бағала» әдісі Оқыған толғауларды әңгімелеп мағынасын түсіндіру. Ой толғау 3-тапсырма «Топтық жұмыс» 10минут 1-топ «Мақта қыз» ертегісі бойынша суреттерді ретімен қойып әңгімелеу 2-топ Төрт түлік туралы өлең құрастыру? 3-топ Ағаштың пайдасы туралы әңгіме құрастыру ҚБ: «Бутерброд» әдісі | ||||
Сабақтың соңы | Үй тапсырмасы 4минут Рефлексия «Бес бармақ»әдісі - Мен үшін қызықты болғаны: - Қиын болғаны: - Түйгенім - Сабақты бағалау | ||||
Пән: әдебиеттік оқу | Мектеп: | |||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі. | Салт –дәстүр және ауыз әдебиеті. | |||||
Күні : | Мұғалімнің аты-жөні: | |||||
Сынып: 2 | Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:0 | |||||
Сабақтың тақырыбы: | .Мақал-мәтел оқып, жұмбақ шешейік.Жаңылтпаш жаттайық. | |||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | Мақал-мәтел, жұмбақтардың, жанрлық ерекшеліктерін анықтау. | |||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Мақал-мәтел, жұмбақтардың, жанрлық ерекшеліктерін анықтайды. Көпшілік оқушылар: Мақал-мәтел, жұмбақтардың,жаңылтпаштардың халық ауыз әдебиетіне жататынын біледі. Кейбір оқушылар:Олардың қандай мақсатта айтылатынын ажыратады. | |||||
Бағалау критерилері Ойлау дағдыларының деңгейі (білу, түсіну, қолдану) | Ø Мақал-мәтел, жұмбақтардың, жанрлық ерекшеліктерін анықтайды. Ø Қосымша мақал-мәтелдер іздестіреді,жаңылтпаштарды жатқа айтып,жұмбақтар шешеді Ø Мақал-мәтелдер,жаңылтпаштар мен жұмбақтардың халық ауыз әдебиеті түріне жататынын дәлелдейді.жұмбақтың шешуі болатын заттарды жазып,суретін салады. | |||||
Тілдік мақсаттар | 1.Оқушылар не істей алады ? Мақал-мәтелдерді жатқа айтып,жұмбақтарды шеше алады. 2:Негізгі сөздер мен тіркестер: Мақал-мәтел,жаңылтпаш,жұмбақ,сөзжұмбақ. 3.Жазылым үшін ұсыныстар: Жұмбақтың жауабы болатын заттың атын жазу,бейнелеу.. | |||||
Құндылықтарды дарыту | Мемлекеттің табиғи ресурстар мен қоршаған ортаға ұқыптылықпен қарап, қоғамда білім іргетасын бекітетін тұлға қалыптастыру.Өз дансаулығын күтуге баулу.Ата –бабамыздан келе жатқан халық ауыз әдебиетін сақтау,дәріптеу. | |||||
Денсаулық және техника қауіпсіздігінің сақталуы | Сабақта оқушыларға топқа бірігудегі, сабақ барысында ширату жаттығуын орындаудағы, түсті қарындашпен жұмыс жасаудағы қауіпсіздік ережелерін сақтауды ескерту | |||||
Пәнаралықбайланыстар | Көркем еңбек пәні бойынша жұмбаққа байланысты суретін салады. Музыка пәні бойынша сергіту жаттығуын орындайды. | |||||
АКТ қолдану дағдылары | Ноутбук | |||||
Алдыңғымеңгерілген білім | Өтірік өлең туралы біледі. | |||||
Сабақбарысы: | ||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақта жоспарланған іс-әрекет
| Ресурстар | ||||
Сабақтың басы 5-мин
Сабақ ортасы 25-мин | Оқушылармен сәлемдесу,түгендеу. Ынтымақтастық атмосферасын орнату Оқушыларды «Шаттық» шеңберіне жинаймын. Келесі өлең жолдарын іс-қимыл арқылы қайталатамын: Шақырамын сендерді, Жолдастарым кел бері. Толтырайық шаттықа, Дөңгеленген шеңберді. Мынау сұлу әлемде, Адам өмір сүреді. Үлкен менен кішіге, Күн сәулесін төгеді. (Балалар қолын көтереді ) Топқа біріктіру. «Мағынасына қарай құрастыру» арқылы топқа бірігеді. Оқушылар өлең жолдары ,мәтін немесе мақал-мәтел,жұмбақ,жаңылтпаш сөздерін бөліп қиып,тастап қиындыларынан сол өлеңді,мақалды,мәтіндіне басқа құрастыру арқылы топқа бөлінеді. Мысылы: Жаңылтпаштар.Жұмбақтар. Мақал-мәтелдер. Қызығушылықты ояту: -Салт дәстүр және халық ауыз әдебиеті дегеніміз не ? 1-тапсырма «Постер жасау» 1-топ:Халық ауызәдебиеті түрлерін сызбаға орналастыр. 2-топ:Ертегілер неше топқа бөлінеді? 3-топ:Жануарлардың біріне 4-қатар өтірік өлең құрастыр.
