Ашық сабақ: Даниэль Дефо «Робинзон Крузо»
28-08-2020
Математика
Тақырыбы: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. Шынықсаң – шымыр боласың. | Мектеп:КөпкүтірБЖББМ 2 сынып |
Күні: 23.01.2019ж | Мұғалімнің аты-жөні: Утешова С.М |
Оқыту мақсаттары | 2.1.2.2. Көбейту жəне бөлу – өзара кері амалдар екенін түсіну, көбейту жəне бөлу амалдарының компоненттері арасындағы байланысты анықтау. 2.2.1.3. Қосу мен көбейтудің қасиеттерін əріпті теңдік түрінде: a+b=b+a; (a+b)+c=a+(b+c); ab=ba көрсету жəне қолдану. |
Сабақтың | Барлық оқушылар: |
мақсаттары | •көбейту мен бөлу өзара кері амалдар екенін түсінеді; •көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін біледі. | |
Көптеген оқушылар: | ||
•көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін ұтымды есептеулер үшін қолданады. | ||
Кейбір оқушылар: | ||
•көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін : ab=ba əріптік теңдік ретінде көрсетеді жəне қолданады. | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: •көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қалыптастыра алады. Пəндік лексика жəне терминология: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. | |
Диалог/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар топтамасы Талқылау: Сен көбейтудің ауыстырымдылық қасиетінің мəнін түсіндіре аласың ба? Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қай кезде қолданған ыңғайлы? | ||
Жазу: Көбейту жəне бөлуге өрнектер жазу. Санды жəне əріпті теңдіктер, көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті. | ||
Тірек білім, білік, дағдылар | Көбейту мен бөлу амалдарының мағынасы, көбейту мен бөлу компоненттерінің атаулары. | |
Жоспар | ||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған іс-əрекет | Ресурстар |
Басы | Ұйымдастыру. Шаттық шеңберін құру арқылы сабаққа деген қызығушылығын ояту. | |
Өзектендіру. Қосудың ауыстырымдылық қасиетіне бірнеше тапсырма орындауды, ол қалай жасалып, қалай орындалатынын анықтауды ұсынамын. Өрнектерге қараңдар. –Қандай сандар түсіп қалған? –Қосудың қандай қасиетін қолдандыңдар? 5 + 9 = 9 + 5 a+b=b+a | Сандар жазылған карточкалар. | |
Мақсат қою (проблемалық жағдаят) Өрнектерге қараңдар. 5 · 2=2 · 5 – Бұл көбейтінділердің мəндері тең деуге бола ма? Неліктен? – Бұл теңдіктің дұрыстығын əр көбейтіндінің мəнін қосып есептеу арқылы тексеріңдер. 5 · 2 = 5 + 5 = 10 2 · 5 = 2 + 2 + 2 + 2 + 2 = 10 | ||
Ортасы | Жаңаны ашу Оқулықтағы 2-тапсырмаға қарайды. Кестеде неше баған және неше жол бар? Барлығы неше ұяшық бар?3*5=15 5*3=15Қорапқа текшелер салынды. Неше қатар болды? Неше баған? Барлығы неше текше болды?5*4=20 4*5=20 | Оқулық. |
Қандай қорытынды жасауға болады? Қорытынды: көбейткіштердің орнын ауыстырғанмен көбейтіндінің мəні өзгермейді. ab=ba (Т) Түсіндіре отырып алғашқы бекіту Көбейткіштердің орнын ауыстыру ережесін қолдана отырып, теңдікті қалпына келтіріңдер . Əртүрлі тəсілдермен суретте неше шағын фигура бар екенін қалай анықтауға болатынын жазыңдар: алдымен – көлденең жол бойынша, содан соң – баған бойынша. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдану арқылы теңдікті қалпына келтіреді; Жол және баған бойынша есептей отырып, шағын фигураларды санай алады.Өздік жұмыс. Дəптердегі 1,2-тапсырманы бағалау критерийімен салыстыра отырып орындайды. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеттерін әріптермен жазу білемін; Көбейту және бөлу амалдар компоненттерін оқи аламын; Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер жүргізу үшін қолдана білемін.Өткенді қолдану Оқулықтағы 3-тапсырманы төменгі деңгейдегі оқушылар дәптерге орындайды.Дескриптор Білім алушы Көбейтуді қосу амалымен алмастырады; Мәнін табады; Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қолдана алады.Дəптердегі 3-тапсырмаларды орта және жоғары деңгейдегі оқушылар орындайды. Жоғары деңгейдегі оқушылар кері есептер құрастырады.Дескриптор Білім алушы Қысқаша жазылуы бойынша есептің шешуі мен жауабын табады; Берілген есептерге кері есептер құрастырады. | Қима қағаздар Дəптер | |
Соңы | Үйге тапсырма: 23-бет 4-есепРефлексия. Оқушылар орындай алады: Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін қалпына келтіру. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін тиімді есептеулер үшін қолдану. Көбейтудің ауыстырымдылық қасиетін ab=ba əріпті теңдік ретінде көрсету. Өз жұмысын жетістік сызғышының көмегімен бағалауды ұсынамын. |
|