| Шаттық шеңбері
1-топ: «Мақалшылар» 2-топ: «Жаңылмайтын дар» 3-топ: «Жұмбақшылар» Топ атаулары жазылған А4 парақшалары
А-3 форматты ақ қағаз.Маркер | ||||
Сергіту сәті: 2-минут. | Жаңаны ашу:Жаңа сабақты хабарлау. -Балалар біз қандай бөлімді өтіп жатырмыз? -Халық ауыз әдебиеті түрінің қай түрімен таныспыз? -Ендеше қай түріне кезек келді? (Мақал-мәтел,жұмбақ,жаңылтпаш) Оқулықпен жұмыс: Түсіндірме. Мақал-мәтелдер-ертеден келе жатқан халық шығармасы.Құрылысы өлең сияқтыболады.Қорытынды ой,тұжырымды түйін айтылады. 2-тапсырма:Мақал-мәтел жарысы.сөзжұмбақты шеш.
1.Ғылым таппай мақтанба 2.Асық ойнаған асар. 3Ақыл-тозбайтын тон, Білім-таусылмайтын кен. 4.Әдепті бала-арлы бала. 6.Білім инемен құдық қазғандай. 7.Әдепті бала- арлы бала. 8.Талапты бала талпынған құстай. 9.Тазалық-денсаулық кепілі. 10.Ұрлық түбі қорлық. «Ойлан тап» -Осы мақал-мәтелдерге ортақ қандай тақырып беруге болады? Дескриптор: Ø Мақал-мәтелдерді оқиды. Ø Жетіспейтін сөздерді табады. Ø Сөзжұмбақты мақалдағы табылған сөздерді пайдалана отырып шешеді. Ø Мақал-мәтелге ортақ тақырыпты табады. Сергіту сәтін орындату: «Қаражорға » 3-тапсырма. Кім жаңылтпаш біледі ? -Сонымен жаңылтпаш деген қандай мақсатқа қолданылады екен?? Жаңылтпаштар дыбыстыр мен сөздерді дұрыс,анық айтып жаттығу үшін қолданылады. Оқулықпен жұмыс 1-топ:1-3 ші жаңылтпаштарды жатқа айтады.. 2-топ:4-6 шы жаңылтпаштарды оқып жатқа айтады. 3-топ:7-10-шы жаңылтпаштарды оқып жатқа айтады. Дескриптор: Ø Жаңылтпаштар туралы біледі. Ø Жаңылтпаштың қандай мақсатқа қолданылатынын айтады. Ø Оқулықтағы жаңылтпаштарды оқып,жатқа айтады. 4-тапсырма. Халқымыз жұмбақты да көптеп қолданған. «Ой туғызу» Қалай ойлайсыңдар жұмбақты қандай мақсатпен шығарған? Жұмбақтар-табиғат құбылыстарының,өзін қоршаған дүниенің сырын танып білуге талпынған халық ойынан туған шығармалар. Оқулықпен жұмыс: Қолдану. 1-топ:1,2 жұмбақтарды оқып шешуі болатын заттың суретін салып таныстырады. 2-топ:3,4 жұмбақтарды оқып шешуі болатын заттардығ суретін салып топқа таныстырады. 3-топ:5 жұмбақтарды оқып шешуі болатын заттардың суретін салып топқа жариялайды.
Дескриптор: Ø Жұмбақтарды оқып шешуін табады. Ø Жұмбақтың қандай мақсатта айтылатынын біледі. Ø Жұмбақтың шешуі болатын заттарды бейнелеп таныстырады. |
Оқулық
Қимыл қозғалыспен сергіту жаттығуын музыкаға ілесе отырып орындайды.
Оқулық. Түрлі-түсті маркерлер. А-4 форматты ақ парақ
| ||||
Сабақтың соңы 3-мин | Үйге тапсырма:5-тапсырма. | |||||
Саралау (қолдау қажет ететін оқушыға) (Қабілеті жоғары оқушыға берілетін тапсырма) | (қолдау қажет ететін оқушыға) 1-тапсырма 2-тапсырма (Қабілеті жоғары оқушыға берілетін тапсырма) 4-тапсырма 3-тапсырма | |||||
Кері байланыс Бағалау 5 мин
Бағалау | Кері байланыс: «Білім ағашы»
| |||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? | Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. | |||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіругекөмектесетінне білдім? | ||||||
Жылу